Jolien, ik zou je wenkbrauwen ook wat meer naar binnen doen.

Kleur daarentegen vind ik heel mooi zo!
En inderdaad, lipsticks gewoon lekker proberen in de winkel! Ik heb bij sommige Douglas filialen en ICI Paris dat ik daar liever niet kom op bepaalde delen. Eigenlijk zijn de enige stukken waar ik nog kom bij ICI de Urban Decay-hoek, en bij Douglas de Benefit en MAC-counter. Ze vragen meestal wel of ik hulp nodig heb maar dat wuif ik weg, gewoon lekker kiezen welke jij wil proberen en even vragen of iemand ze wil schoonmaken. Als je hulp wil en dit aangeeft merk ik ook echt dat ze altijd heel goed helpen, maar het ligt echt aan de dames (en heren) die in de desbetreffende counters staan. Ik was laatst bij UD in Den Haag en werd gruwelijk gestoord van die dame daar. Zó ongeinteresseerd, moest nog net niet smeken of ze producten voor mij wilde pakken, stond echt te niksen maar te goed om iemand te helpen. Daar walg ik dan van, maar laat mij dat niet stoppen in dingen halen/proberen. En mochten er meerdere dames staan kies ik altijd degene die ik het leukste vind overkomen als ik besluit over te gaan tot kopen. Ooit in Londen bewust een dame bij MAC uitgekozen om 2 lipsticks voor mij te pakken omdat die niet zich als een idioot gedroeg en bij de counter haar naam doorgegeven zodat het op haar naam werd gezet, dan gun ik haar die 'sale' ook wel een stuk meer dan een van die anderen.

En inderdaad, niet betrouwbaar. Helaas kan je voor zulke dingen het beste bij het echte verkoopkanaal zijn van het product, in dit geval dus Kylie's website. Als het te mooi om waar te zijn lijkt, is dat meestal ook zo.
Oh, Borstnoot, wat vind ik die look GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF.

Dat roze, die wimpers, de glitter, het goud, JA. Wat prachtig, ik ben er echt verliefd op.
Wat krijg je als ik te lui ben om bij te lezen en foto's te plaatsen......... 3 looks in een post.

Sorry.

Ik ben nou eenmaal te lui.
Ik had 3 nieuwe lipsticks gekocht (en een blush, maar dat terzijde

), Urban Decay had 3 nieuwe binnen en door een systeemfout kreeg je hier 30% korting op dus ipv €19,50 per lipstick maar €13,65 betaald.

Maar dat vroeg natuurlijk om uitproberen en lookjes. De 3 nieuwe lipsticks zijn onderdeel van de Nocturnal lijn net zoals het Nocturnal Shadow Box Palette dus hebben ook een andere verpakking dan de normale zilveren bullets.
[ [url=m/aMAJAR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vS4bER.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met flits - van links naar rechts
Nonsense - Backstab - Fireball
[ [url=m/hIC8a7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonder flits - van links naar rechts
Nonsense - Backstab - Fireball
[ [url=m/3y01xx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Look 1:
Voor de ogen Colourpop Fairfax en Colourpop Mermaids Kiss, op de lippen Urban Decay Nonsense
[ [url=m/KreySd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jn1UOd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Look 2:
Op de ogen Urban Decay Afterdark palette in de kleuren Off-Duty, Sinful en Alter en de single Fireball. Op de lippen Urban Decay Fireball, echt zo'n gave kleur. Beetje peach met oranje en roze glitter.

[ [url=m/PugftS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jv7y5k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aangezien Fireball een highlight, oogschaduw en lipstick is had ik ook een comparison gemaakt.
Van links naar rechts
Fireball lipstick, Fireball oogschaduw, Fireball highlighter
[ [url=m/hc3ycV.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de laatste look, vandaag mijn make-up in 20 minuten gedaan (ja mijn full face duurt normaal een stuk langer

en, ja, zelfde shirt

Ik had haast

)
Op de ogen Colourpop Koosh en uit de Naked Basics palette de kleur Faint, op de lippen Urban Decay Backstab.
[ [url=m/Hrk9l0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7hQzEN.jpg]Afbeelding[/url] ]