[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 21:19

Jans schreef:
Ik ben vooral benieuwd naar je UD en CP stash :P

Denk dat dat ook 95% zal zijn. :))

Ik ben ook inderdaad wel weer benieuwd naar iedereen zijn/haar stash, is al even geleden dus zal bij iedereen wel gegroeid zijn en bij de nieuwelingen nog nooit gezien zelfs!

Cinnepin

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 21:25

Ik zal eens vertellen wat ik aangeschaft heb de laatste week * schaam * best veel hoor...

Een make -up pakket van Make-up studio.
Foundation van Collistar.
Poeder van Clinique.
Blush, eyeliner ( wordt oefenen ) en masacare van BE ( ici paris eigen merk )
En voor de nagels zo'n uv lamp en gel lak ( dit komt als het goed is morgen ).

Ik voel me zo dom he * nog harder schaam *....zat er bij dat pakket van make-up studio een roze ding..ik denk wat is dat joh...maar in de kast gegooid..kom ik nu filmpjes op youtube tegen dat het een beauty blender is....gebruiken jullie wel eens zo'n ding?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 21:41

Ik reageer straks op mijn hotelkamer uitgebreid, want ik zit in Milaan *\o/* en logischerwijs dus veel (8!) Sephora's in de buurt <3 zo veel zin in, ben benieuwd naar Too Faced en Make Up For Ever!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 21:44

Ga je nog souvenirs meenemen DS O:) ?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 21:48

Voor mezelf in ieder geval wel :)) Ik heb sowieso nieuwe foundation en concealer nodig. En ik ben bijna jarig, dus als ik een lief vriendje heb... O:)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:05

Shizzel schreef:
Jans schreef:
Ik ben vooral benieuwd naar je UD en CP stash :P

Denk dat dat ook 95% zal zijn. :))

Ik ben ook inderdaad wel weer benieuwd naar iedereen zijn/haar stash, is al even geleden dus zal bij iedereen wel gegroeid zijn en bij de nieuwelingen nog nooit gezien zelfs!

Morgen misschien toch maar even stash update doen. :j Is inderdaad al een tijd geleden.

En zoooo jaloers Naad! Heerlijk shoppen. <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:07

Shizzel schreef:
Jolien, ik zou je wenkbrauwen ook wat meer naar binnen doen. :j Kleur daarentegen vind ik heel mooi zo!

En inderdaad, lipsticks gewoon lekker proberen in de winkel! Ik heb bij sommige Douglas filialen en ICI Paris dat ik daar liever niet kom op bepaalde delen. Eigenlijk zijn de enige stukken waar ik nog kom bij ICI de Urban Decay-hoek, en bij Douglas de Benefit en MAC-counter. Ze vragen meestal wel of ik hulp nodig heb maar dat wuif ik weg, gewoon lekker kiezen welke jij wil proberen en even vragen of iemand ze wil schoonmaken. Als je hulp wil en dit aangeeft merk ik ook echt dat ze altijd heel goed helpen, maar het ligt echt aan de dames (en heren) die in de desbetreffende counters staan. Ik was laatst bij UD in Den Haag en werd gruwelijk gestoord van die dame daar. Zó ongeinteresseerd, moest nog net niet smeken of ze producten voor mij wilde pakken, stond echt te niksen maar te goed om iemand te helpen. Daar walg ik dan van, maar laat mij dat niet stoppen in dingen halen/proberen. En mochten er meerdere dames staan kies ik altijd degene die ik het leukste vind overkomen als ik besluit over te gaan tot kopen. Ooit in Londen bewust een dame bij MAC uitgekozen om 2 lipsticks voor mij te pakken omdat die niet zich als een idioot gedroeg en bij de counter haar naam doorgegeven zodat het op haar naam werd gezet, dan gun ik haar die 'sale' ook wel een stuk meer dan een van die anderen. :j

En inderdaad, niet betrouwbaar. Helaas kan je voor zulke dingen het beste bij het echte verkoopkanaal zijn van het product, in dit geval dus Kylie's website. Als het te mooi om waar te zijn lijkt, is dat meestal ook zo.

Oh, Borstnoot, wat vind ik die look GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF. <3 <3 Dat roze, die wimpers, de glitter, het goud, JA. Wat prachtig, ik ben er echt verliefd op.

Wat krijg je als ik te lui ben om bij te lezen en foto's te plaatsen......... 3 looks in een post. :+ Sorry. :D Ik ben nou eenmaal te lui. :')

Ik had 3 nieuwe lipsticks gekocht (en een blush, maar dat terzijde :') _O-), Urban Decay had 3 nieuwe binnen en door een systeemfout kreeg je hier 30% korting op dus ipv €19,50 per lipstick maar €13,65 betaald. *\o/* Maar dat vroeg natuurlijk om uitproberen en lookjes. De 3 nieuwe lipsticks zijn onderdeel van de Nocturnal lijn net zoals het Nocturnal Shadow Box Palette dus hebben ook een andere verpakking dan de normale zilveren bullets.

[ [url=m/aMAJAR.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vS4bER.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met flits - van links naar rechts
Nonsense - Backstab - Fireball
[ [url=m/hIC8a7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zonder flits - van links naar rechts
Nonsense - Backstab - Fireball
[ [url=m/3y01xx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Look 1:
Voor de ogen Colourpop Fairfax en Colourpop Mermaids Kiss, op de lippen Urban Decay Nonsense
[ [url=m/KreySd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Jn1UOd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Look 2:
Op de ogen Urban Decay Afterdark palette in de kleuren Off-Duty, Sinful en Alter en de single Fireball. Op de lippen Urban Decay Fireball, echt zo'n gave kleur. Beetje peach met oranje en roze glitter. <3

[ [url=m/PugftS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Jv7y5k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aangezien Fireball een highlight, oogschaduw en lipstick is had ik ook een comparison gemaakt.

Van links naar rechts
Fireball lipstick, Fireball oogschaduw, Fireball highlighter
[ [url=m/hc3ycV.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de laatste look, vandaag mijn make-up in 20 minuten gedaan (ja mijn full face duurt normaal een stuk langer _O- en, ja, zelfde shirt :+ Ik had haast :'))
Op de ogen Colourpop Koosh en uit de Naked Basics palette de kleur Faint, op de lippen Urban Decay Backstab.

[ [url=m/Hrk9l0.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/7hQzEN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die groene look <3 <3 <3 die andere 2 vind ik eigenlijk ook geweldig!

Borstholte; prachtige ooglook! Je wenkbrauwen zijn niet zo mijn ding maar dat is persoonlijk.

DS mega veel plezier natuurlijk *\o/* shoppuuuh :D

Even een beetje off topic maar hier echt even een vreugde dansje, mijn woning is (met dikke winst) verkocht in slechts 4 dagen tijd. Toen hij een 2,5 uur online stond al 5 bezichtigingen aangevraagd. De dag erna stond het aantal op 15 belichtingen. Maar was er best snel klaar mee en bij 2 biedingen die 2 het laten uitvechten en de rest gecanceld veel te veel stressen, ik zit ook echt helemaal onder de puisten :') Tevens ga ik 1 maart de sleutel ophalen van m'n nieuwe woning en per half april eindelijk naar DH :):) Om dit te vieren heb ik
CP met spoed verzending naar me toe laten sturen als t goed ik deze week nog binnen _O-

Oh en nog 3 weken en dan worden m'n wenkbrauwen gedaan! Ben zoooooo benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:08

Aaaaaah Friem wat is dat retesnel gegaan zeg. :oo GEFELICITEEEEEERD!! *\o/*

En Naad, superveel plezier en als je niet met een koffer vol make up terug komt weet ik het ook niet meer. :))

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:09

Wow maar liefst 8 in de buurt? Shop ze!!

Yaay gefeliciteerd!!! Waar ga je ook al weer wonen? Never mind zie het al.. beetje dom van me

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:17

Wat leuk friemel! En superfijn dat je huidige woning zo snel verkocht is zeg! Ben benieuwd naar je CP pakket :)

Shiz wat ben je toch knap <3 die eerste groene ooglook! Echt prachtig! Ik ben heel benieuwd naar je UD stash :D

Cinnepin, als er echt lekker mee wilt draaien in de groep is het leuk als je ook reacties geeft op anderen :) je hoeft niet alles mooi te vinden maar het is altijd wel leuk als je laat weten wat je wel leuk vind aan iemands look.

Borstnoot wat een gave opvallende look voor carnaval :) ik had een boevenpak gekocht.. een keer gewassen potverdorie de getallen eraf :') moet ik nog iets op verzinnen..

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:18

Alvast snelle stashfoto.
Een met. En een zonder flits.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:22

Eight schreef:
Wat leuk friemel! En superfijn dat je huidige woning zo snel verkocht is zeg! Ben benieuwd naar je CP pakket :)

Shiz wat ben je toch knap <3 die eerste groene ooglook! Echt prachtig! Ik ben heel benieuwd naar je UD stash :D

Cinnepin, als er echt lekker mee wilt draaien in de groep is het leuk als je ook reacties geeft op anderen :) je hoeft niet alles mooi te vinden maar het is altijd wel leuk als je laat weten wat je wel leuk vind aan iemands look.

Borstnoot wat een gave opvallende look voor carnaval :) ik had een boevenpak gekocht.. een keer gewassen potverdorie de getallen eraf :') moet ik nog iets op verzinnen..

Ok das goed :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:23

Avelienvd schreef:
Alvast snelle stashfoto.
Een met. En een zonder flits.
[ [url=m/8ymHCt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0wljgD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fkvVdN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke merken zijn dit? Je komt niks te kort zo te zien :')
Zo uitgebreid make-up aanbod heb ik niet :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:25

Wooooo Friem!!! Gefeliciteerd!!

Mijn stash ligt 50/50 boven en beneden, boven foto maken lukt voorlopig nog even niet. Als ik gipsvrij ben zal ik jullie ook weer een stashshot laten zien!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:49

Hoe lang heb je nog gips jans?

Vanalles wat: mac, morphe, sleek, colourpop, loreal, max factor etc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:52

Nog 3 weken zeker.. hopelijk dan er af want dan kan ik nog een weekje oefenen met lopen voor ik naar Japan vlieg _O-

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:54

Heb je gips of softcast? Pff je zal t wel zat zijn zeker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:55

Van dat kunststof gips.. wel knalroze :D maar het is wel echt een obstakel.. alles kost moeite _O-

Gelukkig ligt er een deel stash beneden zodat ik wel netjes op de conference calls kan verschijnen :+

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:56

Avelienvd schreef:
Hoe lang heb je nog gips jans?

Vanalles wat: mac, morphe, sleek, colourpop, loreal, max factor etc

gaaf :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 22:58

Zie jou nu zitten jans: colbertje aan makeupje op. En van onder een trainingsbroek whaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 23:00

_O- vaak gewoon blote benen onder een fleecekleed _O- en dan jurkje erop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 23:02

Jans schreef:
_O- vaak gewoon blote benen onder een fleecekleed _O- en dan jurkje erop

Ik heb een felroze colbertje, lenen? <<) ;) Dan match je in ieder geval _O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 23:03

Ik zal komende maand eens een bureau en lades halen en mijn make-up hoek in elkaar knutselen, het is nu allemaal in een doos gepropt. Mijn make-up hart is al twee maanden aan het huilen :')

Stash foto's zijn altijd leuk :D

Lekkere kleurrijke collectie Avelien

Borstnoot, geweldige ooglook! Vind alleen de duidelijke contour op je neus wel afbreuk doen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 23:04

Haha ik heb beeld...

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 23:04

Wat fijn Kelly! Komt je grote wens steeds dichterbij zo!