Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:@vorige pagina post![]()
Zachtere kleinere cup zou je ook even voor in mijn berichten kunnen zoeken. Heb ergens een linkje van een vergelijkingsschema hier gepost.
_Mirjam schreef:Het is wel zo dat de gemiddelde vrouw van 40 daar beneden wijder/slapper is dan de gemiddelde vrouw van 20
superpony schreef:MarliesV schreef:@vorige pagina post![]()
Zachtere kleinere cup zou je ook even voor in mijn berichten kunnen zoeken. Heb ergens een linkje van een vergelijkingsschema hier gepost.
Ik weet niet hoe dat moet. Maar zie mijn post wat cute cotton zei en adviseerde. Ik heb zitten lezen en zijn echt kleine verschillen.
Ben best sterk gespierd, maar blijkbaar gewoon erg gevoelig en te smal voor de natur cup die ik nu heb. Dus voor 30+ers en mensen met kinderen.
Te klein en Te slap ben ik echt bang dat het niet werkt. Hoewel bij OB in principe een maatje normaal, super en super plus allemaal wel blijven ''hangen''.
Aria_zz schreef:Sem, ik heb een koper spiraal en een cup, al beide jaren, geen enkel probleem mee gehad tot nu toe. Ik zou gewoon bv geen diva kopen omdat ik daar van gehoord hebt dat ie zich nogal sterk ‘vast zuigt’ en dat eventueel vervelend kan zijn. Maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee. Tot nu toe alleen maar happy met beide keuzes.