Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Elena: half oktober, dus nu 6mnd onderweg. Wil graag door tot 30wkn, dus iig nog 3wkn nu!
elenaMM77 schreef:wat is jullie 1rm frontsquat eigenlijk? kwam erachter dat ik die eigenlijk helemaal niet vaak deed.. en weet niet echt wat de gemiddelde recreant ongeveer squat? kwam hier uiteindelijk op 57.5, 60 geprobeerd, ging prachtig naar beneden, 3 cm omhoog en toen heb ik t gewicht maar afgeworpen, mijn bovenbenen gingen nergens meer heen rofl.
Willl65 schreef:Toename controles gebeuren altijd heel streng
Florenc schreef:Willl65 schreef:Toename controles gebeuren altijd heel streng
Serieus?
Doping controle binnen de crossfitwereld zijn om mee te lachen, in vergelijking met de controles van bv IWF. Ik ken een aantal crossfitters die internationeel presteren, en ook een aantal gewichtheffers en powerlifters die internationaal presteren. Geloof me, die controles zijn niet te vergelijken.
Een games atleet zal getest worden ja, op/na regionals, op/na de games. Zelfde met de regionals atleten. En de rest van het jaar? Of de atleten die nét niet op de regionals geraken?
Neemt niet weg dat er wel een toename zal zijn, maar om nu te zeggen dat de controles streng zijn
Willl65 schreef:Nou als ik zie wat er allemaal onder doping valt... dat bedoel ik bij streng. Ik vind het hartstikke goed dat ze die troep uit deze tak van sport willen houden.
Geen idee hoe het bij de proff crossfitters gaat maar ik kan mij goed voorstellen dat wij amateurs echt niet wekelijks getest hoeven te worden. Ben je in dienst van een sponser dan kan ik mij voorstellen dat dat dan weer wel gebeurt.
De straffen zijn in ieder geval behoorlijk dus wil je als crossfitter serieus worden genomen en verder willen kan je beter van de doping af blijven ook als je niet mee doet aan wedstrijd.
Dus tenzij jij mensen ken die leven van crossfit en je bedoelt te zeggen dat die niet jaar rond worden gecontroleerd snap ik de vergelijking niet zo