Ik heb een vraagje, mijn rozen (2) op mijn rug zijn in 2 sessies gezet. De eerste roos is gezet half juli. De tattoo is afgewerkt eind september. We zijn nu dus eind november en er is nog steeds een duidelijk kleurverschil merkbaar. De 1e is een stuk lichter. Vervaagt dit nog? Of blijft dit echt zo. Ik weet niet meer wanneer mijn 1e roos er lichter uit beginnen zien is, aangezien die op mijn rug staat..
Nog een ruime maand en dan ga ik weer naar Mandy Benieuwd wat ze van plan is met mn arm deze keer. Geef haar vaak wat opties en dan zie ik t wel als ze de naald erop zet
Hier ook giga-jeuk, gisteren op m'n werk zachtjes 'klopjes' gegeven op de tattoo, dat werkte toch enigzins. Wil niet weten wat de collega's dachten XD
xsiroccox
Geplaatst: 25-11-15 13:48
Killed schreef:
Hier ook giga-jeuk, gisteren op m'n werk zachtjes 'klopjes' gegeven op de tattoo, dat werkte toch enigzins. Wil niet weten wat de collega's dachten XD
Zat die van jou op je schouder? Dan zullen ze gedacht hebben dat je wel heel trots op jezelf bent
xJurdyWonanx
Geplaatst: 25-11-15 13:58
Ik mag morgen naar Mandy. Om 11 afspraak dus half 8 ongeveer vertrekken vanuit thuis. Iemand nog tips? Hij komt op mijn schouder en uitlopend naar zij/ribben. Ze gaf als tip een bikini aan te doen eventueel en een vest zodat ik die achterstevoren aan kan doen als ik daar lig. Pakje dextro en wat appelsap meenemen staat al op het lijstje. Moet 4/5 uur liggen en heb geen idee wat ik kan verwachten, behalve pijn en kou haha.
Weet iemand of je nog altijd contant moet betalen bij Mandy?
Contant wordt wel op prijs gesteld idd, ik kon de laatste keer niet pinnen in ieder geval. Weinig tips verder, gewoon lekker liggen... Misschien iets te lezen meenemen of muziekje/telefoon als je dat fijn vind? Vantevoren mag je ook best een pijnstiller nemen hoor als je dat fijn vind.
Yep, contant bij On Edge Ik neem zelf vaak cola en chocola mee. Ik zou haar aanwijzingen wel opvolgen, ze heeft zelf ook redelijk wat tattoo's dus haar tips zijn altijd erg usefull Ik zou persoonlijk niet zo snel een pijnstiller innemen omdat je bloed daar redelijk dun van kan worden, als je het wel doet altijd even schakelen met de artiest. Ik had m'n iPhone/iPad mee om te lezen/serie te kijken maar met m'n sternum (3.5 uur) heb ik eigenlijk gewoon gelegen met de muziek van de zaak en praten met Mandy
Ik heb met die van mij, 3 uur, ook eigenlijk "niks" gedaan haha. Zelf muziek luisteren heb ik niet gedaan, en wat ik daar aan gesprekken opving vonden ze dat ook echt not done. De muziek in de shop was niet echt mijn ding, maar ik was toch alleen maar met de tattoo zelf bezig haha.
Paracetamol kan je gewoon nemen. Aspirine verdunt je bloed door acetylsalicylzuur. Dat zit niet in paracetamol.
Courses
Geplaatst: 25-11-15 14:51
Ik zou het hoe dan ook altijd even overleggen, de artiesten weten het het beste vaak (zeker in mijn geval gezien het mijn eerste 2 pieces waren). Ik ben blij dat ik niks genomen heb bij m'n sternum toen, ben al bijna out gegaan, wil niet weten wat er gebeurt was als ik wat had ingenomen. Je lichaam kan echt raar reageren op medicatie in dat soort omstandigheden. Mandy heeft er bij mij na 2.5 uur een spray opgedaan die 'de scherpe rand ervan af haalde'. Mocht je het echt niet trekken, vraag daar dan even naar
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 25-11-15 16:44
Paracetamol is ook alleen maar voor het gedacht want puur voor de pijn van een tattoo helpt dat bitter weinig. Spray kan inderdaad wel even helpen.