Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee schreef:Pretty Cindy, het is er zeker een die ik ook zit te overwegen. Alleen nu je zegt dat het pijn doet twijfel ik meer![]()
Heb überhaupt nog geen keuze kunnen maken, tongpiercing heb ik goed overleefdEn nu wil ik een helix, een industrial, een foward helix en een tragus piercing
Ben alleen heel bang voor eeuwige vervorming van mijn oren
cindy1000 schreef:Renee schreef:Pretty Cindy, het is er zeker een die ik ook zit te overwegen. Alleen nu je zegt dat het pijn doet twijfel ik meer![]()
Heb überhaupt nog geen keuze kunnen maken, tongpiercing heb ik goed overleefdEn nu wil ik een helix, een industrial, een foward helix en een tragus piercing
Nouja vandaag heb ik er geen last meer van dus het duurt hooguit 1 dag. Het zetten is alleen een venijnige pijn. Maar ach die ene dag op je hele leven
Hoe bedoel je vervorming?
Renee schreef:Pretty Cindy, het is er zeker een die ik ook zit te overwegen. Alleen nu je zegt dat het pijn doet twijfel ik meer![]()
Shivatjuh01 schreef:Mijn helix doet geen pijn meer, hij blijft alleen maar vochtbultjes creëren![]()
Dus sterilon is mijn beste vriendje nu, dan gaan ze langzaam weg.
Ik denk dat ik mijn staafje moet wisselen voor een gewoon bolletje aan de achterkant, heb nu een labret en blijf echt vaak hangen aan het achterkantje. Maar eigenlijk mag ik nog niet wisselen..
Renee schreef:cindy100"
[quote="Renee schreef:Pretty Cindy, het is er zeker een die ik ook zit te overwegen. Alleen nu je zegt dat het pijn doet twijfel ik meer![]()
Nouja vandaag heb ik er geen last meer van dus het duurt hooguit 1 dag. Het zetten is alleen een venijnige pijn. Maar ach die ene dag op je hele leven
Hoe bedoel je vervorming?
donjalover13 schreef:ik heb helaas mijn navelpiercing er uit moeten halen vorige maand...mijn lichaam stootte het af, was ook altijd ontstoken, hij is eigenlijk nooit echt mooi geweest.. zat uiteindelijk nog maar aan een klein velletje vast, en het gat was zo groot dat ik er vanaf boven doorheen kon kijken.. was iets goed mis gegaan dus, heb nu een heel lelijk litteken. iemand enig idee hoe ik dat kan verminderen?