[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 22:28

Lekker bezig cindy haha.
Lisanne, die site heb ik geen ervaring mee.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 22:55

Lisanne, volgens mij moet je bij die site gewoon kijken wat voor review de verkoper heeft dan is het volgens mij wel betrouwbaar. Ik heb er wel eens iets besteld en altijd netjes ontvangen, ook toen ik customised spulletjes heb besteld, netjes en naar wens aangekomen.

Ooh helix zit nu bijna twee weken en God... De jeuk!!! _-:(

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 08:27

Wat jeukt, geneest. :D

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:03

Hahaha hetzelfde hier Oyeru! Afentoe krijg ik echt een jeukaanval, word er echt gek van :')

Nu is 'ie mooi rustig. Gisteren bleef er tijdens het douchen een haar aan de achterkant achter hangen, waardoor ik hem helemaal weer naar achteren heb getrokken. Auw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 11:41

Mijn neus jeukt ook echt als een malle. Hij draait nu ook uit zichzelf in mijn slaap, moet hem dan helemaal los peuteren als ik hem weer normaal wil draaien :+

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 12:14

Zo mijn forward helix zit. Maar wauw wat een ter*ngpijn :')
Afbeelding

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 12:16

Ooh ja ik weet dat het een goed teken is maar jeetje wat maakt dat het moeilijk om er af te blijven.

Bij mij raakt ie ook erg gedraaid in mijn slaap heel verbelend. Ben dan bang dat t korstje open gaat. Heb dan ook altijd kortjes aan de buitenkant zitten....

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:38

Pretty Cindy, het is er zeker een die ik ook zit te overwegen. Alleen nu je zegt dat het pijn doet twijfel ik meer :')

Heb überhaupt nog geen keuze kunnen maken, tongpiercing heb ik goed overleefd :j En nu wil ik een helix, een industrial, een foward helix en een tragus piercing :') Ben alleen heel bang voor eeuwige vervorming van mijn oren -O-

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:34

Renee schreef:
Pretty Cindy, het is er zeker een die ik ook zit te overwegen. Alleen nu je zegt dat het pijn doet twijfel ik meer :')

Heb überhaupt nog geen keuze kunnen maken, tongpiercing heb ik goed overleefd :j En nu wil ik een helix, een industrial, een foward helix en een tragus piercing :') Ben alleen heel bang voor eeuwige vervorming van mijn oren -O-

Nouja vandaag heb ik er geen last meer van dus het duurt hooguit 1 dag. Het zetten is alleen een venijnige pijn. Maar ach die ene dag op je hele leven :+

Hoe bedoel je vervorming?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:38

Ooh ik wil zo graag nog meer piercings :')

Wel weer nieuwe tunnels en tapers gehaald. 6mm en mijn voorlopige eind maat; 8mm.

Binnenkort van die fancy tunnels halen :):)

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 10:51

Mijn helix doet geen pijn meer, hij blijft alleen maar vochtbultjes creëren :roll:
Dus sterilon is mijn beste vriendje nu, dan gaan ze langzaam weg.

Ik denk dat ik mijn staafje moet wisselen voor een gewoon bolletje aan de achterkant, heb nu een labret en blijf echt vaak hangen aan het achterkantje. Maar eigenlijk mag ik nog niet wisselen..

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:25

cindy1000 schreef:
Renee schreef:

Nouja vandaag heb ik er geen last meer van dus het duurt hooguit 1 dag. Het zetten is alleen een venijnige pijn. Maar ach die ene dag op je hele leven :+

Bloemkooloor heet het geloof ik

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:05

Renee schreef:

Ik heb anders nog nooit iemand horen zeggen dat zo'n prik nou een heel fijn gevoel is hoor :=

Verder niet zo druk maken en gewoon doen!

Shivatjuh01 schreef:
Mijn helix doet geen pijn meer, hij blijft alleen maar vochtbultjes creëren :roll:
Dus sterilon is mijn beste vriendje nu, dan gaan ze langzaam weg.

Ik denk dat ik mijn staafje moet wisselen voor een gewoon bolletje aan de achterkant, heb nu een labret en blijf echt vaak hangen aan het achterkantje. Maar eigenlijk mag ik nog niet wisselen..

Als je oor er alleen maar rustiger van word, zou ik gewoon wisselen. Heel de tijd een snok er aan omdat je haar er achter blijft hangen lijkt me ook niet echt bevorderlijk :o

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:11

Oh heb even terug zitten lezen, maar ik heb mn tragus eind juni laten zitten. Ik heb m een paar weken geleden al gewisseld := Zie dat jij de jouwe nog langer hebt, dus moet wel kunnen. Mits die niet ontstoken of rood is ofzo.

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:08

Renee schreef:
cindy100"
[quote="Renee schreef:

Bloemkooloor heet het geloof ik[/quote]

Oh dat ja, volgens mij is dat alleen zo als ze m schieten. Maar gewoon doen joh! Als je m echt wilt heb je op dat moment de pijn er wel voor over :D

Waar bestellen jullie trouwens jullie piercings?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:13

Ik bestel bij all over piercings :j

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:38

Ik bestel overal :=

Laatst paar x bij Crazy Factory. Maar ook Ebay. Lm piercings, Piercing Mania en Piercing paradise :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 16:22

Ik heb gisteren uit frustratie mijn traguspiercing eruit gehaald. _O-
Ik wou muziek luisteren maar die oortjes doen dan toch zoveel pijn.... Dus na 4 jaar afscheid genomen. :') Heb het er helemaal mee gehad.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 16:55

Doet dat nog steeds pijn?? Ik he b er nu al geen last meer van :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 17:21

Het is gewoon onwijs irritant.... Het voelt gewoon te "krap" zeg maar.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 17:41

En met een labretje? Ik moet m f er tegenaan duwen maar dan heb ik echt ruimte zat..

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 17:50

Ik heb er ook geen last van nee. Zowel met labret als ringetje niet. Je had toch idd wel een labret in neem ik aan? En niet een staafje met twee bolletjes?

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 11:53

ik heb helaas mijn navelpiercing er uit moeten halen vorige maand...mijn lichaam stootte het af, was ook altijd ontstoken, hij is eigenlijk nooit echt mooi geweest.. zat uiteindelijk nog maar aan een klein velletje vast, en het gat was zo groot dat ik er vanaf boven doorheen kon kijken.. was iets goed mis gegaan dus, heb nu een heel lelijk litteken. iemand enig idee hoe ik dat kan verminderen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:57

_Ekenna schreef:
Ik heb er ook geen last van nee. Zowel met labret als ringetje niet. Je had toch idd wel een labret in neem ik aan? En niet een staafje met twee bolletjes?

Labret. Ook al schoof ik hem helemaal naar voren ging het toch irriteren helaas!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 20:00

donjalover13 schreef:
ik heb helaas mijn navelpiercing er uit moeten halen vorige maand...mijn lichaam stootte het af, was ook altijd ontstoken, hij is eigenlijk nooit echt mooi geweest.. zat uiteindelijk nog maar aan een klein velletje vast, en het gat was zo groot dat ik er vanaf boven doorheen kon kijken.. was iets goed mis gegaan dus, heb nu een heel lelijk litteken. iemand enig idee hoe ik dat kan verminderen?

Bio-oil blijven smeren.