Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 15:03

Gaaf om zo de veranderingen te zien!! Goed idee om zo wekelijks bij te houden, ga ik ook doen.
Ik heb inmiddels ook 2 bokkers gevonden die hem door willen mailen, hopelijk krijg ik ze snel binnen.
Ik ben wel erg benieuwd, ben al aardig gespierd en mijn conditie is prima op pijl, dus even kijken of het wel zin heeft bij week 1 te beginnen of dat dat te gemakkelijk is. Wil het wel naast mijn andere sport activiteiten gaan doen, maar aankijken of dat gaat 2 workouts op 1 dag, anders die dagen overslaan :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 15:12

Is er iemand die hem wilt door mailen naar mij? :o

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 09:06

Leuk zeg die foto's! Zo'n verschil zie je bij mij echt niet. Ik voel me wel ontzettend veel fitter en ben duidelijk sterker. Mijn schouders en armen zijn zichtbaar gegroeid en de rest eigenlijk niet. Ik voel wel dat mijn buik en benen meer spieren hebben gekregen dus over een tijd ga je dat vast ook zien.
Hoe ver zijn jullie nu? Ik staat maandag met week 9 :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 12:15

Ik kan trouwens ook wel doormailen, als je mij je emailadres stuurt in PM dan mail ik hem!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 12:46

Ik ga vandaag de eerste workout doen van week één! Ben heel erg benieuwd hoe het gaat. Morgen wordt de hond geopereerd dus kan dan niet een lang stuk wandelen, hem dan alleen thuis laten durf ik niet dus ben bang dat ik meteen een dag liss over moet slaan :')

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:25

Gisteren dus de aller eerste workout gedaan en daarna ook nog dik drie kwartier met de hond gelopen waarbij we over het algemeen goed doorlopen. De spierpijn viel gisteren mee maar vandaag is het een ramp, en dan vooral aan de achterkant van m'n benen, kuiten en billen :') opstaan en gaan zitten is niet fijn en de wc bril is momenteel al helemaal geen goede vriend van me :=
Vandaag vrij weinig gedaan ivm operatie van de hond, maar morgen ga ik weer door met de 2e workout!

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:46

EllaBellaah schreef:
Gisteren dus de aller eerste workout gedaan en daarna ook nog dik drie kwartier met de hond gelopen waarbij we over het algemeen goed doorlopen. De spierpijn viel gisteren mee maar vandaag is het een ramp, en dan vooral aan de achterkant van m'n benen, kuiten en billen :') opstaan en gaan zitten is niet fijn en de wc bril is momenteel al helemaal geen goede vriend van me :=
Vandaag vrij weinig gedaan ivm operatie van de hond, maar morgen ga ik weer door met de 2e workout!

Zo was het bij mij ook toen ik begon :=
De weken erna had ik veel minder spierpijn

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 21:03

Ik had gisteren week 9 dag 1 en ik had zondag en maandag precies hetzelfde.... het wordt dus niet helemaal beter :P

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 21:06

Ik heb sinds ik begon met dit elke dag spierpijn. :') Wel elke keer andere plek.
Ben nu bij week 3 dag 2.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 21:11

Ohjeej dat klinkt toch niet echt positief :=
Ben wel blij dat het morgen tijd is voor arm en buikspieren zodat mijn benen nog even kunnen rusten :')

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 10:50

Begin vandaag alweer aan week 4. Merk nog geen verschil, maar ben in ieder geval lekker bezig. Ik ga ook beginnen met hardlopen.

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 10:51

Ik ben gister begonnen. Daarvoor 3 weken pre-training gedaan en daarna een week niks door langeeeee dagen studie helaas.

Ik ben zelf al best slank gebouwd maar ik heb toch wel lovehandles op één of andere manier. Dus hoop dat ik die weg kan trainen. Verder zou ik graag wat meer rugspieren willen en m'n billen wat strakker.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 11:32

Ik ben gisteren ook begonnen! Ik doe dan naast 3x per week Kayla nog 3x per week Grit.

Hoe vaak redden jullie het rijtje met oefeningen in de 7 minuten? Ik heb ze gisteren allemaal 2x gered.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 17:25

Anne bento, meestal doe ik per 7 minuten 2.5 keer het rondje oefeningen.

Is het trouwens niet een beetje veel wat je dan doet? Want gritt is ook intensief toch?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 05:48

Grit is ook intensief ja, maar gaat prima hoor! Nu het mooie weer eraan komt zal er nog wel 1x per week bootcamp bijkomen. Voor een beginnende sporter zal het teveel zijn maar ik sport al zolang intensief, goed opgebouwd, dan kan het makkelijk :-)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 08:13

Geen idee wat gritt is maar het klinkt inderdaad wel als heel veel.
Het wisselt heel erg hoevaak je een circuit kunt doen. Het ene circuit kost gewoon meer tijd dan de andere. Ik had maandag dag 1 van week 10 gedaan en daar ben ik zelfs over de tijd heen gegaan om alle oefeningen te kunnen doen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 08:50

Grit is een les van een half uur met interval training/tabata's, dus een half uur lang korte setjes van oefeningen. Het is intensief maar het is maar een half uur! De Kayla workout is natuurlijk ook maar een half uur dus al met al een half uur training per dag is niet veel.

Ik heb al even wat weken verder gebladerd en denk inderdaad dat het per oefeningen zal verschillen hoelang je erover doet, ik zou zelf ook liever de oefening goed uitvoeren dan snel willen. Ik heb overigens niet alle spullen ervoor gekocht, in plaats van de medicine bal gebruik ik een dumbel met gewichtschijfjes eraan, en squat press heb ik ook de dumbel gebruikt. Maakt uiteindelijk natuurlijk niet uit wat je neemt, als het maar wat extra gewicht is. Ik schrijf het overigens wel op hoeveel gewicht ik gebruikt heb, als de workout van week 1 dan weer terugkomt in week 3 wil ik wel meer gewicht pakken dan in week 1.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 11:34

Ik gebruik ipv de medicine ball mijn kettlebell. Verder heb ik maar 1 kruk en ook geen bosu ball. Ik heb wel nog lichte (3kg) halters en zware (bijna 6 dacht ik) dus je komt al vooruit met weinig spullen.

lemonyellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 10:09

Wat leuk om zoveel vooruitgang te zien in de foto's!
Ik ben deze week weer begonnen aan week 1 en zit nu op dag 6, het valt wel zwaar om weer te beginnen na zo lang niet sporten, maar ik hoop dat ik het vol ga houden en er resultaat van ga zien!

Sielka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 11:42

Hoi!
Ik heb recent de eerste volledige bbg1 klaargekregen maar ik zou graag willen verderdoen.. Is er iemand die de versie 2.0 toevallig heeft?

Alvast veel succes voor diegenen die hier ook mee bezig zijn! :D

lemonyellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 20:41

Ik ben nu bezig met week 3! Gisteren helaas de arms&abs over moeten slaan door een migraine aanval. Ik heb vandaag gewoon liss gedaan, maar ik twijfel of ik morgen dan arms&abs zal doen en alles opschuif of om de woensdag echt helemaal over te slaan en de full body morgen te doen.
Wat denken jullie dat het beste is?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 06:29

Ik heb wel vaker daar ik het qua tijd of spierpijn niet voor elkaar krijg. Ik schuif ďe training dan gewoon naar een dag waar ik wel zin en tijd heb.
Zo moest ik gisteren dag 1 week 12 maar ik was echt kapot. Vandaag heb ik geen tijd en dus doe ik die dag morgen

Maliboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 13:56

Mag ik me ook melden? :D wil ook graag beginnen door de veranderingen die ik gezien heb bij mensen en omdat ik niet alle dagen tijd heb om naar de sportschool te gaan en dit lekker thuis kan.

hebben jullie de biniki guide via haar site gekocht of ?

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 11:06

Gezellig! Ik heb hem van iemand gekregen op de mail. Kan het wel doorsturen als je mij je e-mail adres stuurt in een pb :)

Bij mij loopt het op dit moment een beetje spaak door tijdgebrek :( Benen en cardio vind ik heerlijk, maar om daarna nog een moment tijd te maken voor armen en buik is best lastig ;p

Mensen nog motivatie tips?

Maliboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 07:21

ItsMeGaby schreef:
Gezellig! Ik heb hem van iemand gekregen op de mail. Kan het wel doorsturen als je mij je e-mail adres stuurt in een pb :)

Oh super! Ik stuur je een pb :)