Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
k_m schreef:Mij lukt het eigenlijk vrij goed om af snackjes te blijven. Ik denk altijd, oké je eet dat nu op, en nu heb je daar geniet van, maar binnen een uur voel je je schuldig en dat duurt veel langer dan dat je geniet hebt gehad van je koekje!
Eulogy schreef:B: 15 minuten op de loopband (hoogst mogelijke helling, ongeveer 1.8km), 10 minuten op de 'trap' (50 verdiepingen) en nog 20 minuutjes losse gewichten (armen), meer tijd had ik niet. En nog 10 minuten heen en 10 minuten terug naar huis gelopen van de sportschool.
Ymke_Z schreef:Eulogy schreef:B: 15 minuten op de loopband (hoogst mogelijke helling, ongeveer 1.8km), 10 minuten op de 'trap' (50 verdiepingen) en nog 20 minuutjes losse gewichten (armen), meer tijd had ik niet. En nog 10 minuten heen en 10 minuten terug naar huis gelopen van de sportschool.
Ik ben ook echt fan van de 'stairmaster' en omhooglopen (15% helling is hoogste wat loopband doet) Erg goed voor de kont.
_Yasmine_ schreef:Hier even meetlintje er nu echt bij gepakt, hoef ik niet op de weegschaal te staan
Borst (ter hoogte bh bandje): 79 cm
Taille : 69 cm
" dikste punt buik" : 84 cm
" dikste punt boven benen" : 57 cm
Kijken wat er nog meer uit komt over enkele weken!
_Yasmine_ schreef:BAH BAH BAH nog nooit zo op mijn eten en sporten gelet.
Ben dus 0.5 kilo aangekomen.![]()
Voor mijn gevoel ging ik goed, maar baal hier stiekem toch wel van!
Verder zie ik gelukkig vooral goede berichten, wel regelmatig lees ik een cheatdagje!
Eulogy schreef:Is het ookIk had dat ook niet in m'n vorige sportscholen maar bevalt nu wel erg goed eigenlijk!
De £10 per maand voor een jaar aanbieding bij mijn sportschool loopt morgen af, dus ik ga vriendlief nu echt aan z'n haren er naartoe slepen zodat ik eindelijk een sportbuddy heb
Eulogy schreef:Hij zegt voor z'n werk te willen gaan en dan daar douchen... Het ligt voor hem op de weg naar kantoor maar voor mij eigenlijk niet dus ik ga liever 's avondsLijkt me wel heen fijn als hij me kan helpen met m'n techniek en zo, want zelf zie je dat natuurlijk niet zo.
... En ik mag met m'n nieuwe sportlegging ook niet naar de sportschool van hem
Ik ben heel competitief dus ik zou het juist heel fijn vinden om samen met iemand te gaan sporten die fanatiek isHij is ook vrij competitief dus we maken elkaar echt wel beter, zeg maar.