Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 14:15

Welkom! :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 14:17

Welkom all!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 14:20

Ik zal me dan maar gelijk goed voorstellen!

Ik ben Kelly, woon in België (antwerpen) en studeer fotografie!

Ik had me een beetje laten gaan de laatse tijd en toen er 70 op de weegschaal stond was ik erg geschrokken, en heb ik besloten er iets aan te doen. Ik ben rond de 1.66 dus ik zou liever 60 zien staan dan 70! En daar werken we nu voor :)

Momenteel ben ik op ongeveer 4-5 weken 4 kilo afgevallen. Ik ben nu wel sinds 3 weken echt er serieuzer mee bezig. Ik ben wel niet zo van het calorie tellen enzo, ik probeer gewoon gezond te eten en niet te snacken! één keer per week ga ik zwemmen, en als het weer wat meezit ga ik skaten :)

Dus 4 down 6 to go! Momenteel begin je het een beetje in mijn gezicht te zien, dat is wel fijn! De weegschaal liegt ook niet en het gevoel dat je krijgt wanneer er weer een kilo af is motiveert mij heel erg :D

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 14:20

Ik kom ook melden, maar ik denk dat ik vooral stille meelezer zal zijn haha. Ik ben 1,75 en weeg 70 kg. Terwijl ik anderhalf jaar geleden nog rond de 60 woog. Eigenlijk wil ik er dus weer 10 kilo er af hebben.

Ik ben heel erg lui aangelegd, dus ik moet ook meer bewegen. Ik heb ook heel gauw de neiging om een blikje energy te halen, dus daar moet ik ook echt vanaf.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 14:45

Ladybird, o dat maakt 't er niet makkelijker op als je met je neus zo bovenop allemaal lekker staat en je collega ook nog met een tompouce aan komt zetten. Mij helpt 't op dat soort momenten om me te beseffen dat ik er voor kies om het niet te nemen omdat ik gezonder wil zijn!

K_m, natuurlijk ben je welkom!

___Sanne, welkom! Hoe ging 't hardlopen?

Amaryllis, waar gaat die app over?

Nicole_floor, welkom!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:06

Allemaal nieuwe mensen, welkom! :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:07

Ik durf hier echt geen lijstjes meer neer te zetten straks. Heb nu al 3 koekjes op, 2 beschuitjes met hagelslag, 2 krentenbollen en yoghurt met muesli :') nog wel een glas vers sap op trouwens. Die verdomde koekjes :+

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:14

Mij lukt het eigenlijk vrij goed om af snackjes te blijven. Ik denk altijd, oké je eet dat nu op, en nu heb je daar geniet van, maar binnen een uur voel je je schuldig en dat duurt veel langer dan dat je geniet hebt gehad van je koekje!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:23

Ik heb de laatste dagen zoooo veel zin in zoetigheid :+ Echt heel erg, zit ook echt de minuten af te tellen voor ik mag gaan lunchen etc. En ik heb dan niet eens echt honger, ik wil gewoon eten. Gister heb ik me niet helemaal gedragen, vandaag wat beter.

Gisteren:
O: havermout met half magere melk, half water met een banaan, kaneel en een beetje stevia.
T: rijstwafels :+ aantal weet ik niet meer, maar ze zijn kleiner dan normaal
L: twee volkoren boterhammen met ham en komkommer
T: appel en nog 2 rijstwafels
A: kip uit de oven (met een soort knoflookmarinade), zoete aardappel en gegrilde groenten
T: 3 stroopwafels :+ Nooit meer naar de supermarket gaan na het sporten.

B: 15 minuten op de loopband (hoogst mogelijke helling, ongeveer 1.8km), 10 minuten op de 'trap' (50 verdiepingen) en nog 20 minuutjes losse gewichten (armen), meer tijd had ik niet. En nog 10 minuten heen en 10 minuten terug naar huis gelopen van de sportschool.

Vandaag:
O: magere yoghurt met frambozen en een banaan
T: 4 kleine rijstwafels
L: twee volkoren boterhammen met ham en komkommer (moest op)
T: een appel en mango/passievrucht smoothie
T: ik ga na m'n werk iets drinken met een vriendin in happy hour, dus waarschijnlijk 1 of 2 cocktails of wijntjes
A: waarschijnlijk enchilada's... oeps!

Erg veel fruit vandaag maar goed.
Laatst bijgewerkt door Eulogy op 26-03-15 15:30, in het totaal 2 keer bewerkt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:25

Hardlopen ging verschrikkelijk haha. Heb dan ook 3 maand niks gedaan. Nu wil ik graag 2x hardlopen per week vol proberen te houden. Is weinig dat weet ik, maar afvallen heeft de komende maand nog zeker geen haast. Zodra ik in Londen ben wil ik echt fanatieker gaan sporten.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:26

k_m schreef:
Mij lukt het eigenlijk vrij goed om af snackjes te blijven. Ik denk altijd, oké je eet dat nu op, en nu heb je daar geniet van, maar binnen een uur voel je je schuldig en dat duurt veel langer dan dat je geniet hebt gehad van je koekje!

Ik hou zoooo van lekkere dingen _O- Ben verder ook totaal niet te dik oid, wil gewoon iets gezonder eten, dus dat maakt het ook moeilijker. Als ik dan een koekje eet maar wel een glas sap drink denk ik al o wat gezond _O-

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:28

Ik durf dat niet eens hardlopen te noemen wat ik doe :') dat is joggen, dat gaat totaal niet hard hier :')

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:45

Eulogy schreef:
B: 15 minuten op de loopband (hoogst mogelijke helling, ongeveer 1.8km), 10 minuten op de 'trap' (50 verdiepingen) en nog 20 minuutjes losse gewichten (armen), meer tijd had ik niet. En nog 10 minuten heen en 10 minuten terug naar huis gelopen van de sportschool.

Ik ben ook echt fan van de 'stairmaster' en omhooglopen (15% helling is hoogste wat loopband doet) Erg goed voor de kont. :o

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:49

k_m schreef:
Ik durf dat niet eens hardlopen te noemen wat ik doe :') dat is joggen, dat gaat totaal niet hard hier :')

Maar je gaat wel! dat is belangrijk! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:50

Kak, een klant zet net een pot met paaseitjes op mn bureau. I'm screwed :P

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:52

_Yasmine_ schreef:
k_m schreef:

Maar je gaat wel! dat is belangrijk! *\o/*

Inderdaad *\o/*

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:52

Ymke_Z schreef:
Eulogy schreef:

Ik ben ook echt fan van de 'stairmaster' en omhooglopen (15% helling is hoogste wat loopband doet) Erg goed voor de kont. :o

Ja precies :D Ik voel die altijd best wel en vind het minder saai dan andere cardio :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:54

Zo'n traploopding lijkt mee heel apart :')
Maar goed voor je kont inderdaad!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:55

Is het ook :') Ik had dat ook niet in m'n vorige sportscholen maar bevalt nu wel erg goed eigenlijk!
De £10 per maand voor een jaar aanbieding bij mijn sportschool loopt morgen af, dus ik ga vriendlief nu echt aan z'n haren er naartoe slepen zodat ik eindelijk een sportbuddy heb ~~}>

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:56

Even alles van vorige keren erbij gepakt..

_Yasmine_ schreef:
Hier even meetlintje er nu echt bij gepakt, hoef ik niet op de weegschaal te staan :)

Borst (ter hoogte bh bandje): 79 cm
Taille : 69 cm
" dikste punt buik" : 84 cm
" dikste punt boven benen" : 57 cm

Kijken wat er nog meer uit komt over enkele weken!

_Yasmine_ schreef:
BAH BAH BAH nog nooit zo op mijn eten en sporten gelet.

Ben dus 0.5 kilo aangekomen. -O-

Voor mijn gevoel ging ik goed, maar baal hier stiekem toch wel van!

Verder zie ik gelukkig vooral goede berichten, wel regelmatig lees ik een cheatdagje!

Na de weegschaal het meetlintje er bij gepakt. Want gevoel klopte dus niet bij de weegschaal.
Taille : 68.5 cm
" dikste punt buik" : 83 cm
Toch wel wat kwijt gelukkig *\o/*

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:00

Eulogy schreef:
Is het ook :') Ik had dat ook niet in m'n vorige sportscholen maar bevalt nu wel erg goed eigenlijk!
De £10 per maand voor een jaar aanbieding bij mijn sportschool loopt morgen af, dus ik ga vriendlief nu echt aan z'n haren er naartoe slepen zodat ik eindelijk een sportbuddy heb ~~}>

Ik wil mijn vriend ook als sportbuddy, hij kan goed drillen haha. Maar hij kan gewoon sporten op werk dus beetje zonde om hem ook 20 euro in de maand te laten betalen. En meestal heb ik na het avond eten echt geen zin meer om naar de sportschool te gaan :+

Goed bezig yasmine!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:02

Het lijkt mij juist niets om te sporten met mijn vriend. Die is zo fanatiek met sporten.
Gaat meestal 2x in de week baantjes zwemmen en ook nog 2x in de week sportschool met krachttraining. volgens mij voel ik me alleen knullig naast hem dan..

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:04

Hij zegt voor z'n werk te willen gaan en dan daar douchen... Het ligt voor hem op de weg naar kantoor maar voor mij eigenlijk niet dus ik ga liever 's avonds -O- Lijkt me wel heen fijn als hij me kan helpen met m'n techniek en zo, want zelf zie je dat natuurlijk niet zo.
... En ik mag met m'n nieuwe sportlegging ook niet naar de sportschool van hem :')

Ik ben heel competitief dus ik zou het juist heel fijn vinden om samen met iemand te gaan sporten die fanatiek is :P Hij is ook vrij competitief dus we maken elkaar echt wel beter, zeg maar.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:09

Eulogy schreef:
Hij zegt voor z'n werk te willen gaan en dan daar douchen... Het ligt voor hem op de weg naar kantoor maar voor mij eigenlijk niet dus ik ga liever 's avonds -O- Lijkt me wel heen fijn als hij me kan helpen met m'n techniek en zo, want zelf zie je dat natuurlijk niet zo.
... En ik mag met m'n nieuwe sportlegging ook niet naar de sportschool van hem :')

Ik ben heel competitief dus ik zou het juist heel fijn vinden om samen met iemand te gaan sporten die fanatiek is :P Hij is ook vrij competitief dus we maken elkaar echt wel beter, zeg maar.

Wait what.. :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 16:13

Ja niet echt hoor, het was een grapje :') Maar eh, hij zit wat strakker dan m'n andere legging :')
Ik werd gister in de sportschool wel gevraagd waar hij vandaan kwam omdat dat meisje hem zo leuk vond!