[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OneAndOnlyx

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:30

Hee allemaal! Heb even gesproken met mijn zus over de tragus van een paar pagina's terug, en heb toch besloten het niet te doen. Maar ik wil wel graag een piercing in mijn oor! Dus zat ik alweer met mijn hoofd in de wolken van een helix. Maar een vraagje, kan dat wel met je cap? Want mijn zus en ik zaten te twijfelen. Ik heb ook besloten het past te laten zetten als mijn zus terug is van haar reis. Dat is in februari. Dus heb nog een tijdje om na te denken!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:31

Ik zit er over te twijfelen om een NFC chip te laten implanteren door m'n piercer. Om zo contactloos te kunnen betalen zou toch prachtig zijn? Of als OV kaart.. Of zoiets. :')
Ik weet dat m'n piercer ze bijvoorbeeld voor het beveiigen van z'n laptop gebruikt. Geen wachtwoorden meer nodig, alleen je hand met die chip.
Hij is nu in de aanbieding voor €120,- ipv €200,- excl btw. (Geldt tot 2 januari)
Voor de mensen die niet weten wat het is:
http://www.piercingutrecht.nl/nfc/
Laatst bijgewerkt door _Ekenna op 22-12-14 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 18:32

OneAndOnlyx schreef:
Hee allemaal! Heb even gesproken met mijn zus over de tragus van een paar pagina's terug, en heb toch besloten het niet te doen. Maar ik wil wel graag een piercing in mijn oor! Dus zat ik alweer met mijn hoofd in de wolken van een helix. Maar een vraagje, kan dat wel met je cap? Want mijn zus en ik zaten te twijfelen. Ik heb ook besloten het past te laten zetten als mijn zus terug is van haar reis. Dat is in februari. Dus heb nog een tijdje om na te denken!

Ja hoor, wij zitten ook niet (of iig niet allemaal) zonder cap op ons paard. En mijn cap komt ook niet over m'n oren heen...

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 19:11

Als ik mijn OV in mijn want heb en ik check zo in en uit dan wordt ik al raar aangekeken, dus dan wil ik dit nog wel eens zien haha :+ Maar het lijkt me wel super handig (no pun intended)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 19:13

Rosannee_ schreef:
Ik kan mijn onderste tfh ook niet eruit krijgen, kan het balletje gewoon niet te pakken krijgen. Dus van de week even langs want ik wil me nieuwe erin :+

Ik heb precies het zelfde probleem. Ik ga volgende week naar mijn piercer waar ik ze ook heb laten zetten, heb zelf de sieraden al, dus hoop dat ie het gratis wil doen. :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 11:10

Aster_ schreef:
Wie weet waar ik écht mooie knopjes kan vinden voor mijn traguspiercing? Ik had een ontzettend mooi bloemetje van 18 krt goud maar na al die jaren nu toch verloren :'(. Mag gerust heel wat kosten (€50+). Ik kan op de populaire piercing websites niks vinden! Weet iemand toevallig een site of winkel?

http://www.lmpiercings.nl
http://www.piercingmania.nl
http://www.piercingparadise.com
http://www.bodyjewelleryshop.com/

Anders Ebay ofzo?

OneAndOnlyx schreef:

Waar ben je nou zo bang voor dan met een tragus? :=
Ik denk dat de "gevaren" met helix en tragus ongeveer wel gelijk liggen.
Je kan gewoon een cap op trouwens. Heb je geen last van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:07

Vraag me ook af waar die wissel ineens vandaan komt.

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:20

Ik meld me weer eens met een nieuw gat in m'n oor :) Gisteren met een vriendinnetje meegeweest om haar forward helix te laten zetten, maar ze durfde niet zo goed. Dus heb het maar even voorgedaan met een braaf 2e gaatje :D Hij is nu nog heel rustig, kon er vannacht ook aardig goed op liggen. Laat 'm gewoon met rust, als ie gaat bitchen ga ik wel zeezouten. En nu op zoek naar een nieuw idee voor de volgende :+

Afbeelding

sorry voor de enorme foto, facebook kan zichzelf weer eens niet onder controle houden

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 13:37

Bedankt Skessa_ voor de sites :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 13:52

Over dat tragus verhaal, ik snap niet hoe mensen kunnen leven met zo'n ding, het is dan toch onmogelijk om muziek te luisteren. Volgens mij moet je dan heel voorzichtig oordopjes in je oren doen, en ook niet oordopjes die te groot/te lang zijn. Ik heb het ook wel een paar gehad dat ik bleef haken met het snoertje en doorliep, dus die oordopjes worden dan keihard uit je oor gerukt, op zulke momenten ben ik blij dat ik geen tragus heb. :=

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 13:53

Je kan er toch een plat achterkantje in doen? Dan merk je daar toch niks van? :')

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 13:54

Ik kan prima muziek luisteren met oortjes hoor! Heb gewone Hema oortjes en Apple oortjes en gaat beide prima! Blijft gewoon zitten :) ik moet voor school/werk ook een stethoscoop in m'n oren en dat gaat ook gewoon
Edit; ik heb ook gewoon een plat achterkantje.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 13:56

Hier ook oortjes met tragus, met platte achterkant geen problemen. Inderdaad met stethoscoop ook geen problemen :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:23

Ik ben juist een koptelefoon gebruiker, had eerst wel een klein beetje last van bij mijn helix

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:26

Ik kan me er niks bij voorstellen, lijkt me dat hij dan wel tegen het achterkantje aanzit? Of je moet een staafje hebben die heel goed aansluit, en niet nogwat uitsteekt o.i.d. ? Want dat heb ik met mijn helix bijvoorbeeld, daar zit een 8mm, dus die heeft genoeg ruimte dat het staafje aan de achterkant ook wat uitsteekt.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:29

Caps,erop liggen etc. Nooit problemen mee gehad, ook niet met verse. Heb het hier wel over een rook en helix,maar wil ook nog een tragus.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:31

Maar dat merk je toch niet?

Of je moet er zo 1 nemen, dan is t lastiger :')

Afbeelding

8 mm in je helix? :oo 6 steekt bij mij al hartstikke uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:35

[***] schreef:
Ik kan me er niks bij voorstellen, lijkt me dat hij dan wel tegen het achterkantje aanzit? Of je moet een staafje hebben die heel goed aansluit, en niet nogwat uitsteekt o.i.d. ? Want dat heb ik met mijn helix bijvoorbeeld, daar zit een 8mm, dus die heeft genoeg ruimte dat het staafje aan de achterkant ook wat uitsteekt.

Plat achterkantje gewoon tegen de tragus aanduwen zodat het sieraadje wellicht wat uitsteekt. Nergens last van. Wel pas doen als ie goed genezen is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:37

Ik heb zegmaar zulke
Afbeelding
Dus die gaan aardig ver je oor in zegmaar :')

En ja 8 mm in mijn helix inderdaad. 6 past bij mij ook net, maar ik heb liever te veel dan te weinig ruimte, met 8 mm kan ik hem gewoon goed schoonmaken ect.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:37

[***] schreef:
Over dat tragus verhaal, ik snap niet hoe mensen kunnen leven met zo'n ding, het is dan toch onmogelijk om muziek te luisteren. Volgens mij moet je dan heel voorzichtig oordopjes in je oren doen, en ook niet oordopjes die te groot/te lang zijn. Ik heb het ook wel een paar gehad dat ik bleef haken met het snoertje en doorliep, dus die oordopjes worden dan keihard uit je oor gerukt, op zulke momenten ben ik blij dat ik geen tragus heb. :=

Ik heb er een ringetje in en ook totaal geen last van met die oortjes

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:39

Ohw die blijven bij mij sowieso niet zitten. Maar goed, als het achterkantje plat is lijkt me dat niks uit te maken,.

6 mm draait bij mij echt al alle kanten op, vind t super irritant :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 14:40

[***] schreef:
Ik heb zegmaar zulke
[ Afbeelding ]
Dus die gaan aardig ver je oor in zegmaar :')

En ja 8 mm in mijn helix inderdaad. 6 past bij mij ook net, maar ik heb liever te veel dan te weinig ruimte, met 8 mm kan ik hem gewoon goed schoonmaken ect.

Heb ik ook hoor. Echt geen enkel probleem :)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 18:57

Zowel in ear dopjes als normale dopjes gaan prima in mn oor met tragus. Helemaal geen last van. Blijft niet hangen, doet niet pijn.. Je voelt er echt helemaal niks van. :')

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 19:11

Skessa_ schreef:
Aster_ schreef:
Wie weet waar ik écht mooie knopjes kan vinden voor mijn traguspiercing? Ik had een ontzettend mooi bloemetje van 18 krt goud maar na al die jaren nu toch verloren :'(. Mag gerust heel wat kosten (€50+). Ik kan op de populaire piercing websites niks vinden! Weet iemand toevallig een site of winkel?

http://www.lmpiercings.nl
http://www.piercingmania.nl
http://www.piercingparadise.com
http://www.bodyjewelleryshop.com/

Anders Ebay ofzo?

OneAndOnlyx schreef:

Waar ben je nou zo bang voor dan met een tragus? :=
Ik denk dat de "gevaren" met helix en tragus ongeveer wel gelijk liggen.
Je kan gewoon een cap op trouwens. Heb je geen last van.

Mijn zus heeft ze laten schieten en ze zegt dat dat veel minder pijn doet. Dit is verboden helaas. Ik heb een ontzettend lage pijngrens en vond mijn eerste gaatje(jaartje of 3 geleden) echt zeer doen. Maar het idee is nog niet helemaal weg hoor! M'n zus komt in Februari terug en dan ga ik bij haar logeren en verhalen uitwisselen over haar reis.(ook laat ze nog wat piercings zetten op haar reis, dus of dat pijn deed enzo) en als ik dan nog steeds een tragus wil ga ik hem met haar laten zetten. Dat is dus eigenlijk het hele plan.

En wat betreft LoesVDB : Ik heb een HH bruine cap, met een band langs mijn beide oren. (http://ff8fa6017ca411a224cb-e6f0b4195dc4bc0520695784169d6ae5.r17.cf3.rackcdn.com/media/products/pics_500/c/9/4100052.jpg). Was benieuwd of je bij een helix geen last krijgt hiervan, omdat de cap toch wel bijna op mijn oren zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 19:14

Ik heb een helix en zo'n cap en heb er nooit last van. Ik heb nu zelfs mijn skihelm gewoon op.