In flitslicht wel in normaal licht heeft niemand door gehad dat ik twee kleuren nagellak op had
Dreamybol
Geplaatst: 30-08-14 19:48
Hm, wat zegt het over mijn man als ik vertel dat hij juist degene is die vindt dat ik een potje lak gewoon moet kopen als ikzelf twijfel? De drogist die ook Opi verkoopt had laatst een actie van 20% korting als het in een bijgestuurde papieren zak past. Dan legt ie die zak expres voor me in het zicht, want ik wil de folders nog weleens overslaan. Ik denk dat hij zo juist kritiek op zijn hobby wil voorkomen, hahaha.
heeft iemand een tip? Ik heb gisteren mijn nagels gelakt (zwart met glitters) en vandaag ben ik bij mijn pony geweest en is de nagellak op sommige al helemaal er af.. iemand tips
Mijn vriend vind het alleen maar leuk dat ik mezelf mooi maak. Hij koopt spul voor zijn auto, ik koop make-up en nagellak. En ik kan altijd het excuus gebruiken dat het mooi staat bij die ene dansjurk
VenoSnorlax
Geplaatst: 30-08-14 21:24
zillionke schreef:
heeft iemand een tip? Ik heb gisteren mijn nagels gelakt (zwart met glitters) en vandaag ben ik bij mijn pony geweest en is de nagellak op sommige al helemaal er af.. iemand tips
Dat heb ik dus ook altijd!!
Thasja
Geplaatst: 30-08-14 22:15
Tazzey schreef:
Hij heeft misschien wel een puntje soms... Hoewel ik nog steeds van mening ben dat dit twee totaal verschillende kleuren bruin zijn
Die bovenste is meer pure chocolade en die onderste toch echt meer melkchocolade/chocolademelk
Hier dus alleen een nukkige vader wat betreft nagellak, maar dat vind ik eigenlijk wel genoeg (Voegt toe op haar "Eisen" lijstje voor boys: 'Moet nagellak geen bull-chipolata vinden, (en misschien af en toe met een potje SH of W7 aankomen ) )