Tsja, als je gaat sporten, maar het mag njet te zwaar zijn dan moet je op de bank gaan hangen
MyLittleLove
Geplaatst: 18-08-15 12:15
Leuk Kim dat je een bokker in je les had
Voor diegene die het nog niet wisten.. IK HEB MIJN GRIT CERTIFICAAT!
Helaas heb ik zaterdag een ongeluk gehad met de fiets, gekneusde elleboog en knie open Eigenwijs gaan sporten, zumba ging prima maar combat voor geen meter.. Kon mijn arm niet strekken Gaat gelukkig al beter..
Hahaha.... ik heb hem ook out of the blue uit de kast getrokken gister dus kan best zijn dat ik de verkeerde kant op ging haha.... als ik t niet weet lijkt het me logisch om jullie naar rechts te laten gaan haha!
Ik ben nog hard aan de studie nu voor de jam, wordt mn 1e x deze hele jam gevrn haha... nu pas
in het laatste blok?? Ik vind juist het eerste blok verschrikkelijk
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 18-08-15 15:00
Nee man.... hij duurt en duurt en duurt maar en dan ook nog we found love voor de 40ste x in een les.... zooon hekel aan dat nummer!!
Ben er klaar mee, ik ga boodschappen doen
En nu nog net doen alsof hij leuk is voor de mensen
Kinke
Geplaatst: 18-08-15 15:15
MyLittleLove
Geplaatst: 18-08-15 16:53
Hahahahaha Kimberley Heeerlijk ben je toch weer bezig! Ik ga straks ook maar jammen.. Net in de reebokoutlet geweest.. les mills samples gekocht.. a la 5 euro!!
Oew die 1e is leuk!!! 5 euro... Ik ga zaterdag ook maar weer eens vet inslaan! Nieuwe collectie is tof!
Hoe gaat t met je sixpack?
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 23-08-15 02:29
Was een tof kwartaal dagje, mocht nog 1 nummer bij de co.mbat op het podium staan! De nieuwe is echt zwaaaaar!!
Daarna S.h b.am, dat was echt een feestje! 2 presenters die ook de dvd hebben "gemaakt" dus was echt super, 3 kwartier was zo voorbij!
de j.am vond ik 1e deel leuk enn2e deel lastig, kwam maar niet in 1 arm combo dus was echt aan het klungelen hahahaha.
En daarna nog een klein uurtje rust voor mn auditie, die ging echt VET goed! kreeg echt hele goede feedback en ik kreeg van mede auditanten en deelnemers hele leuke reacties!! 11 september horen we meer!