Ik heb net mijn 2e dag van C25K gedaan. Hier door de bossen gegaan, in de regen, met muziek van Lindsey Stirling op de achtergrond. Zou het eigenlijk zo nog een keer kunnen doen! Maar ga nu eerst de Yoga Meltdown level 1 proberen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:Zo, level 2 ging al beter dan gister, alleen bij de dubbele touwtjesspringen hield ik het niet meer vol, toen maar even enkel gedaan.
Nu lekker douchen!
Hier nog trouwens mn meetresultaten:
Ten opzichte van dag 10 (12 mei):
Gewicht: +0,5 (helaas)
Nek: -1
Armen: beide +0,5 (hopen dat het spier is)
Borst: -0,5
Taille: -2,5
Navelomvang: -0,5
Heupen: -1
Billen: -1,5
Bovenbenen: beide -1
Kuiten: beide +1 (die zijn wel gespierd)
Ten opzichte van dag 1 (4 mei)
Gewicht: -0,5
Nek: -1
Armen: beide +0,5
Borst: -2
Taille: -8,5 ()
Navelomvang: -3
Heupen: -1,5
Billen: -2,5
Bovenbenen: -3,5 en -4
Kuiten: Gelijk
Totaal aantal centimeters kwijt na 12 dagen Shred in 16 dagen: 26
Het probleem is dat ik nog teveel snoep, als ik dat niet doe dan weet ik zeker dat ik meer resultaat behaal. Dus nu eet ik maar een appel.
SpikkelFire schreef:Ik kan nog steeds geen push ups, krijg ook last van mn rechter elleboog dan. Ik vind die walking push ups veel makkelijker
Doen jullie trouwens alles al met die Nathalie mee of zitten jullie meer bij Anita? Ik probeer wel net zo diep en ver te gaan als Nathalie altijd
lovesamantha schreef:Ik heb net dag 1 van level 1 gedaan en wat valt dit vies tegen.![]()
Het lukte me niet eens om alle oefeningen zo snel achter elkaar te doen.. De push-ups waren nog het ergste val alles.
@Nevony gebruik je een yoga matje? Ik heb er een en daar glij ik niet mee uit!
Precious20 schreef:Is er trws nog iemand hier die last krijg van haar enkels door al dat gespring? Ik trek het even niet meer..