Wipher schreef:Emily, wat bedoel je steeds met 'dan flip ik hem de hele tijd'? Je schrijft dat dat gebeurd als je wél eet, maar dan houd dat toch in dat je niet 'gewoon normaal kunt eten'? Of begrijp ik je berichtjes steeds verkeerd..?
Dat dikgedrukte kon ik niet volgen lol. Dat ik niet normaal kan eten of dat ik wel normaal kan eten?
Maar, lang ego-verhaal dat ik weer typ, ik kan wel normaal eten (als ik het mag van mezelf, lol dat klinkt stom), daar is echt niks mis mee. Als ik normaal eet is mijn hongergevoel in no-time terug en kan dan prima naar mijn lichaam luisteren.
Enkel, als ik dus normaal eet is het gewoon wachten totdat de emmer weer overloopt.
Zoals zondag en maandag, enorme woedeaanvallen. Tegen mijn moeder dingen schreeuwen die ik eigenlijk helemaal niet meen (in bijzijn van mijn broertje - ik voel me zo schuldig), alles binnen handbereik wegsmijten, mezelf pijn doen (op mn hoofd slaan, mezelf bijten, tegen zoveel dingen trappen/slaan dat t pijn doet), suïcidale gedachten. Crisisdienst die langskomt maar die niks kan betekenen voor ons.
Maar ipv woedeaanvallen kunnen het ook alleen depressieve of suïcidale gevoelens zijn ):
En als ik niet eet heb ik daar allemaal geen last van. Dat onderdrukt het ofso? Dan hoef ik nergens anders aan te denken, heb ik de energie niet voor impulsieve dingen.
Maar gister bij de psych geweest en de behandeling die ik wil bestaat helaas niet ):
Dus dan blijven we maar bij individuele therapie dat totaal niet helpt.