Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Het is meer conditietraining dan krachttraining, vandaar dat het met spiermassa kweken wel mee valt. Spieren maken niet zoveel uit in gewicht, wanneer je in een korte tijd deze conditietraining volgt. Je verliest misschien vocht en verbrand vet. Maar veel spiermassa niet hoor.
Winged schreef:Dorus schreef:Wegen en meten is het tweede dat ik s ochtends doe als ik mijn bed uit kom. Dat schijnt het meest neutrale moment op de dag te zijn.
Doe jij dat dan elke dag? Dat zou voor mij écht niet werken.
Mrijn schreef:Wat eng, Saintelette. Veel succes met jullie speurtocht.
Wie van jullie heeft er een mening over of ervaring met sportvasten? Ik ben wel interesse in een kuur als ik deze 30 dagen heb afgerond, maar heb wel een hoop vragen en vraagtekens. Phormi, Raponsje, jullie misschien???
Puchje schreef:Ik zit te snaaien
En dat terwijl ik helemaal geen honger heb.
Ga zo een stukje wandelen en vanavond hopelijk shredden voor de eerste keer.
Ben echter met ongelooflijke spierpijn het bed uitgekomen, mijn hele rug doet pijn
Raponsje schreef:Mrijn schreef:Wat eng, Saintelette. Veel succes met jullie speurtocht.
Wie van jullie heeft er een mening over of ervaring met sportvasten? Ik ben wel interesse in een kuur als ik deze 30 dagen heb afgerond, maar heb wel een hoop vragen en vraagtekens. Phormi, Raponsje, jullie misschien???
Waarom zou het goed zijn voor je lichaam om flink te gaan sporten terwijl je op sapjes leeft?
Al zou je de hele dag op bed liggen zou ik het nog niet aanraden om op sap dieet te gaan.
Raponsje schreef:[ Afbeelding ]