_Noor schreef:Maak je borst maar nat dan.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Destino schreef:'Reserves'!Ik zou gewoon graag willen dat dat vet rondom mijn navel weg gaat, heb zeg maar bij mijn onderbuik wel een randje vet..
Destino schreef:Oh gelukkig maar, vroeg me al af of ik wel resultaat ging zien
Ik heb weinig vet, maar ook weinig spiermassaIk zou gewoon graag willen dat dat vet rondom mijn navel weg gaat
, heb zeg maar bij mijn onderbuik wel een randje vet..
Noor, combi met goede voeding is logisch, maar je mag wel eens wat snoepen toch?
Fiffill schreef:Destino schreef:Oh gelukkig maar, vroeg me al af of ik wel resultaat ging zien
Ik heb weinig vet, maar ook weinig spiermassaIk zou gewoon graag willen dat dat vet rondom mijn navel weg gaat
, heb zeg maar bij mijn onderbuik wel een randje vet..
Noor, combi met goede voeding is logisch, maar je mag wel eens wat snoepen toch?
Da's precies wat ik ook heb, ik wil dat buikje weg hebben
Destino schreef:Tuurlijk. Je verbrandt overigens ook genoeg kcal. Het is echter wel zo dat je buikje sneller zal verdwijnen en er over het algemeen meer resultaat is wanneer je helemaal goed eet en dus pannenkoeken/patat/chips/koekjes links laat liggenNee dat niet, maar als jij 1x per week patat of pannenkoeken eet als avondeten dan moet dat imo wel kunnen? Of een keer een schaaltje chips of een koekje..
SAKKIA schreef:Dat is kramp (denk ik). Goed water drinken én de spier strekken helpt volgens mij wel goed.IUk heb trouwens nog steeds last van mijn rechteronderbeen, kuit doet zeer (alsof er een strakke band zit net onder mijn knie) en mijn enkel en voet voelen koud terwijl ze dat niet zijn als je er aanvoelt..........
Dus doorbloeding kan het niet zijn. Iemand enig idee? Het is zondagavond al begonnen en met sporten had ik er dan weer geen last vanAlleen is ik zit eigenlijk, komt de pijn
urselin schreef:Wat goed zeg! Zet 'm opDit topic inspireert me zo![]()
Na sporten altijd honger, net een flinke tomaat en 1/3e komkommer gepakt in plaats van een zakje chips!
En water in plaats van heerlijke chocomelk
Volgende week beginnen met shredden (naast 1x per week sporten), eerst mijn deadlines voor school.