30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:27

_Noor schreef:
Maak je borst maar nat dan :P.

-O- ^)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:27

Oh gelukkig maar, vroeg me al af of ik wel resultaat ging zien :')

Ik heb weinig vet, maar ook weinig spiermassa :') Ik zou gewoon graag willen dat dat vet rondom mijn navel weg gaat :o , heb zeg maar bij mijn onderbuik wel een randje vet.. :=

Noor, combi met goede voeding is logisch, maar je mag wel eens wat snoepen toch? :+
Laatst bijgewerkt door Destino op 08-01-13 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 23:28

Inderdaad. Je moet niet gaan shredden met een pannenkoeken en patat eetpatroon :+ Dan kun je net zo goed gaan dweilen met de kranen open ofzoiets :')

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 23:29

Destino schreef:
Ik zou gewoon graag willen dat dat vet rondom mijn navel weg gaat :o , heb zeg maar bij mijn onderbuik wel een randje vet.. :=
'Reserves'! :D noemden wij dat vroeger. Maar met deze work-outs word ook jij wel strakker hoor ;)
Laatst bijgewerkt door Sabini op 08-01-13 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:29

Nee dat niet, maar als jij 1x per week patat of pannenkoeken eet als avondeten dan moet dat imo wel kunnen? Of een keer een schaaltje chips of een koekje..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:29

Destino schreef:

Ik heb weinig vet, maar ook weinig spiermassa :') Ik zou gewoon graag willen dat dat vet rondom mijn navel weg gaat :o , heb zeg maar bij mijn onderbuik wel een randje vet.. :=

Noor, combi met goede voeding is logisch, maar je mag wel eens wat snoepen toch? :+

Da's precies wat ik ook heb, ik wil dat buikje weg hebben :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:30

_Sim_ schreef:
_Noor schreef:
Maak je borst maar nat dan :P.

-O- ^)

:D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:30

Fiffill schreef:
Destino schreef:

Dan hebben we een gezamenlijk doel Bente :')

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 23:31

Destino schreef:
Nee dat niet, maar als jij 1x per week patat of pannenkoeken eet als avondeten dan moet dat imo wel kunnen? Of een keer een schaaltje chips of een koekje..
Tuurlijk. Je verbrandt overigens ook genoeg kcal. Het is echter wel zo dat je buikje sneller zal verdwijnen en er over het algemeen meer resultaat is wanneer je helemaal goed eet en dus pannenkoeken/patat/chips/koekjes links laat liggen :j Mja da's logisch :+

Pff ik voel me echt beroerd ;(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:32

Tuurlijk, je moet ook genieten!!! Doordeweeks ben ik wel 'streng' voor mezelf, maar bij de vrijdagavond borrel neem ik lekker een toastje hoor (en dan tel ik ze niet :D). Patat en pannekoeken taal ik g
helemaal niet naar, maar eet bijna elke zondag buiten de deur en dus vrij uitgebreid.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:32

Hier moet ook een buikje weg :j :j Buikspieren zitten er wel, maar die zijn net wat te goed verstopt. Ik noem het altijd mijn 'er komt een hongerwinter/ijstijd/koude periode en dan heb ik net als de zeehondjes spekkies om te verbranden' maar tot nog toe niks geen ijstijd en wel meer dan genoeg spekkies. Dus dat moet maar eens klaar zijn :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:34

Ik ga slapen :O
Ben benieuwd hoe ik morgen uit bed ga komen.

IUk heb trouwens nog steeds last van mijn rechteronderbeen, kuit doet zeer (alsof er een strakke band zit net onder mijn knie) en mijn enkel en voet voelen koud terwijl ze dat niet zijn als je er aanvoelt..........
Dus doorbloeding kan het niet zijn. Iemand enig idee? Het is zondagavond al begonnen en met sporten had ik er dan weer geen last van :n Alleen is ik zit eigenlijk, komt de pijn

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:35

Destino schreef:
Fiffill schreef:

Dan hebben we een gezamenlijk doel Bente :')

En het gaat ons lukken *\o/*

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 23:36

Ik geniet af en toe met een wijntje. Alcohol is zoooooo slecht, ik weet t.. :o Maar houd daarnaast gelukkig niet zo van patat en chips etc.

Even offtopic: maar tot hoeveel pagina's gaat een topic? 100? We kletsen overigens nog best goed ontopic vind ik, ondanks dat het hier gezellig druk wordt :D Iedereen is goed aan het kletsen over shredden, doelen, voeding, etc. Ben trots op jullie! Maareh.. waarschijnlijk binnen 6 dagen (want zolang bestaat dit topic nu :p ) maar even een nieuwe aanmaken denk ik? :Y)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 23:38

SAKKIA schreef:
IUk heb trouwens nog steeds last van mijn rechteronderbeen, kuit doet zeer (alsof er een strakke band zit net onder mijn knie) en mijn enkel en voet voelen koud terwijl ze dat niet zijn als je er aanvoelt..........
Dus doorbloeding kan het niet zijn. Iemand enig idee? Het is zondagavond al begonnen en met sporten had ik er dan weer geen last van :n Alleen is ik zit eigenlijk, komt de pijn
Dat is kramp (denk ik). Goed water drinken én de spier strekken helpt volgens mij wel goed.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:38

Even een antwoord op eem vraag van de vorige pagina..
Ook al het je nog wat vet, waar dan ook, is het altijd zinvol om spieren te trainen en te verbranden.
je kan indd niet plaatselijk verbranden maar wel plaatselijk je spieren groter laten worden.

Wanneer je je abs wilt laten doorkomen zul je rond de 12-15% lichaamsvet moeten gaan zitten. Dat is voor de meeste vrouwen best lastig. Maargoed, je kan ze maar beter trainen en dat ze eens door gaan komen bij een lager vet% dan wanneer je laag % bereikt en je nog je buik moet gaan trainen..

Oh en dames, water drinken is belangrijk!!! Probeer tijdens de workout soms een slokje te nemen. Maar cooral voor en na de workout veel water drinken!! Van water wordt je niet dik ;)
Ik drink minstens 2,5l water op een dag. Easyyy

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:38

Heb dit net ook nog gemaakt:
Afbeelding

Ik doe niet aan superstrenge dieeten en af en toe een frikandel mag best wel, anders hou ik het toch niet vol en komt het er toch even snel weer aan :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:39

Dit topic inspireert me zo *\o/*
Na sporten altijd honger, net een flinke tomaat en 1/3e komkommer gepakt in plaats van een zakje chips!
En water in plaats van heerlijke chocomelk :+
Volgende week beginnen met shredden (naast 1x per week sporten), eerst mijn deadlines voor school.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 23:40

urselin schreef:
Dit topic inspireert me zo *\o/*
Na sporten altijd honger, net een flinke tomaat en 1/3e komkommer gepakt in plaats van een zakje chips!
En water in plaats van heerlijke chocomelk :+
Volgende week beginnen met shredden (naast 1x per week sporten), eerst mijn deadlines voor school.
Wat goed zeg! Zet 'm op *\o/*

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:42

@ Sabini: hoe jammer dat je ziek bent! Veel beterschap hoor :(:)
Het idee om dit topic te starten was trouwens geniaal!

Welkom aan alle nieuwkomers :)

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:44

Heb mezelf net even naar paard gesleept... Haat aan buikgriep. Nu weer m'n mandje in... Hopelijk morgen weer wat beter. Ik wi beginnen aan dag 1 :7

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 23:48

Bhriseis schreef:
@ Sabini: hoe jammer dat je ziek bent! Veel beterschap hoor :(:)
Het idee om dit topic te starten was trouwens geniaal!
Twee keer dankje! Dat waardeel ik echt :)

@ Sansje: jij ook beterschap!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:48

Cindeeh schreef:
Ik ben op zoek naar goede shakes als tussendoor en voor na de workout die ik zelf kan maken lekker met fruit en wat lekkere dingen.
Weten jullie nog lekkere recepten?

Annash
Blogger

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:50

Ik zag op de vorige pagina vragen voorbij komen over of zulke filmpjes en foto's wel echt zijn. Een kennisje van mij uit Canada heeft dit gedaan (wel in combi met een dieet, welke weet ik niet) en is echt enorm afgevallen. Zij was duidelijk echt te zwaar. Ik vind het onwijs knap wat ze heeft bereikt en door haar ben ik dit nu weer gaan doen, zeker toen ik het topic zag.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 23:51

Cindeeh schreef:
Cindeeh schreef:
Ik ben op zoek naar goede shakes als tussendoor en voor na de workout die ik zelf kan maken lekker met fruit en wat lekkere dingen.
Weten jullie nog lekkere recepten?

Er hebben érgens ( :') ) al tips gestaan voor tussendoortjes.
Waar weet ik alleen niet meer... :o