Wat leuk al die nieuwelingen! Welkom allemaal en veel loopplezier
Ik woon in Twente, Lente Daarom doe ik ook voornamelijk wedstrijdjes in de Achterhoek en Twente.
Net terug van training met de loopgroep, maar jeetje wat was dat koud! Ben wel helemaal trots dat ik toch gegaan ben (fijn die stok achter de deur) en zit nu lekker te genieten van een warme kop thee
Goed bezig dus! Ik ga zo nog even shredden en dan morgenochtend weer lopen
En nu ga ik mijn agenda er eens bij pakken om mijn planning erin te schrijven en te kijken of het allemaal uitkomt met mijn plannen.
S_imonee
Geplaatst: 12-03-13 22:16
Hoi, ik kom mij ook melden! Wil ook weer beginnen met hardlopen voor meer conditie, maar ik heb nog niet echt de motivatie. Ik ben al een twee keer begonnen met Evy. Ben een keer tot les 7 en een keer tot les 10 gekomen, niet erg ver dus. Nu wil ik het weer gaan proberen en het echt vol gaan houden. Ik mis op dit moment alleen nog de motivatie
chanelle14
Geplaatst: 12-03-13 22:24
Join the club, S_imonee.. Vooral met dit weer ben ik gewoon echt niet vooruit te branden. Maar ik móet en ik zál het gaan doen!
Catori
Geplaatst: 12-03-13 22:30
jeuhhh, net terug van les 4 en zonder al te veel moeite Mijn looppartner daarentegen legde bijna het loodje, maar bewondering hoor, ze doet het maar mooi.
Ik wil eigenlijk morgen weer, maar Evy zegt van niet....zucht
Ik hoor mensen over oortjes die goed blijven zitten, ik heb earpods gekregen bij mn iphone5 en die zitten geweldig, ook goede kwaliteit muziek! Zit wel een prijskaartje aan maar dan heb je wel wat
Rotterdam ligt aan de andere kant van het land voor mij, dus ik sla over, haha! En ik kan dat waarschijnlijk dan ook nog helemaal niet volhouden Van mijn huis naar mijn ouders is ook 5,5 km, dus dan moet ik dat maar een keer proberen.
Nou ik heb even gerekend... de ladies run moet te doen zijn mits ik niet met blessures kom te zitten en ik me netjes aan het schema houd... half augustus zou ik dan op de 10km moeten zitten als ik doortrain...
vraag me af of ik dan september ga redden met de 16,1 voor de Dam tot Dam...
Maar nu eerst slapen en morgenochtend weer kilometers maken!
Ik weet niet meer wie het tegen me zei, maar hardlopen in de sneeuw is inderdaad best gaaf
Droomster
Geplaatst: 13-03-13 11:39
Weten jullie toevallig hoeveel km je ongeveer moet lopen bij de opbouw van 0-5km met de lessen van Evy? Heb al gegoogled, maar kan niet echt een antwoord vinden of ik zoek op de verkeerde termen.
Gister ben ik vergeten om runkeeper aan te zetten, dus geen idee hoe hard/hoever ik gelopen had. Maar ik heb net even op google maps gekeken. Tijdens les 1 heb ik 2,5km gelopen, daarvoor/na nog 0,5km gewandeld.
Overigens geen spierpijn, ook al had ik dat wel verwacht toen ik gister klaar was
WillemYntJee
Geplaatst: 13-03-13 11:41
Per les of totaal over alle lessen? Je zal per les niet over de 5 km heen komen denk ik anders had je evt niet meer nodig edit: t gaat natuurlijk om 5 km hardlopen zonder pauzes ertussen dus misschien kom je er wel overheen maar je loopt tussendoor ook nog stukken.
Droomster
Geplaatst: 13-03-13 11:44
Per les bedoelde ik eigenlijk. Ik vroeg mij af of het programma daar niet een gemiddeld aantal km's voor ogen had. Ik snap dat je niet meteen met 5km zal beginnen, maar je zal toch in redelijk tempo daar naartoe moeten werken.
Ook voor mijn rondje, dit rondje kwam nu ongeveer precies uit van en naar mijn huis. Dus wanneer zal ik hem moeten vergroten
Evy bouwt redelijk rustig op dus denk dat je daar al lopende wel achter komt. Als je weet hoe hard je ongeveer loopt en wandelt kan je t ook uitrekenen natuurlijk.
Ik loop ongeveer 3,2 en ben bij les 9. Mijn rondje moet ik inderdaad gaan vergroten binnenkort.
Droomster
Geplaatst: 13-03-13 12:26
Morgen ga ik sowieso proberen runkeeper niet vergeten aan te zetten, dan weet ik inderdaad hoe hard ik loop. Dan is het makkelijker uitrekenen
amandananana
Geplaatst: 13-03-13 12:28
Word een heuse boktmeeting bij de ladies run! Ik ga ook, maar ga met mn mams en zusje dus doe niet met jullie mee. Zou wel leuk zijn om jullie te ontmoeten! Vanavond ga ik weer lopen, nu 1-2-1-2-1-2. Ben benieuwd..
Droomster: ik liep Evy altijd in rondjes van ongeveer 4km. Pas de laatste 2 weken moest ik dan af en toe een straatje extra meepakken om uit te komen, maar meestal ging dat wel goed.
Helaas is de Ladies Run voor mij ook iets te ver weg. Ik geloof dat de UT hier in september ook een Ladies run organiseert, die is dus mooi voor de andere helft van het land
Ik zit mezelf een boel motivatie in te praten om zo m'n rondje te gaan doen.. Voel me niet zo lekker, maar we gaan er zo weer tegen aan.
Les 2 kwam uit op 2.46 km haha, dus dat valt nog mee.
Dagmar_1995
Geplaatst: 13-03-13 14:41
Ik meld me ook maar eens even! Weet niet of ik actief ga posten, want ben daar nooit zo goed in. Maar meelezen doe ik sowieso!
Ik ben Dagmar, 18 jaar en loop nu sinds ongeveer 4 maandjes, in het begin samen met vriendinnen. Helaas zijn die afgehaakt, daarna samen met mijn oom die echt sportfanaat is. Loopt regelmatig marathons. Maar dat werd voor mij iets teveel van het goeie, de druk was zo groot dat ik het niet meer leuk vond. En nu loop ik lekker op eigen houtje wel met muziek, want zonder muziek kom ik geen meter vooruit! Probeer 4 keer per week ongeveer te lopen, tussen de 3 en 6 kilometer. Krijg wel ook steeds meer motivatie om het uit te breiden!
Wel blijft het lopen erg lastig in combinatie met mijn suikerziekte, wanneer mijn suiker te hoog of te laag is werkt mijn lichaam gewoon niet mee. Dus dat is wel lastig.. maar toch ben ik trots op mezelf dat ik zo goed bezig ben! een jaar geleden was ik ongeveer nog 10 kilo zwaarder, en nu heb ik nog wel een gevuld lichaam. Maar ik voel me heerlijk gezond! en dat is ook heel belangrijk, dan vliegen de kilotjes er vanzelf (wel langzaam) weer af.