Na vorige maand 15 kilo te zijn afgevallen even een maand vrij weinig gedaan
 Nu er weer vol tegen aan en wil nog zeker 8 kilo kwijt
 Nu er weer vol tegen aan en wil nog zeker 8 kilo kwijt    
 Weeg nu 70 kilo, het mooiste zou 58 zijn maar of ik daar ooit kom is een 2e

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar zo vlak mogelijk ja. hij staat nu vrij netjes en ik verzet hem dus geen milimeter
 maar zo vlak mogelijk ja. hij staat nu vrij netjes en ik verzet hem dus geen milimeter                                                         
 Ik doe het zoals jij. vervelend dat hij dan alsnog zo afwijkt
 Ik doe het zoals jij. vervelend dat hij dan alsnog zo afwijkt  

.
.

Het werd een obessie en elk tussendoortje met meer dan 30 calorieen was moddervet en pindakaas oid durfde ik niet meer aan te raken! Alleen maar groente en aardappels samen want je wist maar nooit.
 Het werd een obessie en elk tussendoortje met meer dan 30 calorieen was moddervet en pindakaas oid durfde ik niet meer aan te raken! Alleen maar groente en aardappels samen want je wist maar nooit. Als ik toen eens iets van suiker at ging ik stuiterend door het huis
 Als ik toen eens iets van suiker at ging ik stuiterend door het huis   

Maar ik ben deze week weer actief begonnen met sporten, dus ik hoop dat ik daar over een tijdje resultaat van ga zien. Vanavond weer wegen, waarschijnlijk weer niks eraf, maar door het sporten maak je natuurlijk ook weer spieren aan. Het eten gaat redelijk, 's avonds heb ik het vooral moeilijk (snaaien!) En het feestje van de maand staat weer voor de deur, en mijn zusje heeft chocola in huis gehaald
 Maar ik ben deze week weer actief begonnen met sporten, dus ik hoop dat ik daar over een tijdje resultaat van ga zien. Vanavond weer wegen, waarschijnlijk weer niks eraf, maar door het sporten maak je natuurlijk ook weer spieren aan. Het eten gaat redelijk, 's avonds heb ik het vooral moeilijk (snaaien!) En het feestje van de maand staat weer voor de deur, en mijn zusje heeft chocola in huis gehaald  Niet leuk! Maar heb me deze week goed kunnen inhouden, heb alleen zo'n chocolade/marsepein muis gegeten
 Niet leuk! Maar heb me deze week goed kunnen inhouden, heb alleen zo'n chocolade/marsepein muis gegeten