Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lisenpip schreef:rensiepensie schreef:Zo nou dat is wel een verhaal. oliebol zeg.
Dan wordt het een ander verhaal. Wel lastig. Maar mag jij hem blijven verzorgen zolang hij nog niet verkocht is? Best kans dat dat nog even duurt gezien de huidige markt. Maar dat is alleen uitstel op het onvermijdelijke.
Ja paarden zijn heel duur. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij wordt verkocht. Je moet er echt 100% je lol uithalen wil je de stalkosten nog met goed gevoel betalen op het moment. Maar wel vervelend voor jou. Mijn vorige bijrijdster was ook ineens haar maatje kwijt toen ik mijn paard verkocht. Voelde me best wel banketstaaf naar haar toe. Maar zij kon/wilde het paard ook niet overnemen.
Concentreer je dan maar op je reis. Lekker eruit. Wel vervelend dat je dan vlak daarvoor nog dit nieuws krijgt. Maar daar kun je dan ook niets aan doen. Dus loslaten ( heel makkelijk voor een ad(H)Der )
ik heb adhd en dingen los laten is helemaal niet makkelijk voor ons, of bedoelde je dat juist?
iefke schreef:Lichtelijk gedateerd door de videobanden, maar zo zoals het is
je in het kastje met videobanden en -hoezen voor videobanden kijkt, hé, daar ligt je paspoort, stomme plek!
je in het kastje met videobanden en -hoezen voor videobanden kijkt, oja, je paspoort!
je in het kastje kijkt, omdat je de hoes zoekt voor je videoband, paspoort, dat ruim je nu gelijk maar even op.
je je paspoort nodig hebt, in het kastje met de videobanden en -hoezen kijkt… oliebol, paspoort weg!
Jiwa schreef:Wie van jullie hebben er trouwens ervaring met Concerta?
Een vriend van mij heeft erg goede ervaringen (begin was alleen naar) maar nu 0,0 eetlust.