Mag ik me ook melden? Weet het zelf allemaal niet meer omdat ik momenteel in niet bepaald makkelijke relatie zit en echt heel erg twijfel over wat ik ermee moet doen..
Amado7
Geplaatst: 05-02-13 07:43
ChrissiejJ schreef:
Mag ik me ook melden? Weet het zelf allemaal niet meer omdat ik momenteel in niet bepaald makkelijke relatie zit en echt heel erg twijfel over wat ik ermee moet doen..
Iedereen dank voor de lieve woorden! Heb vandaag een betere dag, mede doordat ik sinds vanmiddag de trotse bezitter ben van een Canon Eos 600D spiegelreflex. Eindelijk mn zo lang gewilde camera
Verder nog steeds wel een heleboel gezeur en gedoe, maar k houd maar in mn achterhoofd dat ik dat ook wel zal overwinnen.
Volgende week maandag naar de huisarts , gister vergeten te bellen..
Oh en ik heb een geheimpje gekregen dat me super opbeurt ik wordt als alles goed gaat tante in augustus , heb 5 tantezeggers en nu hopen op een 2de nichtje!
Mijn zus wil het pas met 12 weken vertellen denk ik , en ik weet het maar het is te kort dag om vrij te regelen etc. Wil binnekort wel een week vrij , maar dan moet ik logeren bij mijn ouders op een ijskoude kamer op een luchtbed.
Goed gister geweest waren galstenen en galblaas gaat eruit...
Pff zit wel wat in dubio , heb wisselstemmingen en ga via de zorgboerderij in gesprek met een physiater daar. Ben niet open en durf niks over mezelf vrij te laten , ben bang om wat ze ervan denken etc. . Laat me ook opnieuw diagnogiseren en alles gaat me door alle gespreken wars zitten , donderdag weer naar die physhiater en kijk er zo tegenop...
@ takkie_muis Ik ben een jaar geleden ook begonnen met een psychiater en was vroeger ook zo gesloten en negatief denkend maar het heeft me zoveel geholpen!! Ben een tijdje zonder psychiater doorgegaan en begin volgende week weer bij een andere, de vriend van mijn fysio dus is lekker makkelijk. Zit ook op dezelfde locatie. Ik heb er heel veel baat bij gehad, ben nog niet van mijn negatieve gedachtes over mezelf etc af maar ik begin er wel positief naar te kijken dat dit over kan gaan. Het is erg begrijpelijk dat de eerste paar keer wat spannend en onwennig zullen zijn maar psychiaters doen dit beroep niet om negatief over andere te denken maar je juist te helpen!! Veel succes en beterschap nog
Dankje! Deze man kende ik niet maar was prima te doen, beter dan de vrouw waar ik geregeld mee praat , wel blijven ze bij pdd-nos bij me... Heb dus geregeld mood swings , kan zomaar boos zijn uit het bijna niks , daar hebben sommige wat moeite mee. Kan zo 2x per week boos zijn