Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_MG schreef:Beterschap Janine! Stijve knie lijkt me echt pijnlijk
Femke, ik tel altijd heel langzaam mee als ik te snel dreig te gaan, dan ga ik vanzelf langzamer lopen. Ik neig heel erg ernaar om mee te gaan lopen op het ritme van de muziek, en dat is echt te snel.
Hier regent het echt heel erg, maar ik wil toch graag gaan. Het is trouwens ook echt vet koud, ben vanochtend met een winterjas naar stal gegaan. Iemand enig idee hoe goed ipods tegen de regen kunnen? Denk dat ik hem maar in een plasticzakje ga doen en dan een langere broek aan die zakken heeft.
muntdrop schreef:Muntdrop, voor je veters: doe er een dubbele knoop in! dat scheelt echtNet les 3 gelopen, ging wel goed. Alleen raken mijn veters telkens op hetzelfde stukje los. Dinsdag moet ik weer en dan zal ik ze super goed vastmaken. Verder bleef het gelukkig ook droog.
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik hardloopschoenen ga halen als ik week 3 heb uitgelopen
Janine1990 schreef:balen van je knie. hoop dat het vals alarm is en dat het wegtrekt en je morgen lekker kan beginnen met lopen!Ik wilde morgen weer beginnen, maar vanochtend wakker geworden met een superstijve knieKan 'm wel bewegen, maar het is helemaal warm en al... Echt balen!
Femke_S schreef:femke_s, ik ben een aantal weken net als de andere starters van nu begonnen! over een x aantal weken loop jij ook met gemak les 21 uit, weet het zeker!Wow Danseresje wat ben je al ver, goed bezig zeg! En tylando dan mag je zeker trots zijn!
Ik heb besloten week 1 nog eens te doen. Ellende zeg, ik wil graag een week ook echt in een week doen omdat dat het beste is voor zowel je conditie als voor het schema. Maar dat is dus nog steeds niet gelukt. En misschien heb ik ook wel wat te weinig vertrouwen in mezelf maar de ene keer gaat het redelijk en de volgende keer heb ik er nog de grootste moeite mee. En zo wil ik eigenlijk niet uitbouwen..
Heb vooral moeite met een gelijke snelheid er in houden waardoor ik denk ik al snel te hard ga lopen en het dus moeilijk volhoud.. Iemand tips of hetzelfde probleem?
_MG schreef:_MG, buienradar in de gaten houden. heb ik vanochtend ook gedaan en ben zo goed als droog bezig geweest (ok, de extra druppels in het bos uitgezonderd die door de wind nog van de bomen afwaaiden!).Beterschap Janine! Stijve knie lijkt me echt pijnlijk
Femke, ik tel altijd heel langzaam mee als ik te snel dreig te gaan, dan ga ik vanzelf langzamer lopen. Ik neig heel erg ernaar om mee te gaan lopen op het ritme van de muziek, en dat is echt te snel.
Hier regent het echt heel erg, maar ik wil toch graag gaan. Het is trouwens ook echt vet koud, ben vanochtend met een winterjas naar stal gegaan. Iemand enig idee hoe goed ipods tegen de regen kunnen? Denk dat ik hem maar in een plasticzakje ga doen en dan een langere broek aan die zakken heeft.
Itrichta schreef:Hier vanochtend een rondje samen met de buurvrouw gedaan. Precies tussen de buien door. Mijn mp3 weigerde.
Hebben nu 5(2) 7(2) 7(2) gelopen en vooral lekker gewandeld. Ik ben blij dat ik de 7 minuten vol heb gehouden.
Een woensdag weer naar de loopgroep.