ik ben weer klaarwakker. Nathalie, reuma is naar!
mijn vriend heeft het ook. Veel problemen met het UWV vooral, word je echt niet goed van. @Missnita, beval? Ben je aan het puffen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik ben weer klaarwakker.
mijn vriend heeft het ook. Veel problemen met het UWV vooral, word je echt niet goed van.
)
maar dat denk je zelf ook zo te horen? Mijn vriend zijn ze al twee jaar aan het werk aanhm het krijgen,soort van, hij hoort steeds niks van de mensen die hem zogezegd begeleiden en dan heeft ie een afspraak, gaat het weer niet door... Er is altijd wel wat
dat ik echt denk van jeez, wil je hem aan het werk hebben of niet 0.0
Mijne alweer volgespamt met foto's

Slaap wel wat beter als ik injectie's krijg ergens anders voor, dan lukt het me meestal wel om om half 2 ongeveer te slapen... Maarja na bijna 2 jaar 2x per week injectie's heb ik daar niet zo heel veel zin meer in en dus stel ik het nogal regelmatig een maandje uit... Met dit als gevolg
Ik merk het verschil echt wel hoor. Al was het alleen maar doordat ik door de computer sneller denk ' Oh dit nog even snel doen' enzo

)

en 's avonds op ledenweekend, jippiee
da's elk jaar weer een feestje. Biertjes drinken bij het kampvuur en 's morgens mensen van hun luchtbed keren ( = luchtbed onder iemand vandaan trekken terwijl hij slaapt en het vervolgens op hun hoofd smijten
)
Foto's! ITP topic!