Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShannonJuul schreef:Hallo allemaal, ik kom even binnenvallen
Ik had namelijk een paar vraagjes. Wat kun je het best als avondeten eten als je gaat sporten? En kun je beter voor of na het sporten eten?
Ik eet nu sinds een maand geen ongezonde tussendoortjes meer en let meer op mijn eten + dat ik sinds anderhalf maand ook intensief naar de sportschool ga, maar ik val volgens de weegschaal niets af (ben zelfs een kilo aangekomen) terwijl ik en mijn omgeving toch echt het verschil kunnen zien. Hoe kan het dan dat ik niks ben afgevallen?
b.v.d
Amytj schreef:Ik wil gaan beginnen met hardlopen, 4x per week een rondje. Dat ik ga proberen uit te bouwen tot 45 min per keer.Iemand nog goede tips voor het opbouwen?
ShannonJuul schreef:Hallo allemaal, ik kom even binnenvallen
Ik had namelijk een paar vraagjes. Wat kun je het best als avondeten eten als je gaat sporten? En kun je beter voor of na het sporten eten?
Ik eet nu sinds een maand geen ongezonde tussendoortjes meer en let meer op mijn eten + dat ik sinds anderhalf maand ook intensief naar de sportschool ga, maar ik val volgens de weegschaal niets af (ben zelfs een kilo aangekomen) terwijl ik en mijn omgeving toch echt het verschil kunnen zien. Hoe kan het dan dat ik niks ben afgevallen?
b.v.d
Amytj schreef:Ik baal als een stekker, ben gisteren door mijn enkel gegaan en nu is hij helemaal dik! Maar even wachten met hardlopen dan maar..
Amaryllis schreef:Sinelia met deze hoeveelheid voedsel ga je binnen no time in de reserve-stand en zul je niet meer afvallen. Na jouw heftige medicijnen en het aantal kilo's wat je bent aangekomen zou ik een diëtist om advies vragen hoor. Zo weinig geef je een kind niet eens.