Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knakker schreef:nou, kletsen gaat bij mij niet bij de cardio-apparaten, ademnood....
annepaardoes schreef:Knakker schreef:nou, kletsen gaat bij mij niet bij de cardio-apparaten, ademnood....
Ga je dan niet over je tempo heen?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat wanneer je aan cardio doet, je niet buiten adem moet raken als je wat aan het kletsen bent, omdat je dan over je tempo heen zit. Ik weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb
wollie2004 schreef:Grappig dat iedereen er anders mee om gaat en zaken anders ervaart! Waar ik me af en toe wel aan erger zijn van die hele kuddes jongetjes die dan net 16 zijn ofzo en dan een apparaat 30 min in beslag nemen! grrrr Als er een heleboel fietsen voor de deur staan weet ik meestal hoelaat het is! Vaak maak ik er dan een cardiodagje van
_Kiki_ schreef:Hoe laat ga jij 's avonds vaak Susan? Want ik dacht dat het dan heel druk zou zijn, dus durf het niet aan om dan te gaan. Maar als het rustig is dan kan ik ook 's avonds wel gaan.
Zou vandaag naar TRX gaan, maar ben echt helemaal niet lekker, dus ben in bed blijven liggen.