Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shantal schreef:tussen de 8 a 10 weken ga je toch nooit redden om ze omhoog te laten plaatsen?
Ik begon ooit met matten die met een rubberrandje in mijn haar vast genaaid werden,maar elke maand zat ik er weer en dan zag het er eigenlijk al niet meer uit bij de uit einden die hingen onder me oor
Zelf heb ik met die hot heads geen ervaring.
Ik hoef nu gelukkig ook niet echt meer extentions in, ondanks dat ik soms nog twijfel om ze weer te laten zetten hihiih.
Maar ik kom nu ter hoogte van me bh bandje (midden van me rug en denk nog 15 a 20 cm boven me kont hihi)
milo schreef:Mag ik vragen wat dat kost, dat laten zetten, Sanne?
Ik hoorde van een kennis dat zij 350 per drie maanden betaald. Vind ik best veel geld, maar zij heeft zulk mooi lang haar. En aNgezien ik mn haar heb doodgeblondeerd vorig jaar..
IndianRose_ schreef:Jullie weten hopelijk wel van waar dat haar vandaan komt? In India hebben de armen niets om te geven voor hun Goden in de tempel, dus geven ze het enige wat ze kunnen geven; hun haar. Ze moeten zelfs nog betalen om hun haar te laten afscheren. Dit haar wordt doorverkocht, daar komen miljardairs van. De armen in India die hun haar afstaan krijgen geen cent.
Ik heb niet het hele topic doorlopen om te kijken of het al vermeld werd, maar voor de geïnteresseerden lijkt het me toch wel choquerend waar het echt vandaan komt... Voor mij geen haar extensions...
Zo niet: http://www.youtube.com/watch?v=2XOxXXTRDyA