NOTD: essence Choose Me! Gebruik sinds kort de instant dry topcoat van Sally Hansen, ben daar echt blij mee. Dankzij een link hier op het topic gekocht.
Ik gebruik áltijd de blanke lak van de Action (€ 0,49 ofzo??) en daarna doe ik bij mensen altijd de handen desinfecteren en insmeren met creme en die nagellak is echt rázend snel droog Vraag me elke keer wéér af hoe dat kan voor die paar rot centen
Ik vind duidelijkheid en antwoord op mijn vragen belangrijk, gebruiksvriendelijkheid hoeft voor mij niet op dit vlak. Maar wellicht dat anderen er wel behoefte aan hebben
Dat duurt nog wel even op een leeg forum Komt misschien vanzelf, maar ik denk dat het niet storm zal gaan lopen, de informatie die er dan op komt zal allicht ook elders op internet te vinden zijn. Maar ik ben benieuwd, ik hou het even in de gaten
Hier geen action in de buurt, helaas, dan ben ik met benzine en parkeerkosten net zoveel kwijt als met die topcoat die ik nu heb. Maar zeker wel het onthouden waard voor als ik weer eens in eentje ben!
Met stripers? En ik zou gewoon goed kijken naar het patroon van een echte zebra. Het beste zet je eerst dunne lijntjes of oefen je een paar keer op papier totdat het eruit ziet zoals je wil.
ik heb er nu twee de laatste is van miss sporty en ze worden niet mat genoeg vind ik er blijft een soort van glans overheen. en de andere heeft een soort van blauwige glinster erdoor dit zie je niet in het potje maar wel op mn nagels. ik wil graag mat zwart als basis en met glans zwart een motief erover.