deflin schreef:Kijk dat zou ik dus nooit doen ook al ben ik nog zo gek met mijn vriend. Die betekenis hou je er voor altijd bij en mocht dan de relatie over zijn is het altijd een reminder.
Ik bedoelde het overigens niet verkeerd maar ik vindt jou opmerking tegenover Miracle ook niet geheel terecht en slaat eigenlijk nergens op, want je zegt zelf in onderstaande quote dat jij niets nodig bent om dingen te herinneren, maar waarschijnlijk toch wel want anders zou je die vlinders niet laten zetten.Citaat:`Tuurlijk moet iedereen doen wat ie zelf vind, ik vind het gewoon ronduit stom om te laten doen. Maar dat is mijn mening, ik het niet nodig om dingen te herinneren.`
Ik heb het ook een beetje verkeerd geformuleerd dat bloemen en vlinders geen betekenis kunnen hebben, maar iedereen heeft al vaak bloemen en vlinders, dat zou ik dus nooit doen. Alhoewel ik ze wel prachtig vindt om te zien.
Was overigens gewoon een vraag richting jou, niet boos bedoeld.
Dat is ter herinnering aan een periode uit m'n leven, niet aan iets of iemand. Misschien heb ik dat ook niet helemaal goed verwoord, het is heel lastig om PRECIES aan te geven waarom ik het kinderachtig vind, ik vind zoiets niet passen bij een volwassen persoon denk ik. Maar ik snap je hoor, gelukkig mag iedereen zelf kiezen ![/quote]
oké ja dan is het inderdaad weer anders.
en dat iedereen zelf mag kiezen dat is een ding wat zeker is en het is maar goed dat smaken verschillen anders zouden we er allemaal hetzelfde bij lopen. scheelt overigens wel weer een hoop irritaties