[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 23:55

deflin schreef:
Kijk dat zou ik dus nooit doen ook al ben ik nog zo gek met mijn vriend. Die betekenis hou je er voor altijd bij en mocht dan de relatie over zijn is het altijd een reminder.
Ik bedoelde het overigens niet verkeerd maar ik vindt jou opmerking tegenover Miracle ook niet geheel terecht en slaat eigenlijk nergens op, want je zegt zelf in onderstaande quote dat jij niets nodig bent om dingen te herinneren, maar waarschijnlijk toch wel want anders zou je die vlinders niet laten zetten.
Citaat:
`Tuurlijk moet iedereen doen wat ie zelf vind, ik vind het gewoon ronduit stom om te laten doen. Maar dat is mijn mening, ik het niet nodig om dingen te herinneren.`

Ik heb het ook een beetje verkeerd geformuleerd dat bloemen en vlinders geen betekenis kunnen hebben, maar iedereen heeft al vaak bloemen en vlinders, dat zou ik dus nooit doen. Alhoewel ik ze wel prachtig vindt om te zien.

Was overigens gewoon een vraag richting jou, niet boos bedoeld.

Dat is ter herinnering aan een periode uit m'n leven, niet aan iets of iemand. Misschien heb ik dat ook niet helemaal goed verwoord, het is heel lastig om PRECIES aan te geven waarom ik het kinderachtig vind, ik vind zoiets niet passen bij een volwassen persoon denk ik. Maar ik snap je hoor, gelukkig mag iedereen zelf kiezen ![/quote]

oké ja dan is het inderdaad weer anders.
en dat iedereen zelf mag kiezen dat is een ding wat zeker is en het is maar goed dat smaken verschillen anders zouden we er allemaal hetzelfde bij lopen. scheelt overigens wel weer een hoop irritaties ;)

Miracle_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:47

Mijn zusje wil ook graag een tattoo; Papa & Mama. Maar dan in een mooie taal.. Wat is nou een leuke taal, ik heb op google translate gekeken, maar daar is Papa Mama veelal hetzelfde.. Maar daar staan natuurlijk lang niet alle talen tussen :D Iemand suggesties?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:48

Tibetaans, arabisch, chinees, elfs?

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:51

Google translate zegt in het Japans: chichi en haha :') . Maar vooral de tekentjes voor moeder en vader in het Japans vind ik wel mooi :j .

Mama

Papa

Al weet ik niet of die helemaal correct zijn, aangezien in de film Spirited Away "otosa" en "okasa" wordt gebruikt (of er zijn verschillende dialecten of ik begrijp het altijd verkeerd)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:53

Yasmine schreef:
Hé, die heb ik ook! Ik heb sommige letters wel wat laten aanpassen, want die waren iets te groot/krullerig voor mij.
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lrwpf ... o1_500.jpg

Over namen etc: ik zou nooit, maar dan ook nooit een naam laten tattooeren. Niet van een dier, niet van een mens. Dat is mijn eigen mening en ik begrijp het dat andere mensen het daar niet mee eens zijn. En over kinderachtigheid, ach, mijn tattoo verwijst naar Harry Potter en dat is in veel mensen hun ogen waarschijnlijk het toppunt van kinderachtigheid. Maar ik ben er 12 jaar lang me opgegroeid, het is een deel van me en heeft me heel erg beïnvloed. En voor mij verwijst het gewoon naar zoveel meer dan 7 boeken of 7 films. Als andere mensen dat niet begrijpen of het stom vinden, tja, het is mijn lijf en mijn probleem.

Dit is mijn favoriete tattoo uit dit topic. Zoiets zal ik ook zooo graag willen. Mag van mezelf alleen nog geen tattoo voor mijn 25e, en ben altijd bang voor reacties uit mijn omgeving :o (denk aan vaders :') )
Maar ik vind hem zo gaaf. Ook heel mooi gezet. Heb je ook een foto van hoe die nu is? Want hier was hij 'net' gezet toch?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 15:19

Die Japanse zijn idd wel leuk!!

Elfs? Nooit van gehoord :')

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 15:23

@miracle half lord of the rings staat er mee vol ;) (de boeken dan he)

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 16:33

Ik ben een stille meelezer hier in dit topic en wil nu toch even reageren haha!
Las net namelijk de reacties over de naam van je paard (of ander dier) tatoeëren. :D
Ik heb vorig jaar maart de naam van mijn overleden shetlander laten tatoeëren:
Afbeelding
hier was die net gezet.

Is een erg zichtbare plek en veel mensen die ik nieuw heb leren kennen dit jaar hebben erom gevraagd maar vind het totaaaal niet erg om uit te leggen dat dat mijn liefste meisje is..
Bij sommige zie je dan al gewoon aan hun gezicht van pff EEN NAAM VAN JE PAARD???!!?! maar dat boeit me echt helemaal niks haha heb het voor mezelf gedaan en wilde juist dat ie op een zichtbare plek kwam!

8 februari ga ik weer, komt de naam van me huidige shetlandertje (dochter van ophelia) op me andere pols, zelfde lettertype. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 16:52

Om eerlijk te zijn snap ik dat echt niet maar dat is batuurkijk helemaal jouw keuze :)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:26

Nog een stille meelezer meld zich.

Ik heb al heel lang het idee van 3 hartjes in mijn hoofd. Ik wil ze op de plek waar Nance ( van tv ) haar tatoo ook heeft.
Alleen zit ik me te bedeken wat mooier is, of gewoon alleen het lijntje, of een rood hartje.
Het ene hartje staat voor mijn familie en vrienden, de andere voor mijn paard en de andere voor mijn hond.
Nu lijkt het me ook wel speciaal om er iets in te laten verwerken als dat kan.

Iemand enig idee wat ik er in zou kunnen verweken? Ik dacht aan een hoefijzer om het hartje, en een hondje pootje..

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:01

Joolien schreef:
Om eerlijk te zijn snap ik dat echt niet maar dat is batuurkijk helemaal jouw keuze :)

En zou je je mening misschien kunnen onderbouwen of niet?
Ben namelijk wel benieuwd waarom je dat niet snapt?

Verder is het inderdaad helemaal mijn eigen keuze ja dat zeg je goed. :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:19

crazycactus schreef:
@miracle half lord of the rings staat er mee vol ;) (de boeken dan he)

Jaa daar heb ik mijn boktnaam ook van :)) Zo'n elfen vertaal site.

Leuke foto hierboven! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:50

Tja dat kan toch ... dat iemand dat niet snapt, valt eigenlijk ook niet te onderbouwen. Volgens mij is dat vooral een gevoel, net als dat jij (en vele andere) het gevoel hebben de naam van hun paard wel te willen hebben. Juist fijn dat we niet allemaal hetzelfde mooi vinden, anders is het maar een saaie bedoeling hier :+

Ach en ik wil 3 sterren, hoeveel mensen gaan dat wel niet afgezaagd vinden? Who cares, voor mij zit er een hele betekenis achter en ik moet er mee lopen, iemand anders niet :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:47

Inney schreef:
Dit is mijn favoriete tattoo uit dit topic. Zoiets zal ik ook zooo graag willen. Mag van mezelf alleen nog geen tattoo voor mijn 25e, en ben altijd bang voor reacties uit mijn omgeving :o (denk aan vaders :') )
Maar ik vind hem zo gaaf. Ook heel mooi gezet. Heb je ook een foto van hoe die nu is? Want hier was hij 'net' gezet toch?

Hier was hij denk ik een maand geleden gezet, maar dit was wel voor het bijwerken. Zal morgen een nieuwe foto maken :) En bedankt voor het compliment :o

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:54

Waaaaah! Ik had eigenlijk op 14 juli een afspraak met Joy, maar door omstandigheden is de afspraak verzet naar 7 april!! Dat is 3 maanden eerder dan gepland!! :D Ben er spontaan zenuwachtig door maar o zo blij :D Kan niet meer stil zitten :P

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:55

Gaaf! 7 april is niet meer zo lang hoorrr.. :D :D

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:56

Nee :D inderdaad! Dat is alover 10 weekjes!! Ben 29 maart jarig, dus dan is het direct een leuk verjaardagscadeau voor mezelf :D

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 20:57

Ooh gaaf Macchiato! Ben heel benieuwd hoe die wordt :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 22:46

Gaaf Macchiato!

Ik ga volgende week weer even in de shop langs om 'm even te laten checken. Of hij nog bijgewerkt moet worden enzo. En hij wilde een foto voor in z'n portfolio 8-)
Dan is 't alweer bijna 1,5 maand geleden :wow:

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 08:17

Ik vind naamtattoo's wel erg mooi, en ik begrijp heel goed dat het voor iemand een heel grote betekenis kan hebben. Zelf zou ik het overigens nooit doen. Als ik een tattoo wil, wordt dat ook voor een aantal mensen die mij dierbaar zijn, maar dan zet ik liever iets wat symbool staat voor diegenen :)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 13:15

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 13:54

Wow, die is écht heel gaaf :oo

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:07

Erg mooi ja, netjes strak!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:47

Errug gaaf indd :oo

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:03

Joolien schreef:

Wáárom snap je dat dan niet?