beccy schreef:pff wat eten jullie vandaag?
Denk da ik maar aan de stamppot ga ofzo..
spruitjes
en manlief krijgt brocolie.
zo weer werken hoop vanavond even goed bij te kunnen lezen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tat_jana schreef:eris wel degelijk een topic hoor waar het ook heel gezellig is,, zwanger of net bevalle ( als je bij mijn berichten kijkt zie je hem op de eerste pag al staan)
verder wil ik me ook melden zoontje van 8 maandenmilan maxim.
iedereen gefeliciteerd,,, wellicht kan ik jullie nog eens een tip geven om het net wat makkelijker te maken
ik heb mijn zwangerschap en bevalling echt als iets wat ik zo nog een keer zou doen ervaren..
ook wel lastige periodes,, maar vooral dat het zo lang duurde en ik nogal ongeduldig was en nieuwsgierig naar ons mannetje..
en jullie zullen het niet geloven,, soms zou ik willen weer zwanger te zijn,, ik mis dat gerommel in mn buik zo erg
beccy schreef:pff wat eten jullie vandaag?
Denk da ik maar aan de stamppot ga ofzo..
Ik zorg dat ik een gezonde maaltijd eet per dag (aardappels/rijst, vlees en een berg groente), voor de rest interesseert het me niet zoveel meer, ben allang blij als ik eens wat naar binnen krijg. Niet misselijk, gewoon geen honger.caboclo schreef:Tat_jana schreef:eris wel degelijk een topic hoor waar het ook heel gezellig is,, zwanger of net bevalle ( als je bij mijn berichten kijkt zie je hem op de eerste pag al staan)
verder wil ik me ook melden zoontje van 8 maandenmilan maxim.
iedereen gefeliciteerd,,, wellicht kan ik jullie nog eens een tip geven om het net wat makkelijker te maken
ik heb mijn zwangerschap en bevalling echt als iets wat ik zo nog een keer zou doen ervaren..
ook wel lastige periodes,, maar vooral dat het zo lang duurde en ik nogal ongeduldig was en nieuwsgierig naar ons mannetje..
en jullie zullen het niet geloven,, soms zou ik willen weer zwanger te zijn,, ik mis dat gerommel in mn buik zo erg
dit is idd wel een fijne reactie hoop igg dat ik het ook zo ervaart.
alleen dat getrappel zal ik denk ik niet zo gau missen na me ribben nu gekneust tehebben..
maar de rest hoop ik igg op een zelfde ervaring..

xxxmarexxx schreef:zo wat is er weer een hoop gekletst. Ik heb inmiddels een ander test gekocht. Deze gaf 3weken aan. Wat dus zeker niet klopt. Heb de vk nog niet kunnen bellen omdat ik op het werk was en mijn collega's nog van niks weten.
Vrijdag zou ik wel even kunnen bellen dus toch maar even doen.
@tijn spannend!! wanneer was je ookal weer uitgerekent?

Tijn schreef:Ik heb nu helemaal geen trek meer in vlees.
Zo te zien hebben jullie daar geen last van?
Ben ik de enige die dingen laat staan? Zoals koffie en vlees?
Buiten de "verboden" dingen natuurlijk.
Tijn schreef:Ik heb nu helemaal geen trek meer in vlees.
Zo te zien hebben jullie daar geen last van?
Ben ik de enige die dingen laat staan? Zoals koffie en vlees?
Buiten de "verboden" dingen natuurlijk.

Dan maar extra Rennie.
wat een onwijs knap dochtertje heb je latnahc
wat mooi, en al dat roze haha
, gaat alles goed verder?