Hahaha xHelene, jij hebt zeker die gele Catrice weg gekaapt? Is het Don't Feed The Birds of Easy Peazy? Ik had ook wel interesse gehad, maar was niet snel genoeg
Glenda
Geplaatst: 21-10-11 09:46
@Vidalyssa:Wat is de naam van die lichtblauwe glitterlak die jij gekocht heb?
Ohja,en de new years eve,is die nou blauw met een paarse gloed?op sommige foto's op internet lijkt dat namelijk zo
zo zien mijn nagels er nu uit , licht grijs is van catrice en de andere van essence
Yv_
Geplaatst: 21-10-11 10:19
Leuk Vidalessa! Heb je nou 4 of 6 lakjes gekocht? Ik ga maandag ook Blue Year's Eve bestellen, is volgens mij echt een sjieke kleur als ik zo die swatches zie!
hihii ik heb gevraagd of ik de matte topcoat, de crackle en alle catrice behalve iron mermaiden
Anoniem
Geplaatst: 21-10-11 11:09
Yv_ schreef:
Leuk Vidalessa! Heb je nou 4 of 6 lakjes gekocht? Ik ga maandag ook Blue Year's Eve bestellen, is volgens mij echt een sjieke kleur als ik zo die swatches zie!
Ik zit steeds weer andere kleurtjes te bedenken, dus bestel maar snel, anders wijzig ik steeds weer. Zijn gewoon te veel mooie kleurtjes
Ja, erg he! Ik had mijn lijstje helemaal klaar, maar toen bleek dat Branding Iron dus niet bij transdesign was. Meeeen, ipv 1 nieuw kleurtje daarvoor in de plaats te kiezen, ben ik nu nóg bezig
Heb nu: - Tinsel Town - Wagon Trail - Secrets - Blue Years Eve
Maar zit nog te twijfelen of ik Secrets niet inruil voor Midnight Ride (jaa, ik ben echt helemaal weg van die collectie!) of Gussied Up Green... Pfff.. Ze hebben ook echt zo'n gigantische collectie! Moet je eens op chinaglazediva.com kijken, daar staan de kleuren per collectie. Komt echt geen eind aan die lijst!
NatassJa
Geplaatst: 21-10-11 11:12
Ik heb het gister ook geprobeerd. Marble Without Water. Had alleen geen goed kwastje, maar ging aardig goed! Met 1 flinke laag nagellak paar druppels erop en de restjes eraf gehaald. Na 10 minuten was het zo goed als droog! Heb er alleen geen foto van gemaakt. Was ook maar op 1 nagel. Ga van de week al m'n nagels doen als ik een goed kwastje heb.
Haha is ok Kim Wil gewoon graag newspapernageltjes proberen maar heb't niet zo op alcohol ed. Dus Connie zei dat ze't met water ook kon, maar niet meer wist hoe Dus maakte ik een stom watergrapje
Je kunt de krant nagels inderdaad met water doen.. Dan moet je je krant in water leggen (even dippen) en dan op je nagels zetten en wrijven.. i.p.v dat je met je vinger in alcohol gaat..
Nu heb ik dat nog niet geprobeert maar er is een filmpje van zal hem wel even zoeken