Oh oke, sorry! Wat heb jij voor tat dan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magnummm schreef:Ik wil een diamantje met een klein breukje erin en dan in het Engels een tekst die ONGEVEER op dit neer moet komen (ben er dus niet zeker van, misschien dat ik de woorden nog aanpas/vervang of het helemaal anders maak): ik ben als een diamant; stralend, kostbaar en sterk, maar ook kwetsbaar.
Nogmaals, ik wil het in het Engels. Ik kan geen Engels, dus als iemand er een mooie Engelse zin van kan maken..
diesel_ schreef:LinsxDot schreef:Der lopen ik wt niet hoeveel mensen op aarde met hun eigen naam.
A jela drinken bent en politie.vind je weten ze in ieder geval hoe je heet haha
Als dat mooooi vind vooral doen toch.
Ik kreeg klavertje 4 voor me verjaardag van iemand die tatoeerde het lijkt op 1 sticker uit de kouwgom ballen automaat
jeetje, dat is echt zuur zeg! Heb je een foto?
LinsxDot schreef:Ja maar ga er geen klavertje 4 meer van laten maken.
Laat er soort orchidee van maken met takken hij word heel uitgebreid van me rug over me zij naar me lies dus dan is er niks meer van dat gekke ding te zien.
zelf een plaatje van kouwgom ballen automaat is er nog mooi bij
diesel_ schreef:bij bodycult in amsterdam hebben ze computers waar enorm veel tattoo's op staan..
weet iemand of je daar gewoon op mag gaan zitten om inspiratie op te doen?
Ik blijf namelijk met hetzelfde idee zitten, een kattenpootje op onderkant pols, maar ivm werk weet ik niet of ik dat wel kan doen..
ik hou andere opties dus nog even open.. met iets katachtigs..
purkje schreef:diesel_ schreef:bij bodycult in amsterdam hebben ze computers waar enorm veel tattoo's op staan..
weet iemand of je daar gewoon op mag gaan zitten om inspiratie op te doen?
Ik blijf namelijk met hetzelfde idee zitten, een kattenpootje op onderkant pols, maar ivm werk weet ik niet of ik dat wel kan doen..
ik hou andere opties dus nog even open.. met iets katachtigs..
Ik heb vandaag ook een kattenpootje op mijn pols gekregen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TIFWKGGA.jpg