ik ben sinds maandag eigenlijk onder het nom van, je mag mee maar je gaat het toch niet redden, nou dat heb ik dus wel gedaan en nu wil ik het graag volhouden, vandaag ook weer gerend en maandag weer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magda_90 schreef:Hoe is het met je enkel Yv?
Ik heb vanochtend voor het eerst weer lekker hard gelopen. Vanwege mijn longen ben ik heel snel benauwd en kan ik helaas niet zo snel als ik had gewild (potcast = Renate Wenemars), maar vandaag ging het eindelijk weer lekker. Heb les 2 gelopen (voor de 4e keer dus) en nu waren de 2 minuten minder banauwend dan eerst. Tevens heb ik nu een ander looppatroon aangehouden wat er voor gezorgd heeft dat ik het beter kan uithouden. I.p.v. een dribbelpas ben ik nu langere passen gaan maken waarbij ik ook steeds als ware doorveer en zo de nieuwe pas 'in spring', volgen jullie mij nog?In ieder geval, geen last van voeten en scheenbenen en een voldaan gevoel. Over 2 dagen gaat les 2 nog eens aan en wanneer ik dan niet benauwd ben aan het einde, gaat eindelijk les 3.
Klinkt wel heel stom als ik lees dat jullie bijna allemaal al boven de 7e les zitten, maar toch ben ik stiekem trots op mij zelf.