ik ben sinds maandag eigenlijk onder het nom van, je mag mee maar je gaat het toch niet redden, nou dat heb ik dus wel gedaan en nu wil ik het graag volhouden, vandaag ook weer gerend en maandag weer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

magda_90 schreef:Hoe is het met je enkel Yv?
Ik heb vanochtend voor het eerst weer lekker hard gelopen. Vanwege mijn longen ben ik heel snel benauwd en kan ik helaas niet zo snel als ik had gewild (potcast = Renate Wenemars), maar vandaag ging het eindelijk weer lekker. Heb les 2 gelopen (voor de 4e keer dus) en nu waren de 2 minuten minder banauwend dan eerst. Tevens heb ik nu een ander looppatroon aangehouden wat er voor gezorgd heeft dat ik het beter kan uithouden. I.p.v. een dribbelpas ben ik nu langere passen gaan maken waarbij ik ook steeds als ware doorveer en zo de nieuwe pas 'in spring', volgen jullie mij nog?In ieder geval, geen last van voeten en scheenbenen en een voldaan gevoel. Over 2 dagen gaat les 2 nog eens aan en wanneer ik dan niet benauwd ben aan het einde, gaat eindelijk les 3.
Klinkt wel heel stom als ik lees dat jullie bijna allemaal al boven de 7e les zitten, maar toch ben ik stiekem trots op mij zelf.
. Door een pijnlijke knie en vakantie schiet het nog niet zo op. Gisteren les twee gelopen en die ging echt goed, lekker zonnetje en goede loopmuziek!

maar toch doorgebikkeld en vanavond nog ff bijna 3 gedaan in mijn uppie..
heb hem net geluisterd, maar vind hem best nog pittig
Vakantie en veel tijd over. Dat is dus veel bankhangen terwijl ik het beste in mijn vel zit als ik gewoon lekker actief ben.
Het waait knoert hard, de bak is moerassig dus rijden zit er ook niet in. =
, welkom!
!
! Hoelang ga je op vakantie? Anders zou je bijv. 1 keertje per week ofzo een dagje vroeg je wekker kunnen zetten om te gaan lopen? Toen ik in ZA was begin van het jaar, hadden we vaak dat we niet sliepen, of pas ergens na het ontbijt bij het zwembad in slaap vielen. Maar tussen het hotel en het strand zat een weggetje, waar echt superveel hardlopers 's ochtends hun hardlooprondje deden en na een paar dagen had dat me zo gemotiveerd dat ik zelf ook wilde. Jammer dat de alcohol roet in het eten heeft gegooid
, maar de motivatie was er toen op zich wel!
! Wanneer ga je die meting laten doen? Wanneer is je tweede test bij de politie eigenlijk?

Was even vergeten hoe vreselijk het is de eerste keer lopen! Heel veel gelopen vandaag met tussendoor stukjes hardlopen, gewoon om even op te bouwen en dat was al behoorlijk pittig
. Tot 2 keer toe nog wel: eerst keer was genezen, was weer lekker aan het lopen, het is 1 momentje glad en ik ga weer onderuit. Kan wel zeggen dat dat echt vertieft is! 
) en kreeg, terwijl ik dat normaal niet snel krijg, serieuze steken... Was links en rechts recht onder mijn borsten, rechts ging direct over als ik terug stapte, links bleef dan een tijdje steken. Begon ook telkens terug na een paar passen lopen, erg raar en vrij onbekend voor mij. Ik heb mezelf niet geforceerd oid, geademd als anders en liep even snel en lang als anders, was wel vrij kort na het eten, kan het daardoor zijn? Of iets anders?