dan toch stouwen hoor! dit is echt Slechhhhhhhhhhhhht.
BabiiVeeraa
Geplaatst: 07-12-11 13:34
Pfoe dat is wel erg weinig hoor! Nou lees ik net dat ik nu per dag tussen de 1400 en 1750 calorien zit, als ik me aan het dieet houdt, dat verbaasd mij echt, want voor mijn gevoel eet ik zo ontzettend veel nu, word er gewoon misselijk van
Mijn lijstje: O: 1 KH-arme boterham met 30+ kaas, 1 peer (moest eigenlijk 2 boterhammen) T: - L: omelet van 2 eieren en allerlei groenten (prei, paprika, tomaat en nogwat van dat soort spul) T: -
Avondeten weet ik nog niet, want ik eet bij mijn vriend. Gelukkig maar, want hier thuis wordt vissoep gegeten, nee dank je Vanavond waarschijnlijk ook een flesje prosecco bij de film (zijn 2 glazen p.p), maar ik heb laatst ergens gelezen dat van de dranken die je gewoon zo kan drinken (dus bacardi puur, wisky/wodka enzo niet meegeteld), champagne en prosecco de dranken zijn met de minste calorien, en dan vooral de droge variant natuurlijk. Komt dat even goed uit, toevallig de drankjes die ik het meeste drink
Dan maar gewoon aan het Zumba schema houden! Morgen heb ik een vrije dag in mn schema.
E_Nalanta
Geplaatst: 07-12-11 13:37
Heb me nu toch maar wat brood gepakt, inderdaad even blijven eten, ondanks het niet honger hebben! (dus mijn niet brood eten dieet is tóch een faal ) Vissoep? Ugh, klinkt nu niet bepaald lekker!
Laatst bijgewerkt door E_Nalanta op 07-12-11 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt
ItsMe2
Geplaatst: 07-12-11 13:38
@ BabiiVeeraa: Ik had eerst ook moeite om zoveel te eten hoor! Maar het werkt echt bij mij! Volhouden dus!!
En vissoep? Hoe mijn tante die maakt...... weet alleen het recept niet..
Ik ben zowiezo al totaal geen vis-eter.. Verder dan zalm op een toastje of visticks uit de oven kom ik niet.. Af en toe een pangafillet, mits er saus op zit
Nouja, ik houd me nu dus zoveel mogelijk aan die menu's, maar 's ochtends 2 en 's middags 3 boterhammen kan ik gewoon niet, dus dat pas ik aan naar 1 en 2. En soms krijg je zo'n enorme hoeveelheid kwark+yoghurt, dat pas ik dan ook maar een beetje aan
Vorig jaar was ik bij mn ex. Jaren daarvoor moest ik altijd mee naar mn tante, maar dat is zó saaaaaai. Ben nu 18, dus hoef niet meer mee. Maar wat ga ik dan de hele dag doen, alleen thuis?
Al mn vriendjes en vriendinnetjes gaan naar vriend/vriendin of familie. DUS.
Het begint onderhand trouwens meer een kletstopic te worden dan een centraal CCCCC; gaat echt iedereen weg? Heb je ook geen neefjes/nichtjes waar je heen kan? Of die ook naar je tante gaan waardoor het alsnog gezellig kan zijn?
Ik ga ook eens lunchpauze houden!
MightyJoe
Geplaatst: 07-12-11 14:06
Wij gaan met kerst beide dagen naar familie. Wil nog een leuk jurkje! Ik houd van strakke jurkjes maar voel me er nu niet fijn in dus wil nog een leuk los vallend jurkje!
Ik ga vandaag denk ik niet naar de sportschool. Heb een baaaaldag. Ik ga morgen en vrijdag wel!
Mijn ouders, beide boven de 50 saai tante en oom, beide boven de 50 saai Neef, 34 en heel afstandelijk saai Nicht, 24 of zo, maar heel saai Oma, 93, wel liefff maar ja die kan ik altijd zien.
Mn zus gaat naar haar schoonfamilie Andere zus zit in Londen.
Denk dat ik mezelf maar opsluit met hond en kat en kaarsjes en kerstfilms.
Kan je niet naar je zus in Londen? Londen is keimooi met kerst!!
&Anders inderdaad lekker film kijken met de kat op schoot
Kimmikky
Geplaatst: 07-12-11 14:20
ik heb trouwens een "fitnes pakket" bij mn wii fit gekocht, om t net wat intensiever te maken: deze moet zeggen, t helpt wel. gebruik voornamelijk enkel gewichten en verhoging voor balance board en fitness mat..
MJ, mijn dag begon ook goed maar is nu gefaald met 6 boterhammen + pindakaas At ik omdat ik dacht 20 km met windtegen te moeten fietsen, komt mijn moeder op het laatste moment aanzetten dat ik beter niet kan fietsen met dit weer en dat ze me wel brengt............ aaaargh! Schuldgevoelens tot en met, dit is écht balen omdat mijn 'dieet' zo goed begon!
CCCCC, is ook lekker toch? Ik weet nog niet zo goed wat mijn kerstplannen zijn, waarsc. lekker met m'n twee beste vrienden koken en gezellig doen.
Da's waar CCCCC, 't had erger gekund! Maar toch, balen aangezien mijn hele dieetplan voor vandaag wel in de soep gelopen is. Nougoed, dan mórgen maar weer!
CCCCC
Geplaatst: 07-12-11 14:48
Jij woont in Veenendaal toch? Dan ben ik in jouw stad
En gewoon morgen weer je best doen!
Zijn er mensen die interesse hebben in een hk topic? Ben anders bang dat dit niet echt mag van de modjes.