Juul schreef:Hey meiden! Ik heb vandaag voorlichting over medicatie gekregen en het komt erop neer dat we waarschijnlijk eerst Concerta gaan proberen. Wie heeft daar ervaring mee?
Ja hier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Airborn schreef:Ann, mja, vast wel, maar als je midden in een bespreking of kweek zit ofzo is het gewoon niet handig om weg te lopen. Vooral bij patho is dat zo, daar begint om 11 uur de bespreking van de casussen die dr liggen, tot een uur of 1. Als ik dan ritalin wil slikken is het niet ff snel weg, maar moet ik handen wassen, laarsen schoonmaken, laarsen en labjas uit, schoenen weer aan, nog een keer handen wassen, kluisje open en ritalin nemen, en dan hele rideltje weer omgekeert... Dus dan mis ik echt een heel stuk van de bespreking, en die bespreking is wel echt belangerijk. Ah well, morgen patho toets, dus als het goed is heb ik patho daarna afgerond voor nu.
Airborn schreef:Ann, mja, vast wel, maar als je midden in een bespreking of kweek zit ofzo is het gewoon niet handig om weg te lopen. Vooral bij patho is dat zo, daar begint om 11 uur de bespreking van de casussen die dr liggen, tot een uur of 1. Als ik dan ritalin wil slikken is het niet ff snel weg, maar moet ik handen wassen, laarsen schoonmaken, laarsen en labjas uit, schoenen weer aan, nog een keer handen wassen, kluisje open en ritalin nemen, en dan hele rideltje weer omgekeert... Dus dan mis ik echt een heel stuk van de bespreking, en die bespreking is wel echt belangerijk. Ah well, morgen patho toets, dus als het goed is heb ik patho daarna afgerond voor nu.
Lady_M schreef:Kwam er ook achter dat als mijn moeder zegt 'zo meteen' ze bedoelt nu, en ik dit opvat als een dezer dagen...
guccio schreef:Heb je een linkje KLfan?
Hier had ik een paar dagen geen medicijnen, ik merkte het verschil heel goed. Alsof het me allemaal minder boeide
vanmiddag meteen ritalin genomen en oh wat was ik blij met het resultaat!
Heb 2concerta met de juiste dosis gekregen van mn broertje. Die ga ik morgen en overmorgen
Proberen. Even kijken wat dat doet en of dat beter werkt bij mij.
Hier ook mobiel bokken, sorry voor de hoofdletters op onlogische plaatsen en schrijffouten
Ik wou ook nog even zeggen dat ik het heerlijk vind om hier te lezen. Ik word er veel wijzer van wat betreft de wereld van ADD
Citaat:Als ik bij m'n ouders ben, en ze me vragen iets te doen (kamer opruimen, dat soort dingen), dan zeg ik altijd 'ja, is goed, doe ik zo!', om het vervolgens straal te vergeten of continu uit te stellen. Is niet echt bevorderlijk voor de sfeer thuis Want vervolgens moet het nog 5 keer gevraagd worden, waardoor ik bloedchagrijnig word en het alsnog niet doe, omdat het als commando wordt gegeven, en uiteindelijk doet m'n moeder het zelf maar...