Dus, eyeliners hebben oogschaduw nodig, creme blushes hebben poeder nodig, etc.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mlc schreef:Als je potlood gebruikt, moet je goed een eyeshadowbasis aanbrengen, dan potlood en dan met wat zwarte oogschaduw er nog overheen. Zo doe ik het altijd als ik te lui ben voor gel eyeliner want dat verpest ik heel snel en moet het weer opnieuw.
phormicola schreef:alles dat geen poeder is, moet later weer een laagje poeder eroverheen gesmeten krijgen
MarcoBorsato schreef:phormicola schreef:alles dat geen poeder is, moet later weer een laagje poeder eroverheen gesmeten krijgen
waarom heb ik dan een te dure glans eyeliner gekochtDaar komt echt geen poeder op hoor!
Het gaat uiteindelijk toch om de entree, dan is iedereen nog nuchter. Dat je een uur later met 1 nepwimper en wat overgeefsel op je jurk staat te housen, onthoudt niemand!
Cleo12 schreef:Ha wat een goed topic dit, ik heb de afgelopen dagen de 50 pagina´s gelezen en goede tips opgedaan. Ben ook makeup gek, maar weet dan weer niet hoe het goed te gebruiken. Primer om uitlopen van ogenschaduw te voorkomen, had iemand mij dit 10 jaar geleden kunnen vertellen....
Btw sorry ik trek de gemiddelde leeftijd vast naar boven![]()
Ik blijf volgen, wat is bokt toch een fijn medium om er achter te komen dat je niet de nige bent met een aparte ´hobby´
phormicola schreef:Heb je een smalle mond of dunne lippen, of allebei?
Bij dunne lippen vooral lichte, transparante kleuren gebruiken. Hoe donkerder de lipstick, hoe dunner de lippen lijken.
Menino schreef:phormicola schreef:Heb je een smalle mond of dunne lippen, of allebei?
Bij dunne lippen vooral lichte, transparante kleuren gebruiken. Hoe donkerder de lipstick, hoe dunner de lippen lijken.
vind ik juist omgekeerdAls je een beetje nude-kleurig gebruikt, lijken ze nog kleiner omdat het ' wegvalt ' in de rest van je gezicht