Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:23

nee,dat klopt.
(doelde meer op t droger zijn)..

zit te denken misschien heeft ze te fijne plukjes gebruikt.
sommige extensions zitten echt maar aan enkele haren en door t gewicht zakken ze en vallen ze uit...

Anoniem

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:33

wat een stilte hier...

merk dat ik mijn extensions echt beu ben.
wil mn eigen haar terug,hoe mooi ik lang haar ook vind.

zelf uithalen is geen optie denk ik he>

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 14:36

Anoniem schreef:
wat een stilte hier...

Lijkt me geen aanrader als je je eigen haar nog toonbaar wil hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:23

haha ik ben mijn clip ins beu.... teveel werk :') Kan ze niet zomaar indoen, dat zie je... moet ze altijd of krullen of stijlen en dat is veel werk....
en de clipjes irriteren mijn hoofdhuid etc.

Vind het wel heel chill om ze er voor erbij te hebben, voor nette gelegenheden enzo.... Want je kan er wel veel mooiere kapsels mee maken dan zonder extensions zegmaar :j Maar t is wel raar dat je dsn ineens lang haar hebt :')

vroeger was mijn haar wel even lang als dat van focussed, tot ik de fatale fout maakte tegen de kapper te zeggen doe er maar wat leuks mee :') ... t was wel heel mooi geverfd, maar t haalde niet eens mn schouders meer.... t is nu wel weer gegroeid, en hopelijk haslt het die lengte wel weer ( ben nu op de helft ongeveer :D ) Maar hoop dat ik mn luxys dan weer kan gebruiken om op te vullen zonder dat het teveel opvalt als ik ze een dagje niet in heb :D

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 08:45

Anoniem schreef:
wat een stilte hier...

@ darkchrystal; Ik heb mijn extensions er 2 keer gewoon zelf uitgehaald met een vriendin hoor, geen schade!
Heb mijn kapster daarna even m'n haar goed laten bekijken en was niets aan de hand.
Bij de haarspeciaalzaak even 't goedje halen wat je op het waxje moet smeren, even het knijptangetje er op en je haalt ze er zo uit.
scheelt je toch mooi 40/50 euro! :+

Ik ben wel weer tevreden over mijn extensions, beginnen steeds weer wat beter te vallen.
Alleen die ellendige jeuk aan je hoofd, ik hou dat dus echt weeeeeken lang ;(

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:03

Tis net wat je zelf fijner vind! De 1e keer is het bij mij eruit gehaald met van dat spul, maar dat vond ik zelf niet echt fijn, aangezien de waxjes dan 'oplossen', blijft er vaak veel in je haar zitten wat je er daarna nog allemaal uit moet halen.
En de 2e keer heeft een vriendin het gedaan, zonder spul of wat dan ook, alleen met een tangetje de waxjes kapot knijpen en ze gleden er zo uit! En er kwam bijna geen eigen haar mee (wel eigen haar, wat ondertussen al uit is gevallen zeg maar, maar dat blijft natuurlijk in t waxje zitten!)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:25

DeadxStar schreef:
En de 2e keer heeft een vriendin het gedaan, zonder spul of wat dan ook, alleen met een tangetje de waxjes kapot knijpen en ze gleden er zo uit! En er kwam bijna geen eigen haar mee (wel eigen haar, wat ondertussen al uit is gevallen zeg maar, maar dat blijft natuurlijk in t waxje zitten!)

Moet je alleen uitkijken dat je niet te hard door knijpt anders knijp je ook je eigen haar mee.
Spreekt helaas uit ervaringMaar groeit gelukkig al weer bij,voor de rest ziet mijn haar er super uit weer, heb 2x een masker erin gedaan.

Ik heb trouwens over 3 weken geen extentions,maar wel weer vlechten *\o/* (dus een soort nep haar extetions erin hahaha)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 09:42

Ja je moet gewoon het waxje 'breken' eigenlijk, dan kan je ze er zo uit halen :D

Ik mis mn lange haar wel regelmatig hoor :P hihi.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:06

Bij mij kwamen de extensions na één keer met tangetje kraken en er zo :j
Ik mis mijn extensions eigenlijk niet eens, mijn haar is nu lang van zichzelf en dikte boeit me niet zo meer.

Gaaf Shantal, dat heb ik vroeger ook gehad :D
Wel zwaar op je hoofd in het begin!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:15

Ik moest bij die van mij toch wel soms rond om erin knijpen voordat die los wilde gaan, had ze nog wel langer in kunnen hebben dan 5 maanden , alleen ze waren aardig uitgezakt.

urselin@ had ze vorig jaar ook al stuk of 130 dacht ik , en viel mij wel mee hoe zwaar het was.
Wil dit keer voor een paar aparte kleuren erin te doen.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:17

Ik had er 140 en daarvoor 120 geloof ik.
Merkte het verschil vooral toen de vlechten er weer uit waren :')
Maar dat is echt al acht/negen jaar geleden :j

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:20

Ok 140 is wel heel veel pff, ik ben benieuwd hoeveel we er nu in krijgen ,heb het gevoel dat mijn haar toch al weer iets dikker is geworden.
En heb aan de rechterkant 1 vlecht meer bij mijn slaap dan de andere kant hahah(slaap ook op links)
Maar was wel grappig dat je er zo achter komt.

Is wel al weer een tijdje geleden dus voor jou,ik had toen der tijd met mijn eigen haar zelf vlechten gemaakt toen was mijn haar tot half mijn rug ongeveer.
Nu heb ik wel die nep haren nodig voor er tussen.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:22

Haha grappig dat je rechts één vlecht meer hebt bij je slaap :))
Ben benieuwd hoe het gaat staan :j

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:26

is hier niemand in Zuid-Limburg wat ze kan zetten :P
Ik wil er ook graag, heb een adres (groothandel) in Heerlen waar ik ze kan kopen..
Al vaker daar gekocht. Zeer tevreden! Vriendin van me zette ze eerst, maar zij is van werkgever gewisseld en heeft zelf geen eigen tang en haar nieuwe ook niet:P
Dus ben opzoek naar iemand die het goed (en niet te duur natuurlijk:P) wil inzetten1

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 14:41

Hhaha ja toch zo kan je zien op welke kant je meer slaapt haha.

Ja ik ook weer word weer een lange zit voor + veel kletsen dat er gedaan word.
Vorig jaar heb ik 2 bijna hele dagen gezeten.

We gaan nu vrijdag(15) ochtend beginnen en trekken voor een groot deel door en dan zaterdag nog (16) en dan als het nog niet af is dan trekken we de zondag(17) ook nog mee.
Maar ze trekt dan wel steeds een scheiding en dan als een dambord worden ze gevlochten.

Zo had ik het vorig jaar;
Afbeelding

Geen idee hoe ik de foto recht krijg(heb hem wel recht op de pc staan??)
Dus word even je beeldscherm opdraaien :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:17

Ik heb door omstandighen even heel kort haar en zou eigenlijk zo snel mogelijk langer haar willen, nu was ik aan het denken aan vlechtjes met extensions als mijn haar lang genoeg is... Maar hoe lang moet je haar er voor zijn en wat zijn ervaringen ermee?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 12:08

bedoel je net zo als mij?

Zoja; denk dat je het er al in krijgt met 3cm haar(weet dan alleen niet of het goed blijft zitten)
Maar het zou wel al moeten lukken,want het haar word om je eigen haar een klein stukje gedraaid zeg maar en dan word het gelijk gevlochten.

En ik denk als je het op je hoofd wilt gevlochten zoals dit;
http://static.skynetblogs.be/media/4675 ... d28ebd.jpg

Denk dan dat je haar wat langer moet zijn.
Weet niet hoelang je haar nu zelf is?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 12:38

Gaaf Shantal!
In jouw voorbeeld zou iemand ongeveer tien centimeter haar moeten hebben :j
Op je hoofd vlechten raad ik niet aan, europees haar is wat dat betreft best 'fragile' en het wordt echt strak op je hoofdhuid gevlochten.
Ik zou informeren bij een black hair kapper Ayasha, die hebben daar veel ervaring mee :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 16:30

Nu is het sowieso nog geen optie want heb nog maar een centimetertje _O- Maar als het eenmaal een cm of vijf is zou ik er wel eens voor willen kijken :o
Ik ga even opzoeken wat een black hair kapper is :o

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:57

urselin schreef:
Gaaf Shantal!
In jouw voorbeeld zou iemand ongeveer tien centimeter haar moeten hebben :j
Op je hoofd vlechten raad ik niet aan, europees haar is wat dat betreft best 'fragile' en het wordt echt strak op je hoofdhuid gevlochten.
Ik zou informeren bij een black hair kapper Ayasha, die hebben daar veel ervaring mee :j

Maar je ziet toch ook die donkere vrouwen die het al met zo kort haar erin vlechten(bedoel dan op de manier zoals ik het er toen in had )

Heb het dan niet zoals op de hoofdhuid gevlochten.

Hmm das wel balen Ayasha dat het zo kort is,dan moet je helaas idd nog even wachten (hoop overigens niet dat het door iets heel erg vervelend is )

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 23:36

Negroïde haar lijkt korter, omdat het wat krult en het is ook veel sterker dan europees haar :)
Op de hoofdhuid vast vlechten raad ik voor europees haar om dezelfde reden niet aan, zo kwetsbaar haar..
Als je ziet hoe het gevlochten wordt (strak en stevig vast trekken), daar breekt het zo van.
Ik ben overigens beide keren bij een black hair kapper geweest :j
Ayasha, black hair kapper is kapper voor mensen met negroïde haar en hebben wat meer ervaring met vlechten en verlengen daarmee. Hopelijk groeit je haar snel naar een lengte waarop je het kan verlengen :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 15:13

Mijn nieuwe extensions zijn gisteren binnengekomen <3
Na bloed zweet en tranen met het aan elkaar naaien van die dingen is het resultaat heel mooi :D
Zo heb ik voor 55 (50 euro voor 2 wefts van 100 gram) extensions met 30 clipjes, echt super haar is het!
Had ze de vorige keer uit china gehaald, deze keer weer maar bij een andere verkoper en het haar is 2 × zo dik.
Zal morgen even een foto plaatsen!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 17:23

Undefined: BIJ WIE HEB JE BESTELD :)) ? Ik heb laatst namelijk ook weer 2x 100 gram besteld bij mijn vaste ebayseller 8-)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 17:50

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260408715185&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Deze had ik besteld :D 2 keer 100 gram.
Die verkoper waar jij bij komt, daarvan vind ik het haar een beetje broos (kan ook komen doordat ik blond bestel). Ook is dat haar erg dun, ik moet daar 4 wefts op elkaar naaien om hetzelfde resultaat te krijgen als 2 bij deze :P
Heb nog geen foto, komt wel een keer! Het is in ieder geval erg fijn haar, houdt de krul ook mooi (zelfs in de motregen :D )
Er staat alleen dat een weft 50' inch wijd is, maar het is ong. 1 meter. Het is in ieder geval wel genoeg!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 17:53

Is dat ook gratis verzenden dan :D ?
Misschien dat ik deze verkoper de volgende keer wel probeer! :j