Ik ben vanochtend ook weer geweest, het was dit keer heerlijk rustig. Met 2en in een baan. Had dit keer voor eerst mijn badmuts op.....was mijn haar naderhand nog nat???? Of zou dat gewoon mijn zweet hoofdje zijn onder dat rubber? Kon mijn haar nog uitwringen zeg maar.
DDDMakkink
Geplaatst: 22-07-11 11:50
uhm nee ideaal is het niet gewoon even aan denken dinsdag
zat de muts wel goed dan?? ik gebruik er zelf geen een dus kan je er eigenlijk geen antwoord op geven
sazsie
Geplaatst: 22-07-11 12:17
muts zat over mijn oren, dus misschien dat het daar is gaan "lekken". Volgende keer muts misschien tot achter mijn oren trekken, misschien dat het em is, anders zou ik het niet weten....
ben nu een taartje aan het bakken voor mijn collega's, door de werkdruk (tja zorgsector) en vakantie tijd, hele hectische week geweest, dus ons zelf maar eens even hart onder de riem steken met wat lekkers... moet alleen niet teveel snoepen ondertussen
lekker taart maar ik begin er ook niet aan van de week van de buurvrouw nog een stuk gehad ivm verjaardag maar heb het mooi aan de kids gevoerd die moeten er nog van groeien
ik vind het buiten net hondjes gedaan maar vind het echt niet grappig meer
Hopen op beter weeeer sazsie , mutsen ben ik ook niet zo n type voor , heb er twee aangeschaft , maar ben een beetje claustrofobisch in het water als ik mijn muts op zet......ik heb ze mjet een ander idee aangeschaft......helaas kan ik je dus niet helpen.
sazsie
Geplaatst: 23-07-11 14:56
Mmm, las ook ergens in begin van dat topic dat je beter een siliconen muts kan aanschaffen dan een rubberen. Internet eens gaan afstruinen of ik wat kan bestellen. Hier bij sportzaak was er maar weinig keuze. Ik vind het met muts wel prettiger, zit mijn haar iig niet steeds voor mijn gezicht
ps taartje was erg leuk gelukt.....met citroen vulling en marsepein. Zelf natuurlijk wel stuk gegeten....wordt weer extra zwemmen van de week
Nick1963
Geplaatst: 24-07-11 07:22
goedemorgen lekker dat het taartje goed gelukt is Het mutsje wat bij mij het beste zit is de goedkoopste , dus laat je niet misleiden door de prijs.... Zo ben aan mijn vrije dagen begonnen , we gaan woensdagnacht naar oostenrijk rijden
DDDMakkink
Geplaatst: 26-07-11 07:33
gisteren gesport en vanavond weer zwemmen en dan morgen weer sporten en donderdag weer sporten gaat wel lekker was alweer 400 gram afgevallen
moonfish13
Geplaatst: 26-07-11 14:25
Ik zit in Frankrijk, mijn zwembad is nu dus wat groter als normaal. Maargoed, het heeft hier veel geregend dus het meer is errug koud.
Voor mij dus even een sport en zwem pauze.
DDDMakkink
Geplaatst: 26-07-11 16:01
heb vanmiddag besloten om minimaal 30 baantjes te zwemmen aangezien ik nu de tijd heb(namelijk van 19:30 -21:00) maar ik hoop op meer een stuk of 34-36 of misschien wel 40 en dan lekker een dubbele zonnebank
Bij mij ligt het sinds vrijdag even stil, heb nu nachtdienst. Plus door onderhoud aan de zwembaden is de mogelijkheid om baantjes te zwemmen een stuk minder. Hoop morgen puf te hebben te gaan zwemmen.
Merk wel dat ik nu blijf afvallen en eigenlijk moet gaan zorgen dat ik goed blijf eten, weeg nu ongeveer 61,5 kg en wat mij betreft hoeft er eigenlijk niet meer van af. Wil alleen mijn buikje strakker krijgen. Maar eerst is het altijd vet verbranding en dan pas spier opbouw, dus ben toch wel nieuwsgierig, hoeveel er eerst nog af moet.
DDDMakkink
Geplaatst: 26-07-11 20:14
zo weer 30 banen gehad was best druk dus kon niet lekker doorzwemmen anders had ik de 40 misschien wel gehaald
61,5 daar moet ik nog heel wat maanden voor sporten en zwemmen voor ik daar ben maar ben opweg weegschaal was weer mijn vriend vanmorgen
DDDMakkink
Geplaatst: 29-07-11 09:35
gisteren niet gezwommen was helemaal kapot na een zeer druk dagje in ziekenhuis etc dinsdag weer
moonfish13
Geplaatst: 29-07-11 14:29
Laatste berichtje vanaf hier, vanavond verhuizen naar een camping zonder flaptop.
Ik ben de hele week niet wezen zwemmen....*schaam schaam*. Maar ik heb een goede reden.....had natuurlijk nachtdienst en ben een geweldig leuke man tegen het lijf gelopen, die ik natuurlijk even voor me moest winnen....lange termijn investering.
DDDMakkink
Geplaatst: 30-07-11 08:36
ik heb gisteren 2 uur gesport het is ook zo leuk om te doen morgen ochtend ga ik weer
DDDMakkink
Geplaatst: 03-08-11 11:27
zo morgen weer eens kijken of het zwembad er nog ligt ben vorige week dinsdag voor het laatst geweest heb er wel zin in om weer lekker te spetteren en zondag gaan we met de kids zwemmen een middagje en zaterdag cadeau shoppen voor mijn nichtje in Bataviastad die wil een Adidas trainingspak hebben
Ik wil ook zo graag weer zwemmen, maar lijf laat het niet toe, werktijden ook niet, heb deze week een 46-urige werkweek, en daarnaast 4 dagen het paard.
DDDMakkink
Geplaatst: 03-08-11 13:11
ja ga ff snuffelen daar had via marktplaats ook al wat gevonden een nieuwe maar ga toch nog even verder kijken moeten ook nog bijpassende gympen bij