Graag gedaan en alvast succes met oefenen!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
108078 schreef:Wat leuk al die reacties! Daar ben ik erg blij mee.
Dat zijn zeker geen lichte klachten. Het laseren is dan voor de bloedinkjes? Alles nu wel weer in orde?
Hij schommelt zeker veel heen en weer, niet door het eten maar door andere dingen.
Daardoor schrik ik een beetje als je binnen een paar uur dikke hyper ( 20+ ) naar een hypo ( 2.1 laatst ) gaat...
Mijn broertje is nu 10 jaar.
tootje71, waarvoor zou je geopereerd moeten worden?
108078 schreef:Ja dat is zeker belangerijk. Onwijs veel steun en informatie krijgen we vanuit het ziekenhuis. Nog niks negatiefs gehad. Bij de huisarts is het een ander verhaal geweest. Het is omdat mijn ouders de symptonen hadden opgezocht op het internet en het dus zo hadden voorgesteld aan de arts wat het zou kunnen zijn, maar anders waren we er wel heeeeeel laat achter gekomen.
Hij viel tijdens het lopen soms gewoon om, en zelfs de MC donals weigerde hij te eten...
Hij prikt met pen. Pomp vond hij onhandig. Misschien wil hij het later proberen.
De eerste dag dat we erachter kwamen dat hij het had, heeft hij zichzelf meteen geprikt.
Dat doe ik hem niet na. Ik moet ook weleens oefenen op mijn vader ( geen insuline natuurlijk) maar ik tril altijd onwijs. Of een naald uit de pen draaien is ook heel moeilijk, ik blijf trillen. Toch wil ik het wel kunnen, ik vind het belangerijk dat ik het zelf ook kan. Iemand misschien tips?
Kentaro schreef:Rustig aan oefenen, niets overhaasts doen!!
Het is niet echt gelukt om een goede foto te maken... Maar nogmaals, als je er een wilt proberen, wil ik er altijd een opsturen!
De bovenste plastic kapje haal je er af. Dan zie je niets van de naald. Een plastic dingetje moet je dan een beetje indrukken op de huid (kan nooit te diep!) en dan ben je klaar.
irritantje schreef:108078 shake je zo ookals je naaldje eraf haalt?
ik heb zelf nu de pomp terwijl ik echt er niet aan wilde..
maar ik heb bewust gekozen voor omnipod omdat ik geen slangetjes wilde ezo (ook niet handig met wilde concerten waar ik fotografeer..
en moet zegge valt me echt mee!
suikermeisje schreef:Kentaro: hoop voor je dat je van die rommel af bent dan
wel fijn dat je bloed goed stroomt!
Ik zit eraan te denken om een nieuwe meter te bestellen
http://shop.boerenmedical.com/t2Product ... t_id=10051
en dan deze. Heeft iemand hier er ervaring mee en weet of die wel of niet fijn is?
Carolinef schreef:suikermeisje schreef:Kentaro: hoop voor je dat je van die rommel af bent dan
wel fijn dat je bloed goed stroomt!
Ik zit eraan te denken om een nieuwe meter te bestellen
http://shop.boerenmedical.com/t2Product ... t_id=10051
en dan deze. Heeft iemand hier er ervaring mee en weet of die wel of niet fijn is?
ja ik heb m, vind hem super