Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karenenditty schreef:Op welke tijdstippen heb je gegeten? Misschien kan dit te maken hebben met het hongergevoel wat je nu hebt?Goedemorgen, bij deze meld ik me weer present, ik had even geen internet:)
ik weeg nu 71,6 en heb 2 bruine boterhammen op, 3 bakken thee, ga straks aan de appels en weer brood, maar barst vd honger....
help?
ik moet ook nog alles bijlezen....
Jaime_ schreef:Dat vind ik dus een hele lastige.. ik werk vanaf half 11 vanavond en ben dan rond 7 u a half 8 thuis. Ik heb dan dus zeker een werkdag van ca 8 uur. Dus eigenlijk te vergelijken met iemand die overdag een 9 tot 5 baan heeft.. het is niet gezond om op een hele werkdag alleen te leven van een tussendoortje, dus dan zal dat in mijn nachtdienst hetzelfde zijn..
Patriciavt schreef:Oeh die kaas klinkt goed!! Welk merk is dat?SanneVD, die tomaat-basillicum kaas 30+ had ik ook zien liggen vandaag, is die lekker??? Heb nu gekozen voor dezelfde alleen dan de mosterd-kaas variant
Patriciavt schreef:Zo meis, dat is een heel verhaalOver het aantal kilo's
Ik ben sinds 1 aug. 2009 zo'n 15 kg aangekomen.. Heb toen een periode gehad van botbreuk op botbreuk en operatie op operatie (tot 30 dec 2009 precies) en toen ik een beetje op ging krabbelen en ging revalideren waarbij ik ook weer met mijn geliefde paard aan de slag kon ging er van alles mis en uiteindelijk is hij in april ingeslapen.. ik ben echt een emotie-eter en toen is het helemaal mis gegaanHeb toen (te snel) een andere merrie gekocht, superleuk dier, maar ook een huis gekocht.. afijn, toen kwamen de financiele issues (t is belachelijk duur om hier je paard te stallen) en heb ik besloten om haar te verkopen. Ze is goed terecht gekomen (toevallig bij een bokker) en vanaf dat moment kreeg ik weer rust over mijn lijf. We hebben haar 16 dec weggebracht, toen moest ik even tot mezelf komen en op dit moment zit ik goed in mijn vel
Voor ik zoveel brak wilde ik eigenlijk nog zo'n 10-15 kg kwijt en nu is er inmiddels dus zo'n 15 kg bijgekomen
![]()
Dat betekent dat mijn doel staat op -30 kg
Ik wil mijn gewicht (nog) niet hier neerzetten, maar het is echt veel teveel en voel me ook lichamelijk niet lekker in mijn vel(tussen mijn oren dus wel gelukkig)
Patriciavt schreef:Oh anders ik wel!Als ik zo lees van 'Help wij eten pizza vanavond of help patat' ben ik toch superblij dat ik een eigen huisje heb en dus zelf voor het kiezen wat ik in huis haal en wat nietVrienlief zit bij defensie en is alleen t weekend thuis, dan eten we ook gezond maar iets uitgebreider
Patriciavt schreef:Wauw lekker vroeg fanatiek zeg!!Mijn dag vandaag begon om 7.30 uur met een uur zwemmen. Vorige week mee begonnen, bevalt goed
Sabin_e schreef:Yeah Joonsel zit je ook op voetbal?Wedstrijdje gehad of training?
Netjes zeg die 1,3kg!!