Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 18:18

Rustig aan hoor SAK, denk aan je rikketik!

Hier zit de werkdag er ook op. Zoals het er nu allemaal naar uit ziet, dan wordt het 8 februari dat ik ga beginnen! *\o/* echt snel!!! Druk, druk met inwerken, overdragen. Helaas zijn er 2 collega's ziek, maar goed, 8 feb is al snel! :D

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:02

Net lesje 5 maar over gedaan. Gingen iets te gehaast, want het weer verslechterde nogal snel dus het liep wat moeilijk maar toch fatsoenlijk uitgelopen. Zal nu even bijlezen

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:22

Dieuwke, heb ik ook gedaan, ik geloof dat het ook deze les was, die ik 3 keer heb gelopen :')

Heb ook mijn rondje erop zitten, pfff viel niet mee. Heb 2 wijze lessen geleerd dit rondje:
Als je spuugt:
1- let op de wind, anders zit je roggel op je jas :')
2- zorg dat je oplet of je rechterbeen niet naar voren gaat, als je naar rechts beneden spuugt.
Ben dus heel charmant geweest, ahum :o

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:24

Een nieuwkomertje hier..
Ik moet nog beginnen met hardlopen maar kan de motivatie jammer genoeg niet vinden! Ben dit jaar door mijn gevreet toch wat aangekomen wat ik er nu wel weer af wil rennen. Heb er alleen nooit de puf voor en ben ook nog eens heerlijk ijdel dus eerst maar een outfit scoren voordat ik begin :o

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:27

Heel herkenbaar Mistery, ik wilde ook een mooie outfit. :D
Heb je van de week al gelopen? En loop je met een speciaal programma?

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:30

Ik ben echt een beginnertje dus moet nog even uitzoeken hoe ik het ga aanpakken. Heb vriendlief al gezegd dat hij me de deur uit moet schoppen omdat hij anders over een jaar met een tientonner op de bank zit.
Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is afentoe sprintjes trekken met mijn hond :')
Goede renschoenen zijn zeker wel belangrijk trouwens of niet?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:42

Zouden mensen voor de salontafel komen, tussen 7 en half 8 en je raad het al, ik zit nog steeds te wachten. Heb daar zo'nvreselijke hekel aan. Nu wonen we ook wel een beetje lastig, maar er gaan ook geen auto's voorbij dus ik denk echt dat ze niet meer gaan komen :n Echt wat baal ik daarvan zeg :n

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:45

Balen is dat hè?! Ik snap dat soort mensen ook niet. Gelukkig heb je bokt! :D

Je kunt met een programma van STR of dutchrunners.nl lopen. Dit werkte voor mij het beste! :j

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:49

SAKKIA schreef:
Zouden mensen voor de salontafel komen, tussen 7 en half 8 en je raad het al, ik zit nog steeds te wachten. Heb daar zo'nvreselijke hekel aan. Nu wonen we ook wel een beetje lastig, maar er gaan ook geen auto's voorbij dus ik denk echt dat ze niet meer gaan komen :n Echt wat baal ik daarvan zeg :n

Snap ook nooit waar dat voor nodig is, zo moeilijk is het toch niet om gewoon te zeggen dat je er geen belangstelling meer voor hebt?

En dankje Fanneke, ik zal eens kijken wat dat inhoudt :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:53

Ja maar ik wil de lopen vanavond en ze zijn nu overal al druk aan het strooien en het is glad en ontzettend koud buiten. Bovendien vind ik het nu een beetje te laat geworden, dus ben maar wat aan het werk.

Ja ik baal er echt ontzettend van, had het allemaal zo goed gepland ook met het eten en alles gisteren al klaar gezet zodat om 7 uur ook alles weer een beetje netjes was in huis e.d. SNap ook niet dat mensen zich niet gewoon aan hun afspraak kunnen houden

Heb hele mooie uggs gezien, al 2 weken lang kijk ik bijna elke dag even, maar ik blijf twijfelen

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:55

Hoi hoi,
Heb even bijgelezen maar zit op mn mobiel dus kan niet goed terug kijken wie wat heeft gepost dus reageer even zonder namen haha :P

Spannend of je uiteindelijk die nieuwe baan krijgt!

Ik woon idd in alkmaar ja (noord, dus niet de binnenstad)

Denk idd als te teveel eet dat je last krijgt, had ik met paardrijden altijd, les van 7 tot 8 dus vlak na t eten.. Altijd steken haha!

Welkom mistery! Ik moest me er ook echt toe zetten hoor, maar vind t gevoel na t lopen heel lekker dus dat motiveert wel! En ik heb niet eens wat gekocht haha, gewoon jogging broek met shirtje en vest dat ik al had :) qua schoenen kan het bij mij beter denk ik, heb van die lacoste gympies.. Maar nu even geen geld voor goede schoenen eigelijk, heb ook maat 44, zijn die er voor vrouwen? Mannen model is vaak zo breed..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:56

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:17

Ik hou niet zo van Uggs SAK, zal je geen eerlijke mening geven :+ Maar ik zeg maar zo: als je twijfelt, dan moet je het niet doen.
Alhoewel een vriendin van mij Uggs heeft gekocht in USA, en dat zijn superleuke laarzen! Lijkt helemaal niet op Uggs

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:19

Nee daarom heb ik het ook nog steeds niet gedaan en daarom ga ik het ook niet doen denk ik.
Ga zaterdag ook lekker winkelen in Emmen en stiekum heb ik liever Shabbies Amsterdam :o

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:20

Fanneke schreef:
Dieuwke, heb ik ook gedaan, ik geloof dat het ook deze les was, die ik 3 keer heb gelopen :')

Heb ook mijn rondje erop zitten, pfff viel niet mee. Heb 2 wijze lessen geleerd dit rondje:
Als je spuugt:
1- let op de wind, anders zit je roggel op je jas :')
2- zorg dat je oplet of je rechterbeen niet naar voren gaat, als je naar rechts beneden spuugt.
Ben dus heel charmant geweest, ahum :o

_O- Ik zie het helemaal voor me hahah

Nou sakkia daar ben je mooi klaar mee met dat soort mensen het schijnt tegenwoordig heel normaal te zijn dit gedrag
ruth91 schreef:
Ik woon idd in alkmaar ja (noord, dus niet de binnenstad

Ik kom van oorsprong ook uit Alkmaar mooi stad maar ben er al jaren niet geweest.

Welkom Mistery.....gewoon omkleden muziekje met str op en gaan daarna voel je je heerlijk.

Vanmiddag leuk vestje gekocht moest een maat kleiner de bovenkant stond anders zo ruim :oo
Net bij de sportschool geweest braaf gelopen maar ging niet van harte maar goed soms heb je dat
lekker rustig aan gedaan en toch mijn tijd vol gemaakt.
Nu op de bank met een lekkere bak koffie ....zo douchen en dan op tijd mijn mandje in.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:23

Vind deze wel leuk trouwens!
http://www.uggsnederlandonline.nl/ugg-l ... p-143.html

Altijd leuk een maatje kleiner kopen! :j
Ga zaterdag lekker shoppen met mijn mams in Dordrecht! Heb al een verlanglijstje :+ Hoop dat moeders ook nog een beetje sponsort! :D

Ik ga ESPRIT betalen en dan lekker op de bank met de PSP, was vergeten dat ik de Sims 3 op een onbewoond eiland nog had en niet heb uitgespeeld. Mijn verslaving is weer aangewakkerd! :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:26

Goed zo voor de lopers vandaag!

Sak, jammer van die mensen en rustig aan hoor met je werk.

Fan, spannend man met je werk.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 21:59

SAKKIA schreef:

Vind uggs wel leuk maar vind deze niet echt super.. Misschien omdat ik ze veel te veel voorbij zie komen..

Dank voor het verwelkomen :D Moet misschien minder moeilijk gaan doen over wat ik aan moet haha. Trainingsbroekje heb ik wel.. een goed passend vest niet meer maar die zijn niet zo duur in de aanschaf dus dat scheelt. Schoenen komen dan later wel, moet eerst maar even zien of ik het weer leuk ga vinden anders is het ook zo zonde van het geld.

Heb in het verleden trouwens wel hardgelopen, altijd samen met iemand. Toen diegene ermee stopte duurde het ook niet voordat ik gewoon op de bank bleef zitten. Ga morgen samen met de hond maar een 1e poging wagen. Zal me in ieder geval goed doen te weten dat ik dan in de zomer weer fris en fruitig in mijn bikini kan verschijnen *D

Volgens mij heb je wel maat 44 voor vrouwen hoor. Een kennisje van me had maat 43 en die kon dacht ik vrijwel overal aan goede schoenen komen.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 23:09

De eerste (virtuele) stap is gezet: ik heb mij net opgegeven voor Start to Run.
Voor geïnteresseerden zie http://starttorun.atletiekunie.nl/index.php?page=642 .
Het begint op 12 maart, dus ik heb nog even de tijd om mij voor te bereiden.
Ik zag net helaas dat spijtoptanten zich voor een bepaalde datum nog af konden melden zonder kosten, en die datum probeer ik NIET te onthouden.
Ik voel mij namelijk net zo sportief nu ik met twee koppen thee met chocolade achter mij pc de aanmelding verstuurd heb O:)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 08:47

Goodmorning :O

Wat leuk Dammie!!! :j ziet er motiverend uit! :j Ga je 6 lessen doen? Komt helemaal goed!
Mistery, je moet gewoon beginnen. Ik heb zelf een petje op, zodat mensen mij niet te snel herkennen :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 08:53

Goedemorgen,

Oh die jij plaatst zijn oko leuk Fan :j

Ik vind esprit ook altijd heel erg leuk maar ik kan op de site eigenlijk nooit iets leuks vinden :n

Laatste dagje voor het weekend *\o/*

Arjan en ik hebben besloten morgen wat eerder richting het huisje te vertrekken :j Mijn ouders zijn er dan toch al en dan kan ik voor het eten nog even een rondje hardlopen en Arjan wil even onder de zonnebank :+ Dus dat gaan we dan maar doen dan :j Heb er echt zin in :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 10:02

Goedemorgen!

Vanmiddag weer lopen...

Sak lekker eerder weg...

Dammie, goed hoor!

Mistery; *klimt weer op stokpaardje* lopen zonder goede schoenen is echt niet aan te raden, je kunt beter bezuinigen op kleding dan op schoenen. Natuurlijk is het even een uitgave, maar aangezien het blessures en meer ellende kan voorkomen raad ik je toch echt aan om meteen vanaf het begin voor goede schoenen te gaan.

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 10:11

Hooi,
Helemaal geen last vandaag van spierpijn ofzo, gelukkig!

Raar dat die mensen voor de salontafel niet kwamen, nog steeds niks gehoord ook?

Ik vind ook niet alle uggs mooi maar heb zelf wel een paar neppe voor thuis en met de sneeuw vond ik het zonde om dure schoenen aan te hebben :+

Ik vind alkmaar ook leuk, woon er nu ongeveer 8/9 jaar!

Leuk dat je lessen gaat volgen! Zijn dat dezelfde als het gewone schema of zit er nog wat extra's bij? Aangezien je dat schema ook zelf kunt lopen zegmaar :)

Ik ga zo weer werken, daarna misschien even zwemmen, heb ik ook wel zin in!

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 10:47

Goedemorgen dames!

Gister weer heeeeeeerlijk paard gereden! Knol heeft echt het knopje lekker voorwaarts gevonden!
Hoop vanavond nog een blokje om te kunnen, maar heb vanmiddag een bijeenkomst die wordt afgesloten met een hapje eten...
Anders morgen maar weer lekker een blokje om!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 10:55

Goedemorgen!

Gistere hele dag verjaardagsvisite gehad omdat vriendlief 29 werd en uiteraard ook wel wat lekkere dingentjes genomen. Maar toch heb ik me op 't einde van de middag omgekleed en ben ik 3x10min gaan hardlopen, 2min wandelen tussendoor. Ben naar de sportschool gegaan, omdat 't al donker werd dus heb op de loopband getraind. Ik merkte wel dat 't moeilijk ging, omdat ik natuurlijk niet heel verantwoord heb gegeten en dan merk ik dat wel aan m'n energievoorraad! :)

Vandaag weer een normaal dagje, ga me zometeen maar eens aan de afwas van gisteren vergrijpen. Tja, dan is 't wel lastig als je geen vaatwasser hebt! :D

Ruth, fijn dat je geen spierpijn hebt, lekker dagje dus vandaag. Werken en zwemmen.

Wen, vandaag weer lopen? Hoor je vandaag ook definitief de uitslag van je gesprek gisteren?

Sakkia, wat fijn een weekendje weg! En balen van die mensen van die salontafel..dat is niet prettig als je daarop zit te wachten. En heerlijk winkelen in Emmen...toen ik er nog woonde liep ik daar ook minstens 1x per week lekker door de winkelstraten. Mag er graag winkelen.

Welkom Mistery!