Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Li_lee_yang

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 09:18

haha wat een idee, ik kan nog nieteens omdraaien denk ik :P
ik heb wel echt pijn in mijn rug inderdaad, slaap normaal altijd op mijn buik.
Ik heb net een vriendin gesmst, die heeft zo'n mat die je in een stoel kan leggen en dan word je rug en je billen gemasseerd, dat zou nu wel lekker zijn.

zo weer lekker douchen en luchten en dan vanmiddag hopelijk even lekker buiten wandelen :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 09:41

Li_lee_yang schreef:
haha wat een idee, ik kan nog nieteens omdraaien denk ik :P
ik heb wel echt pijn in mijn rug inderdaad, slaap normaal altijd op mijn buik.
Ik heb net een vriendin gesmst, die heeft zo'n mat die je in een stoel kan leggen en dan word je rug en je billen gemasseerd, dat zou nu wel lekker zijn.

zo weer lekker douchen en luchten en dan vanmiddag hopelijk even lekker buiten wandelen :)

een kussen onder je benen helpt goed daarvoor

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:45

oke, doe je die dan gewoon onder je knieholtes?
Ik heb nu vaak dat ik op mijn stuitje zit of lig ipv op mijn billen, maakt een kussen dat niet erger?
Doe nu al af en toe een kussen onder een bil schuiven dat je toch een beetje het op je zij liggen idee hebt :p

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 17:20

Onder je onderbenen, dan krijgt je rug de goede vorm en ontspannen de tussenwervenschijven.

En moest iets doen aan men borsten van mijn moeder, dus ik neem het hef in handen en bel net naar drie verschillende ziekenhuizen/chirurgen.
11 juli, 12 juli, 13 juli het gaan drie dagen worden vol chirurgen. Vind het echt grappig het moet maar lukken net achter elkaar :')

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:49

haha ik had hem vannacht onder mijn bovenbenen gedaan en hij schoof onder mijn billen, werd wakker zonder gevoel in mijn onderlichaam.

Vandaag even half op mij zij gelegen, wel op mijn heup maar dan wel op mijn bovenrug zeg maar, scheelt al iets :p

Wat moet je precies doen dan aan je borsten??

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 20:04

die mat heb ik ook!
ideaal! Doe het sinds kort echt elke avond.. doet zo pijn me rug.. poedersuiker zooi..

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 19:27

Li_lee_yang schreef:
haha ik had hem vannacht onder mijn bovenbenen gedaan en hij schoof onder mijn billen, werd wakker zonder gevoel in mijn onderlichaam.

Vandaag even half op mij zij gelegen, wel op mijn heup maar dan wel op mijn bovenrug zeg maar, scheelt al iets :p

Wat moet je precies doen dan aan je borsten??

Je kunt het beste een stevig kussen nemen, bijv. 1 van schuimrubber, een opgerolde deken kan ook.
Die leg je onder je knieen/onderbenen zoals Lesilla ook al aangaf.

Toen wij een paar jaar geleden een ander bed zochten hebben we een electrisch verstelbare gekocht. Daar was ik de eerste paar weken na de operatie heel erg blij mee!
Ik werd elke nacht rond vier uur wakker van de pijn in mijn rug. :(
Ik ging dan maar een rondje lopen en kroop daarna mijn bed weer in. Door het bed in een andere houding te zetten kon ik gelukkig weer verder slapen.
Sinds anderhalve week slaap ik zonder bh. Ik merk dat ik elke keer wakker word als ik ga verliggen omdat de hechtingen dan gaan trekken. Ik smeer de hechtingen al in voordat ik naar bed ga en dan zijn ze redelijk soepel en voel ik niet veel. Maar halverwege de nacht helaas dus wel...

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:26

Ik wordt morgen om half 10 geopereert, zie er heel erg tegenop!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:36

Heel veel succes Kimberley! Probeer eraan te denken hoeveel last je ervan hebt en hoe fijn het zal zijn als dat straks niet meer zo is!

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 20:38

@ Ilsemarie, daar heb je ook gelijk in. Het is ook meer de tijd erna waar ik tegenop zie, dat je zo weinig nog mag doen. Weet iemand ook hoelang je in het ziekenhuis moet blijven ongeveer?

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:07

Kimberly, dat is per ziekenhuis/ instelling anders.. En natuurlijk hangt dat ook af van hoe het met jou gaat.
maar volgens mij hebben alle dames hier zo'n 1-2 nachten in het ziekenhuis gelegen. Zeg ik dat goed dames?

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:18

Oke dan, dank je wel Kadanzlover ;)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:21

Succes morgen Kimberley!

Ik moest eigenlijk 3 dagen blijven, maar na 2 dagen 's avonds, werd mijn pony ziek, dus mocht ik eerder weg :=

Maar het ligt er ook heel erg aan hoe het in een ziekenhuis gaat. Bij mij lag het er ook aan hoeveel wondvocht ik nog uit m'n drains had, wanneer die eruit mochten :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:30

Ik moet nu mijn littekens insmeren met niveau, uit de wetenschappelijke test bij brandwonden kwam niveau wonderbaarlijk als beste eruit.

Ik wil andere prothese, verkleinen, tepel op de juiste plaats en misschien nog wat vel aan de zijkant weg we zien wel. Spannend allemaal :)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:32

Lesilla, wanneer kun jij weer heen? Vind het knap hoor dat je ermee door zet! Hoop dat het uiteindelijk allemaal zo is, hoe jij het graag wilt!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:34

kaatje89 schreef:
Lesilla, wanneer kun jij weer heen? Vind het knap hoor dat je ermee door zet! Hoop dat het uiteindelijk allemaal zo is, hoe jij het graag wilt!

Ben nu druk aan het chirurgshoppen, heb vier afspraken en hopen dat één me aanspreekt. Ga gewoon opzoek naar de beste prijs kwaliteit.

Mijn buik en rug is al heel goed, drie weken post op en mag weer alles doen. *\o/*

Veel succes aan de dames hier! niet bang zijn!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:35

Nou hopelijk komt het goed Lesilla, en is er 1 die je aanspreekt en ook fijn is :) En is het dan klaar! Fijn dat je buik en rug goed gaan! Super!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:39

lesilla schreef:
Ik moet nu mijn littekens insmeren met niveau, uit de wetenschappelijke test bij brandwonden kwam niveau wonderbaarlijk als beste eruit.

Ik wil andere prothese, verkleinen, tepel op de juiste plaats en misschien nog wat vel aan de zijkant weg we zien wel. Spannend allemaal :)

Ik zou toch echt Nivea opsmeren hoor ;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:39

Heb twee vrouwelijke chirurgen op mijn lijstje, aan de ene kant spreken vrouwelijke chirurgen mij nu meer aan. Maar goed zelfde geld zijn ze volgende week krengen :')

Ooh hahah jess dyslexie ik komt weer boven :+

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 21:40

lesilla schreef:
Heb twee vrouwelijke chirurgen op mijn lijstje, aan de ene kant spreken vrouwelijke chirurgen mij nu meer aan. Maar goed zelfde geld zijn ze volgende week krengen :')

Ooh hahah jess dyslexie ik komt weer boven :+

:= Geen probleem! Ik maak zelf ook de meest stomme vauten (bb) ;)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:43

kimberley12 schreef:
@ Ilsemarie, daar heb je ook gelijk in. Het is ook meer de tijd erna waar ik tegenop zie, dat je zo weinig nog mag doen. Weet iemand ook hoelang je in het ziekenhuis moet blijven ongeveer?

Heel veel succes en sterkte Kimberley!
En die tijd erna? Die vliegt zo voorbij! Als je maar zorgt voor flink wat leesvoer of dvd's en iemand die je een beetje verwent. :P

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:49

sinds gisteren heb ik enorme JEUK .... denk dat alles aan het genezen is van binnen uit ofzo,..... heeeeeeeeeeeeeeeel vervelend!

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:38

@ Silvia, Dat verwennen komt wel goed hoor, heb een heel lief
mannetje thuis ;) Ik werk in de zorg, dus zal wel een poosje eruit
zijn...Hoe lang duurde het bij jullie, voordat jullie weer konden werken?

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 00:04

Succes kimberly! Gaat vast helemaal goed komen!

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 00:10

Dank je wel hoor Dagmar. Ik houdt jullie op de hoogte hoe het gegaan is.