gedwongen opname

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:30

Broem , betekent dat dat ze toch niet helemaal laten vallen? Gesprek wel prettig verlopen? Goed nadenken dan de komende uren ;)
Ik zou zeker het signaleringsplan ook met ze bespreken, wellicht kunnen zij je helpen bij het opstellen van zo'n plan en je leren ermee te werken.

bromfiets

Re: gedwongen opname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 13:37

Ik vond het geen prettig gesprek, maar dat zal wel aan mij liggen.

En als ik een oplossing wist had ik dat allang gedaan, daar heb ik hun niet voor nodig. Maar die weet ik dus niet.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:38

Tijdens een gesprek, ga je er dan ook open in? (Ik bedoel, sta je wel open voor hun suggestief en adviezen?)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 13:39

Dat probeer ik wel, maar ik sla snel op slot en dan komt er niks meer binnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:46

En dat is net weer een andere schoen die wringt, het dichtslaan tijdens zo'n gesprek.
Het is hier al eerder aangegeven maar wat als je vooraf nu eens op papier zet waar je over wilt praten of waar je over nadenkt en dat papier meeneemt naar het gesprek? Zou dat je helpen? Als je dan dichtklapt kan je altijd dat papiertje geven zodat begeleiding erop in kan spelen en ook weet dat je er zeker wel mee bezig bent.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 14:02

dat doe ik meestal kneel :j dit was een onaangekondigd gesprek dus kon me ook niet voorbereiden.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:05

Ze zijn in ieder geval met je bezig en dat is positief :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:14

bromfiets schreef:
dat doe ik meestal kneel :j dit was een onaangekondigd gesprek dus kon me ook niet voorbereiden.

Wist wel dat je slim was ;) Da's dan weer jammer want ik neem aan dat zij toch ook weet dat zulke onaangekondigde gesprekken moeilijk zijn voor je. Maar het is wel net als Cayenne zegt, ze zijn met je bezig en dat is positief. Probeer dat ook zo te ervaren.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 14:56

Ik zal het proberen, hoewel het voor mij nog steeds voelt alsof ze van me af willen. Dat gesprek van net heeft dat nog versterkt, omdat ze weer zei dat de overstap naar het RIB wss te vroeg was.

Heb net de psychiater zien lopen, daar zal ik vandaag ook nog een gesprek mee krijgen, als het goed is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 15:06

Dat ze zegt dat de overstap te vroeg is geweest wil toch niet zeggen dat ze de deur voorgoed voor je sluiten? Dat ze nog met je in gesprek gaan bewijst dat vlgs mij wel. Staan er nog meer gesprekken tussen RIB begeleidster en jou gepland?

Als de psy en jij een afspraak hebben dan zal dat toch wel doorgaan? Heb je je lijstje al gemaakt voor hem? ;)

Ik ga nu even een peerd rondslingeren want trainster komt zo, lees straks wel hoe je gesprek met psy gegaan is.
Doe je best he?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 15:14

Rondslingerze...

Ik weet niet hoe laat ik dat gesprek heb, ik weet niet eens of het wel doorgaat want er zit ook iemand in de separeer en die gaat voor. Ik heb mijn lijstje al klaar liggen...

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 15:16

Ik weet niet zo goed wat te zeggen, maar ik wil je toch even zeggen dat je echt enorm sterk bent. Ik heb daar echt bewondering voor. Ik hoop van harte dat je een beetje een prettig gesprek hebt strakjes. Be strong Broem, hou je taai en geloof in jezelf, je bent het echt waard.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 15:19

Dank je wel Julia, ook al voelt het absoluut niet zo.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 20:48

Ik heb dus geen psychiater gezien vandaag := Er is ook niet aan me gemeld dat het gesprek niet doorging, vind ik eerlijk gezegd best wel slecht :o

Maar nu dus morgen, ik zie er vreselijk tegenop. Ik ben zo bang dat ik dichtklap of de controle verlies.... Ik heb er nu al buikpijn van :=

Misslolliex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:22

Hou je taai broemie :(:)

Het komt allemaal goed!

dinky100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:23

sterkte, knap dat je hier je verhaal verteld!!!!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:24

bromfiets schreef:
Ik heb dus geen psychiater gezien vandaag := Er is ook niet aan me gemeld dat het gesprek niet doorging, vind ik eerlijk gezegd best wel slecht :o

Maar nu dus morgen, ik zie er vreselijk tegenop. Ik ben zo bang dat ik dichtklap of de controle verlies.... Ik heb er nu al buikpijn van :=

Dan ga je toch even vragen waarom het niet gemeld is? :)

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:30

En ga er niet meteen van uit dat het morgen is, tenzij iemand je dit verteld heeft. Anders raak je morgen weer zo teleurgesteld als het niet doorgaat.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 21:33

Dan krijg ik als antwoord dat ze dat vergeten zijn, ze zijn ook heel de dag rond aan het rennen geweest voor die man in de separeer.

Voor mijn gevoel heb ik er weinig aan om dat alsnog te gaan vragen, er staat nu tenslotte ook ander personeel. En ik zou me dan alleen maar gaan irriteren, dus waarom de kat op het spek binden.

Ilja: morgen staat hopelijk echt vast anders heeft mijn moeder voor niks afgezien (Die moet 's middags naar het ziekenhuis voor een darmonderzoek, dus ze moest helemaal leeg zijn. Dan ga je niet voor je plezier naar zo'n zwaar gesprek) en is mijn vriend voor niks uit Den Haag gekomen en heeft hij voor niks vrijgeregeld van zijn werk. Bovendien is dat een multi-disciplinair gesprek, lijkt me sterk dat ze het allemaal af laten weten :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:02

Broem, je mag vind ik best aangeven dat je gehoopt/gerekend had op een gesprek. Dat je de reden best begrijpt maar dat niemand de moeite heeft genomen het bij jou af te zeggen en dat je dat jammer vindt. Ze verwachten van jou ook dingen die je doet en jij mag omgedraaid ook van hun dingen verwachten. Het is een kleine moeite om even tegen je te zeggen dat de psy andere dingen heeft die voor gaan.

Als er meerdere disciplines bij het gesprek van morgen aanwezig zijn lijkt me dat heel stug dat ze het idd allemaal af laten weten. Maar gewoon een vraagje aan de leiding of je gesprek van morgen nog wel doorgaat stelt jou misschien wel gerust? Hoewel ze natuurlijk nu ja kunnen zeggen en als er vannacht of morgen wat gebeurt met een cliënt het morgen zo maar weer nee zou kunnen zijn.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 22:06

Ik ga er van uit dat het morgen doorgaat.

En er iets van zeggen of het vragen... Dat durf ik niet, weet ook niet of het mij geruststelt hoor. Ik denk eerder dat ik dan juist ga malen omdat het te dichtbij komt.

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:12

Bah wat een rotsituatie Brom! Hopelijk vind je toch de energie om er toch weer voor te vechten! Je bent een prachtmeid die het niet verdiend om zich zo te voelen! Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:15

Doe maar niet dan want ik denk dat je een goed nachtje slaap beter kan gebruiken dan het weten of het doorgaat. Zag dat je vannacht ook nog laat aan het spoken was :(:)

Hoest nu met het eten? Eet je al wel weer wat?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 22:19

Was idd nog laat wakker, ik geloof dat ik tegen half zes in slaap ben gevallen.

Eten gaat niet zo goed, heb er veel moeite mee. Heb vandaag ook niet gegeten.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:28

:(:)