Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Montreux schreef:Hoe ik dat weet? Topic goed lezen denk ik, TS heeft dit zelf toegegeven! Wilde je de lidtekens dan gaan controleren voor het bewijs.
lien_87 schreef:Ik wil toch even reageren op alle verdenkingen.
Ikzelf heb iets soortgelijks meegemaakt. Ik wilde eerst ook geen aangifte doen omdat je er echt niet op zit te wachten om het hele verhaal nog een keer te vertellen, en dan in duidelijke details he..
Ook vroegen mijn familieleden en vriend ook naar details en op een gegeven moment ben je dat echt spuugzat.
In eerste instantie werd er bij mij ook gezegd, en ja ook door de politie en mijn moeder, dat ik het verzonnen had. Later na een medisch (inwendig) onderzoek bleek wel degelijk dat ik de waarheid sprak.
Er komt op een gegeven moment zoveel op je af dat je rare dingen gaat zeggen en doen om maar van de vragen af te komen...
In ieder geval sterkte TS! Mijn Pb box staat open...
trekpaardluf schreef:ik begin het ook een beetje vreemd te vinden. waaorm zou je voor zoiets geen aangifte willen doen??joehoe hij heeft wel ikweet niet hoelang je leven verkloot
Specials schreef:Ja want het moet vooral achter gesloten deur verder gaan en hier mag je alleen zeggen hoe zielig je het vind..
Kijk even een post boven je ..
H_natalie(ik heb je naam fout maar ze snappen het vast) is het zelf met me eens en daar heeft ts nota bene nog bij geslapen !!
Montreux schreef:Ooit wel eens gedacht dat je TS hiermee meer schade kan toebrengen? Voor de pb-ers onder ons, op de een of andere manier kan ik geen pb's verzenden!