Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sinds ik gisteren heb kunnen rusten, is het echt stukken beter. Er is nog steeds paars en rood te zien, maar al veel lichter. Dokter had wel gezegd dat er blijvende verkleuring van m'n voet kon zijn, maar dat valt dus nog even af te wachten. De huid op m'n voet is volledig aan het vervellen, best raar zicht zo. De teen is helemaal rimpelig
Maar goed, ik kan min of meer normaal stappen. Oef!
Haha mijn hoofd ging helemaal zweten (kwam ook net onder de douche vandaan dan heb ik dat sowieso al een beetje) maar het viel heel erg mee! Kreeg de prik in mijn handen, ze legde uit waar ik moest prikken en hoe ik hem moet zetten. Want dit keer ging hij in mijn bovenbeen omdat dat makkelijker is dan je kont als je zelf prikt. Toen zei ze zo moet je prikken en toen zei ik zo? en terwijl ik zo zei had ik hem al gezet
hij gleed zo door mijn vel heen. En toen even kijken of hij goed stond, en dat stond hij dus toen rustig het vloeistof naar binnen spuiten. Ging allemaal heel goed. Ze zei dat ik nog een paar keer mag komen oefenen en dan kan ik het voortaan zelf doen. Dit keer lag de prik namelijk al klaar. Volgende keer moet ik alles zelf doen. Ben er blij mee dan hoef ik niet meer iedere week naar de huisarts te rijden
Maar ik toen ik de injectie zette voelde ik hem niet eens! Zelfs het vloeistof voelde ik er niet in gaan. Dus bij mij deed het minder pijn dan in mijn kont.
)
Maar hij was toen idd erg vervelent. Ik weet nog wel dat ik bij de HA kwam en dat ik hem wel 'even' zou laten zetten. Maar ben er best raar van geworden toen. Keek er bijna scheel van zo pijnlijk was die prik. Glossi schreef:Flosje, ik had je bericht denk ik verkeert gelezen. Maar vandaar dus een week stoppen met slikken en dan weer door gaan. Als je de injecties krijgt zijn die smelttabletten gewoon om het te ondersteunen of zo?
Flosje446 schreef:Glossi schreef:Flosje, ik had je bericht denk ik verkeert gelezen. Maar vandaar dus een week stoppen met slikken en dan weer door gaan. Als je de injecties krijgt zijn die smelttabletten gewoon om het te ondersteunen of zo?
De smelttabletten zijn dan idd om de injecties te ondersteunen. Ik denk ook niet dat je er dan 4 per dag moet slikken wat je moet als je geen injecties krijgt, maar misschien 1 of 2 per dag.
Wel spannend zo voor de eerste keer zelf spuiten. Maar super dat het goed ging.
Veel mensen vinden dat toch eng. Mijn zusje gaat al bijna tegen de vlakte zodra ze een naald zit. Ik vind het juist altijd wel interessant.
Je hebt vast nog wel meer medicijnen gehad van het vermoeidheidscentrum naast de B12 smelttabletten?