ze vertikten toen mijn haar te verven omdat het 'verschrikkelijk droog' was
met als resultaat dat ik na 2 weken alweer mijn oude uitgroei begon te zien. Ik ga dus in ieder geval niet meer naar die kapper. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn pony knip ik zelf wel bij.
dressagelady schreef:Heb je dat in een keer eraf laten knippen? Respect, ik zou spontaan gaan huilen hahaha. Maar dat korte kapsel staat jou ook echt super
Ik wou het al jááááren! Maar durfte gewoonweg niet! Tot ik het op het gegeven moment gewoon zat was. Mijn vriend was op vakantie zonder mij en zat hem al langer te pesten dat ik het af zou knippen, ik kon niet slapen en ik dacht ineens: morgen gaat het er af! De hele nacht kapsels gezocht en de volgende dag zo vroeg mogelijk naar de kapper gegaan om het eraf te laten knippen
Moest wel even slikken hoor! Maar als ik een oud vrouwtje ben wil ik heel lang haar hebben en toch ooit eens kort haar hebben geprobeert. Ik vind grijs of wit haar dat superlang is zoooo mooi! Dus het was nu of nooit
dressagelady schreef:Hihi maar 5 cm is er binnen 2 maand toch weer aan .. hoe lang heb je het nu dan?

Mijn haar groeit gigantisch snel...altijd al gehad trouwens
oke 5 cm per 2 maand is wel heel veel haha, maar mijn haar groeit ook zeker 1,5 cm per maand, in de zomer zeker 2!
binnenkort is het weer zomer dus kan het nog sneller!
?
Ik wil het ongeveer nog 15cm langer denk ik zoiets http://www.hairfinder.com/celeba/ashlee-simpson5.jpg
Maar ik blijf 5 zeggen, klinkt minder dramatisch dan dat het eruit ziet
ik vind op de schouders altijd een vervelende lengte persoonlijk