Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rowan_ schreef:Ik stapte vorige week lekker onhandig van mn pony af(jaja 1.40 is een hele klim) en gleed met me piercing langs het zadel!
Dat doet PIJJJJJNN![]()
lekker lomp, was wel gelijk wakker.
_Emma_ schreef:suus_ schreef:Enne is er nou echt niemand met de ultieme tip, om het 2e balletje los te krijgen zonder het staafje eruit te halen?
Bij wat voor piercing? En wat bedoel je met de 2e?
Ik heb bij mijn navelpiercing namelijk het bovenste bolletje verwisseld zonder het staafje er uit te halen
Emmaa schreef:Heb gisteren dan ook eindelijk een navelpiercing laten zetten!
Ben er super blij mee!![]()
Heb alleen zoals Emma een té standaart saaie piercing.![]()
Moet over 2 weken terug komen, meteen vragen of ze er een ander bolletje op kunnen doen dan.
Hier een fototje![]()
http://94.100.114.56/952000001-95205000 ... _TESU.jpeg
aardbeitje_ schreef:Vind hem erg mooi Emmaa
Ik heb een vraagMijn wenkbrauwpiercing zit er nu bijna 5weken in, met 2 weken mocht ik terugkomen voor een korter staafje, alles ging helemaal prima, hij is niet dik geweest, niet blauw, nergens last van. Ik naar m'n piercer om om te laten wisselen na 2,5 week, hij zag er goed uit en kon gewisseld worden.
Maar sinds hij is omgewisseld issie errug gevoelig, komt steeds pus uit, veel korstvorming etc. Ik was mijn piercing 2 maal daags met Unicura en probeer er verder zo min mogelijk aan te zitten, ben helaas al wel meerdere malen blijven hangen achter kleding ed![]()
Op het verzorgingspapier staat dat hij met 4 - 6 weken genezen is, maar ik heb er weinig hoop op
Wat moet ik nou doen? Gewoon blijven wassen en geduld hebben? En is het geen mogelijkheid om 1x in de week een druppeltje sterilon op een wattestaafje te doen en dat er even langs heen halen? Of is dat echt funest?
_Emma_ schreef:Dat verschilt per persoon denk ik.
Ik heb 'm bewust op een dag laten zetten dat ik niet in de knoop kwam als ik iets moest doen, paardrijden ofzo.
En ikzelf was daar wel erg blij mee, want ik had persoonlijk niet willen gaan sporten twee dagen daarna, maar dat is meer omdat ik erg voorzichtig ben
Bij mij zit ie nu een week en ik ben vanavond gaan hardlopen en voelde er niets van.
Ik heb zelf ook een vraagje..
De huid rondom het bovenste bolletje wordt een beetje droog, ik denk door het schoonmaken. Rond het wondje zit ook een harder randje, dat lijkt op een stukje vel wat je bij een normaal wondje ook wel kan krijgen.
Kan ik de huid insmeren met crème? En dan niet vlak rond het wondje, maar iets daarnaast?
Ik had namelijk ergens gelezen dat je er geen vaseline en dergelijke op mag doen.
Emmaa schreef:Het gaat goed met mijn navelpiercing!
Niet rood helemaal niks. Ja bij het bovenste bolletje een héél klein beetje.
Vannacht was wel erg vervelend, slaap op mijn buk dus dat is sowieso niet echt fijn.
Maar vannacht ben ik er wel perongeluk 5x ofzo met mijn hand ruw overheen gegaan, was wel even slikken.
Hoop niet dattie gaat ontsteken, zou heerlijk zijn want heb er totaal geen last van.