[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:08

ze wil beide balletjes er af. Dus niet enkel het bovenste of onderste. :)

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:09

Oooh, dat begreep ik niet uit "het 2e balletje" ;) maar bij een navelpiercing?
Het is toch bij maar weinig staafjes zo dat je de onderste ook kan verwisselen? Dacht dat die vaak gewoon vast zitten aan het staafje.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:10

normaal zitten ze er gewoon opgedraaid... Bij mijn weten toch, vaak zitten de bovenste die minder vaak vervangen worden wel goed vast :')

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:49

Heb ik nou een verkeerd gevoel van wat boven en onder is, of snap ik het verkeerd? :')
Het bovenste bolletje is toch het bolletje wat je er af draait als je je piercing vervangt?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:52

wat gebeurt er als je je piercing er eerder uit haalt? := heb nu een tragus 3 week en ben zo benieuwd naar hoe dat gat eruit ziet. :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 18:54

Dan vertraag je de genezing en kan je jezelf een ontsteking op de hals halen wat zeker met kraakbeen alles behalve leuk is.

tljrtos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:41

Rowan_ schreef:
Ik stapte vorige week lekker onhandig van mn pony af(jaja 1.40 is een hele klim :')) en gleed met me piercing langs het zadel!
Dat doet PIJJJJJNN :+
lekker lomp, was wel gelijk wakker.

Het is ook uitkijken als je paard even liefdevol langs je buik wrijft met haar hoofd !Ook echt niet lekker |( !!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 13:39

_Emma_ schreef:
suus_ schreef:
Enne is er nou echt niemand met de ultieme tip, om het 2e balletje los te krijgen zonder het staafje eruit te halen? O:)

Bij wat voor piercing? En wat bedoel je met de 2e?

Ik heb bij mijn navelpiercing namelijk het bovenste bolletje verwisseld zonder het staafje er uit te halen :j

ik heb het over tepelpiercing. ik heb hem 1 keer vervangen en dat was ook meteen de laatste keer :'). de linkse zit wat steviger dus als ik draai, draai ik het rechterbolletje alleen los. Wil mn kleinere balletjes namelijk aan.

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 14:50

Kan je het staafje zo naar de zijkant schuiven dat je het vast kan pakken, naast het bolletje? Dan kan je namelijk met twee tangetjes proberen om 'm los te draaien, als ie zo stevig vast zit. Maar persoonlijk lijkt dat me bij een tepel niet zo prettig :o bij mijn navel ging dat wel, maar heb het wel samen met iemand anders gedaan en heel voorzichtig en alles goed ontsmet.

oliebol. Ik moet morgen weer naar school en zie dat ik een les heb waarbij ik op mijn buik moet liggen, want er moeten spieren op mijn rug getekend worden (studie fysiotherapie), maar dat is nog veel te pijnlijk :\

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 18:08

Heb gisteren dan ook eindelijk een navelpiercing laten zetten!
Ben er super blij mee! :D
Heb alleen zoals Emma een té standaart saaie piercing. :\
Moet over 2 weken terug komen, meteen vragen of ze er een ander bolletje op kunnen doen dan.
Hier een fototje <3
http://94.100.114.56/952000001-95205000 ... _TESU.jpeg

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 18:13

Vind hem erg mooi Emmaa :j

Ik heb een vraag :+ Mijn wenkbrauwpiercing zit er nu bijna 5weken in, met 2 weken mocht ik terugkomen voor een korter staafje, alles ging helemaal prima, hij is niet dik geweest, niet blauw, nergens last van. Ik naar m'n piercer om om te laten wisselen na 2,5 week, hij zag er goed uit en kon gewisseld worden.
Maar sinds hij is omgewisseld issie errug gevoelig, komt steeds pus uit, veel korstvorming etc. Ik was mijn piercing 2 maal daags met Unicura en probeer er verder zo min mogelijk aan te zitten, ben helaas al wel meerdere malen blijven hangen achter kleding ed }:0
Op het verzorgingspapier staat dat hij met 4 - 6 weken genezen is, maar ik heb er weinig hoop op :n
Wat moet ik nou doen? Gewoon blijven wassen en geduld hebben? En is het geen mogelijkheid om 1x in de week een druppeltje sterilon op een wattestaafje te doen en dat er even langs heen halen? Of is dat echt funest?

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 18:16

Emmaa schreef:
Heb gisteren dan ook eindelijk een navelpiercing laten zetten!
Ben er super blij mee! :D
Heb alleen zoals Emma een té standaart saaie piercing. :\
Moet over 2 weken terug komen, meteen vragen of ze er een ander bolletje op kunnen doen dan.
Hier een fototje <3
http://94.100.114.56/952000001-95205000 ... _TESU.jpeg

ik zet 100 euro in dat je hem bij body mx hebt laten zetten in breda :)) ?

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 18:24

Haha klopt! Hoe weet je dat? :Y)

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 14:43

Aardbeitje ik weet niet veel van piercings, maar wel dat je er niet zomaar sterilon op moet doen!
Anders vraag je het aan je piercer? :)

Haha Emma je hebt inderdaad dezelfde :P en gewoon vragen of er een ander bolletje op mag.
Ik heb gewoon zelf de bovenste vervangen zonder het staafje er uit te halen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 14:48

aardbeitje_ schreef:
Vind hem erg mooi Emmaa :j

Ik heb een vraag :+ Mijn wenkbrauwpiercing zit er nu bijna 5weken in, met 2 weken mocht ik terugkomen voor een korter staafje, alles ging helemaal prima, hij is niet dik geweest, niet blauw, nergens last van. Ik naar m'n piercer om om te laten wisselen na 2,5 week, hij zag er goed uit en kon gewisseld worden.
Maar sinds hij is omgewisseld issie errug gevoelig, komt steeds pus uit, veel korstvorming etc. Ik was mijn piercing 2 maal daags met Unicura en probeer er verder zo min mogelijk aan te zitten, ben helaas al wel meerdere malen blijven hangen achter kleding ed }:0
Op het verzorgingspapier staat dat hij met 4 - 6 weken genezen is, maar ik heb er weinig hoop op :n
Wat moet ik nou doen? Gewoon blijven wassen en geduld hebben? En is het geen mogelijkheid om 1x in de week een druppeltje sterilon op een wattestaafje te doen en dat er even langs heen halen? Of is dat echt funest?

ik zou niet gaan sterilonnen, 2 maal daags wassen is te veel ik zou t alleen sochtends doen en dat nog eventjes volhouden een weekje :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:10

Jank.... ben bang dat ik erg snel een MD armer ben |(
Mn rechter was wat onrustig en net bleef ik haken (stom stom) en bloed en soort van prut is niet bepaald een goed teken...
en aan de onderkant is het erg gevoelig, plaatje voelt erg oppervlakkig aan daar (en zo erg steekt die niet eens uit en ook niet scheef ofzo)
Verdorie ik wil niet asymmetrisch zijn!! Heb m maar goed schoongemaakt en anti bact erop en nu afgeplakt met gaasje (heb verder niks in huis).
Maar vrees het ergste ;( al vreesde ik net al dat ie uit zou steken maar dat was gelukkig -nog- niet...

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:41

Ik heb even een vraagje..
Na lang twijfelen (mijn ouders) heb ik toch besloten een navelpiercing te nemen.
Maar ik wil em vrijdag (als de winkels dan open zijn) hem zetten.
Maar ik heb zondag een atletiek wedstrijd, en dat is in korte broek en topje...
Is het dan verstandig om de piercing vrijdag te zetten...
Alvast bedank O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:43

Ik heb mijn navelpiercing laten zetten op dinsdagmiddag en ik heb op dinsdagavond altijd atletiektraining. Ging gewoon goed, heb er niks van gemerkt.

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:14

Dat verschilt per persoon denk ik.
Ik heb 'm bewust op een dag laten zetten dat ik niet in de knoop kwam als ik iets moest doen, paardrijden ofzo.
En ikzelf was daar wel erg blij mee, want ik had persoonlijk niet willen gaan sporten twee dagen daarna, maar dat is meer omdat ik erg voorzichtig ben :)
Bij mij zit ie nu een week en ik ben vanavond gaan hardlopen en voelde er niets van.

Ik heb zelf ook een vraagje..
De huid rondom het bovenste bolletje wordt een beetje droog, ik denk door het schoonmaken. Rond het wondje zit ook een harder randje, dat lijkt op een stukje vel wat je bij een normaal wondje ook wel kan krijgen.
Kan ik de huid insmeren met crème? En dan niet vlak rond het wondje, maar iets daarnaast?
Ik had namelijk ergens gelezen dat je er geen vaseline en dergelijke op mag doen.

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:03

Ik zou het gewoon met rust laten het geneest vanzelf :)

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:29

@Idinn: Arme jij! :') Nou maar hopen dat het goed komt!

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:33

Het gaat goed met mijn navelpiercing!
Niet rood helemaal niks. Ja bij het bovenste bolletje een héél klein beetje.
Vannacht was wel erg vervelend, slaap op mijn buk dus dat is sowieso niet echt fijn.
Maar vannacht ben ik er wel perongeluk 5x ofzo met mijn hand ruw overheen gegaan, was wel even slikken.
Hoop niet dattie gaat ontsteken, zou heerlijk zijn want heb er totaal geen last van.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:51

_Emma_ schreef:
Dat verschilt per persoon denk ik.
Ik heb 'm bewust op een dag laten zetten dat ik niet in de knoop kwam als ik iets moest doen, paardrijden ofzo.
En ikzelf was daar wel erg blij mee, want ik had persoonlijk niet willen gaan sporten twee dagen daarna, maar dat is meer omdat ik erg voorzichtig ben :)
Bij mij zit ie nu een week en ik ben vanavond gaan hardlopen en voelde er niets van.

Ik heb zelf ook een vraagje..
De huid rondom het bovenste bolletje wordt een beetje droog, ik denk door het schoonmaken. Rond het wondje zit ook een harder randje, dat lijkt op een stukje vel wat je bij een normaal wondje ook wel kan krijgen.
Kan ik de huid insmeren met crème? En dan niet vlak rond het wondje, maar iets daarnaast?
Ik had namelijk ergens gelezen dat je er geen vaseline en dergelijke op mag doen.

Niks op doen :n ik had dat ook. Gewoon met rust laten..
later lijkt het of het een litteken wordt maar dat trekt ook weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:55

Mijn huid wordt ook erg droog van die unicura zeep.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:58

Emmaa schreef:
Het gaat goed met mijn navelpiercing!
Niet rood helemaal niks. Ja bij het bovenste bolletje een héél klein beetje.
Vannacht was wel erg vervelend, slaap op mijn buk dus dat is sowieso niet echt fijn.
Maar vannacht ben ik er wel perongeluk 5x ofzo met mijn hand ruw overheen gegaan, was wel even slikken.
Hoop niet dattie gaat ontsteken, zou heerlijk zijn want heb er totaal geen last van.

niet te enthousiast je hebt nog ruim 9 maanden te gaan, en het is zeker niet raar dat hij na 3 maanden ineens gaat klieren (pussen,rood etc)