Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
serena1978 schreef:Hyperventilatie is na mijn ervaring gewoon een teken van een overbelast lichaam die gewoon helemaal op hol slaat.
Doordat je hyperventileerd kunnen doordat er allerlij vage klachten onstaan, juist angst opwekken zoals het bij mij heel is gebeurd.
Angst met hv en je hebt het cirkeltje rond en je gedachten blijven dan maar malen over het lichaam. Dat is juist iets wat je moet afleren.
. Ik heb ruim 5 jaar geleden een heftig auto ongeluk gehad (je zou kunnen zeggen bijna dood ervaring) en dat was mijn trigger. Na een half jaar kreeg ik een angstaanval in de auto en dat heeft doorgezet. Ik heb het (teveel) verwaarloosd en ben pas na 4 jaar professionele hulp gaan zoeken. Toen waren mijn aanvallen al verplaatst van de auto naar thuis en andere omgevingen
. Ik moest er eerst een keer voor flauwvallen (incl. hersenschudding) voor ik het zo erg vond, dat ik er wat aan ben gaan doen.
.lovemeintje schreef:hebben jullie dat ook?
een heel erg misselijk gevoel na een aaval? (gaat gelukkig snel over)
plus die pijn van de borstspieren die dagen aanhoud?
.
.
Ik kan ook goed merken dat zo rond januari, februari er een soort van winterdip speelt en ik dan ook gevoeliger ben voor HV. En werkstress werkt dan zeker niet mee.
).
)
Muds schreef:MyLittleLove schreef:(ik kan je vertellen, mijn werkgever schrok zich wild)
![]()
Hè, heb je dat er ook nog bovenopZal het schelen als je de hypoglycemie meer onder controle kan krijgen? Ik neem tenminste aan dat je door iets te eten de ergste draaierigheid op kunt lossen?

) Gelukkig staan de meeste in schriftjes en zo, dan kan ik ze af en toe nog even nakijken
Bizar zeg, dat je in je slaap wegzakt en er ook over droomt? Zal wel komen door m'n eindgesprek morgen, beetje zenuwflappig..