De zwaluwen wel haha conventie is lekker rustig. Wel fijn voor DQ denk ik zo
ben ook blij dat ze erop staan,was toch best veel werk stiekem. Veel met verschillende kleurtintjes gespeeld. Jullie zullen het binnenkort wel zien neem ik aan. Groetjes uit Zeist!
Whaaha waren jullie die met de zwaluwen??? oliebol dan had ik het toch goed geraden, heb nog een tijdje staan kijken. Het was idd erg rustig, heb een tijdje staan praten bij een standje van tattoowest uit Rotterdam, daar ga ik binnekort heen voor mijn nieuwe tatt. Het wordt een foto van mijn paard, maar dan wordt ie aangepast en wordt er een eenhoorn van gemaakt, maar dan wel met hem als eenhoorn dan zeg maar. Snap je het nog.
Ik heb ook nog een kaartje meegenomen bij jullie Marshaha. Heb ook een paar mooie plaatjes in het fotoboek gezien. Ik zei nog tegen mijn vader, volgens mij zijn hun dat van bokt, maar vond het zo raar om te vragen hahaha.
Iemand ervaring met de pijn op je voet? En wanneer kan je ongeveer weer normaal je schoen aan de hele dag? 29 April is 't zover
Wietse_07
Geplaatst: 10-04-10 19:48
Roxannev schreef:
Iemand ervaring met de pijn op je voet? En wanneer kan je ongeveer weer normaal je schoen aan de hele dag? 29 April is 't zover
Ik! Haha, het is niet lekker maar had erger verwacht eerlijk gezegt! Het ligt er ook aan waar op je voet en wat voor tattoo ect. ik had veel lijnen en die doen best even pijn ja. ik deed de volgende dag alweer gewoon schoenen aan,wel met plasticje erover en niet de hele dag.. Denk dat dat na een week zoiets pas kon..
Okee want ik laat 'm donderdag zetten en heb zaterdag en zondag wedstrijd Maar dan is het alleen met inrijden en proefjes. En die week erna heb ik vakantie.
Ach, ik heb er ook één op mijn enkel en ik had gelijk de volgende dag mijn rijbroek weer aan. Met 2 paar sokken erover en rijlaarzen.
Wietse_07
Geplaatst: 10-04-10 19:51
Roxannev schreef:
Okee want ik laat 'm donderdag zetten en heb zaterdag en zondag wedstrijd Maar dan is het alleen met inrijden en proefjes. En die week erna heb ik vakantie.
Denk dat dat wel gaat hoor. Het voelt wel een beetje 'raar' ..
Sorry... Maar daar zijn dus geen "beperkingen" op ivm aders oid? Had het een paar jaar terug bij een klasgenoot gezien en ik vind dat zo'n mooie plek maar.. weet dus niet of dat bij iedereen kan?
xDramaQueen
Geplaatst: 10-04-10 20:03
ohhhh thuis!!!
ben kapot! zal straks na het wassen of morgen ff een fototje klikken
DQ is het gegaan? Mijn make up is ook bijgewerkt Deed ietsje meer pijn als vorige keer, moest natuurlijk net de meest pijnlijke plekjes laten bijwerken ik wil ook NU de foto!
xDramaQueen
Geplaatst: 10-04-10 20:06
rockwitch schreef:
ik hebt em lekker al gezien, tenminste terwijl jullie eraan bezig waren. Zagen er supercute uit
ja ze zijn echt geweldig
straks als de folie eraf is ga ik fototjes maken
Marshaha
Geplaatst: 10-04-10 20:17
Had toch gewoon even gevraagd aan ons. Ik heb ook foto's btw maar op de camera op mijn foon