Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majo schreef:Yv_ schreef:Zat ik eerst ook aan te denken inderdaad, om het gewoon op te maken en dan iets nieuws kopen. Maar omdat ik nu na toch een redelijke tijd Clinique gebruikt te hebben, zie dat het allesbehlave beter wordt, vraag ik me af wat de meerwaarde is van het nog langer gebruiken. Zoals ik al zei: ik heb meer puisten dan ik ooit heb gehad in 1x! Ik heb mee-eters op mijn kaaklijn, een gebied waar ik nooit eerder problemen heb gehad. Ik heb wat mee-eters op mijn voorhoofd, ook een plek waar ze nog nooit gezeten hebben. Dus ik heb eigenlijk de keus gemaakt om er gewoon mee te stoppen omdat het naar mijn idee gewoon niet meer goed werkt. Mijn voorhoofd is ook vetter geworden dan wat hij was.Zonde dat het toch ook niet werkt voor je, Majo! Maar zou je het inderdaad niet gebruiken tot het op is? Je gooit zomaar weet ik het hoeveel euro weg... Is ook weer zo zonde! Vind ik dan hoor. Hoop dat je een product vindt wat je wel gaat helpen
![]()
.
Ik zet de spullen gewoon boven in de kast (hoelang kun je dat eigenlijk bewaren?) en ik zie wel wat ik ermee doe. Nu zit ik hier met de Lush doos naast me, en het ruikt toch lekker! Ik heb er helemaal zin in om dat op mijn gezicht te smeren
Yv_ schreef:Misschien doet andere make up ook wonderen marije.. Klinkt alsof je een foundation op oliebasis hebt, gezien het eraf Indy.. Laat je eens informeren bij een parfumerie over de andere mogelijkheden, wellicht dat dat al een boel scheelt..
Juangi schreef:En... wat heb je allemaal gehaald? Of moet je het nog halen?
SSDesign schreef:Ik kan eindelijk weer zeggen dat ik zo goed als puist-vrij ben, nadat ik Clinique een weekje of zo niet meer gebruikt heb. Ben blij hahaNu zo snel mogelijk die African Soap gebruiken.