wimmus schreef:Tattoo's komen er hier nog niet in trouwens, zolang ik thuis woon iig. Ouders zijn er nogal op tegen, paps dreigt het er persoonlijk met de kaasschaaf af te halen
Nou, the same here! Maar die van mij dreigt er niet mee ,die is er ook nog toe in staat. Vandaar dan maar stiekum. Hij vindt het écht afschuwelijk, ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen met ergens zo'n afkeer voor als dat hij heeft voor tat en pierc! Hij kan zoo agressief worden als hij iemand bijv. ziet lopen met zichtbare tats of piercings... Hij neemt ze zelfs niet aan in zijn bedrijf, terwijl het een koeriersbedrijf is en niemand moeite zal hebben met een koerier met piercings.. Maargoed. Hij is en blijft mn pa he..
Heb tussendoor een jaar op mezelf gewoond, zit nu sinds een paar maandjes weer bij pa en ma en heb het er weleens met moeders over gehad of ik het nu niet beter kon vertellen... Dat ik ze heb laten zetten terwijl ik op mezelf zat. Maar dat vindt ze ook niet zo'n goed idee.. Haar mening is van joh, je loopt er nu al bijna 6 jaar mee rond, laat hem gewoon in de waan dat je niets hebt, maar dat je het dolgraag wilt en ook echt wel ooit laat zetten. Dan is hij blij dat ik respect toon door het nog niet te hebben en het pas laat zetten als ik 'oud' ben. Tsja, voel me aan de ene kant soms echt wel schuldig.. Maarja, hallo, ik ben 22. Vaderlijk beschermingsgedrag moet ergens een keer ophouden toch... Als de tat er is, vertel ik dat wel meteen. Nouja, die op mn voet dan, die andere niet!
Ja Wimmus... Nog een klein maandje!! Aaaaaah, schijt zo! Ik zit nog te twijfelen om meteen de christina erbij te doen... Samen is korting namelijk en dan ben ik er maar gelijk in 1 keer vanaf

Hoe heeft dat spinnetje in je oor?
Edit: Hee psst... We hebben een heeuull gezellig HK topic, maar die valt een beetje dood... Hint hint..