[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:10

wimmus schreef:
Tattoo's komen er hier nog niet in trouwens, zolang ik thuis woon iig. Ouders zijn er nogal op tegen, paps dreigt het er persoonlijk met de kaasschaaf af te halen :+

Nou, the same here! Maar die van mij dreigt er niet mee ,die is er ook nog toe in staat. Vandaar dan maar stiekum. Hij vindt het écht afschuwelijk, ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen met ergens zo'n afkeer voor als dat hij heeft voor tat en pierc! Hij kan zoo agressief worden als hij iemand bijv. ziet lopen met zichtbare tats of piercings... Hij neemt ze zelfs niet aan in zijn bedrijf, terwijl het een koeriersbedrijf is en niemand moeite zal hebben met een koerier met piercings.. Maargoed. Hij is en blijft mn pa he..
Heb tussendoor een jaar op mezelf gewoond, zit nu sinds een paar maandjes weer bij pa en ma en heb het er weleens met moeders over gehad of ik het nu niet beter kon vertellen... Dat ik ze heb laten zetten terwijl ik op mezelf zat. Maar dat vindt ze ook niet zo'n goed idee.. Haar mening is van joh, je loopt er nu al bijna 6 jaar mee rond, laat hem gewoon in de waan dat je niets hebt, maar dat je het dolgraag wilt en ook echt wel ooit laat zetten. Dan is hij blij dat ik respect toon door het nog niet te hebben en het pas laat zetten als ik 'oud' ben. Tsja, voel me aan de ene kant soms echt wel schuldig.. Maarja, hallo, ik ben 22. Vaderlijk beschermingsgedrag moet ergens een keer ophouden toch... Als de tat er is, vertel ik dat wel meteen. Nouja, die op mn voet dan, die andere niet!

Ja Wimmus... Nog een klein maandje!! Aaaaaah, schijt zo! Ik zit nog te twijfelen om meteen de christina erbij te doen... Samen is korting namelijk en dan ben ik er maar gelijk in 1 keer vanaf :=. Waarschijnlijk vanaf mijn kant gruwelverhalen :P.

Hoe heeft dat spinnetje in je oor?

Edit: Hee psst... We hebben een heeuull gezellig HK topic, maar die valt een beetje dood... Hint hint.. ;) [HK] Piercingchicks!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 30-12-09 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Zack

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:14

Yv, valt reuzeeeee mee!
Mijn moeder weet het niet van mijn hood.
Hoeft ze ook niet te weten ;)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:14

aardbeitje_ schreef:
Ik heb mijn tunnels! :D
Haha ben helemaal happy, ze zijn echt schattig, gewoon een klein subtiel gaatje erin, zodat je goed kunt zien dat het eigenlijk veel groter is, hier ben ik ech blij mee, aangezien mijn omgeving (broer) het niet zo leuk vind. Mijn ouders vinden het daarintegen wel heel erg gaaf! Waar ik overigens erg blij mee ben. Ik mag van hun tot de 10mm, maar ik wil tot de 8mm. Zit nu op 5mm.
Verder ga ik in maart mijn anti-eyebrow laten zetten!

Zo een? :D

Afbeelding

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:15

ieeeeeel die neusgaten!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:15

Jezus... Iehwl. Dat vind ik nou dus echt lelijk :n.
Gadver, die neusgaten!

Haha Bo, mijn moeder weet wel wat ik de 24ste ga doen.. Ze hoopt dat het niet gaat klingelen als ik loop whahaah.. Hoe bedoel je, ik snap het niet :D! Mn pa denkt dat ik naar jouw paard ga :+. Toch niet helemaal gelogen he :P

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:20

Naja, dat is iets wat mijn moeder nog niet hoeft te weten.
Niet dat ze het erg zou vinden..
maar gewoon het idee haha :P

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:21

zulke neusgaten hoef ik nie te hebben
en mijn ouders zijn echt een stelletje******
ik mocht eerst van ze een labret hebben
maar die kan ik pas in april laten zetten want ik mag die op het werk niet in en dan heb ik een paar weken vrij zodat de wond kan genezen
ouders...

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:22

hehehe, moet je die uit onder t werk?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:24

Huh? Dat is toch niet iets van je ouders maar van je werk? Zij kunnen er toch niets aan doen dat het op het werk uitmoet? Of werk je bij hun?

Lijkt me wel vervelend om elke dag maar die dingen weer in en uit te moeten doen... Daarom niets op opvallende plaatsen hier !

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:25

Ik was eigenlijk ook nooit van plan m'n oren vol te gooien.. maja, toen kwam 1 helix en toen wou ik er nog wel 1. En omdat ik 3 katten had, dacht ik, laat ik 3 van die dingen schieten. Maar ik had ook een hond, dus toen wou ik ook wel een tragus. En toen moest er voor het paard ook maar 1 komen, en voor de nieuwe hond, voor de nieuwe kat.. en nu heb ik nog een paard, dus uuh :o
Ach, gewoon om een reden te hebben.
Als je 1 hebt en je ziet wat leuks, dan begint het wel te kriebelen.. ik doe die rook nog en dan doe ik in m'n oren (voorlopig) niks meer. Dat spinnetje heet een conch volgens mij.

En ik snap 't wel dat je je vader niet verteld dat je al een tat hebt. Het scheelt gewoon een heleboel gedoe, om 'niks' eigenlijk. Laat hem maar denken dat hij een brave dochter heeft, die clithood en christina krijgt hij wss toch nooit te zien :D
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan de 24ste!

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:25

ja ik werk in een winkel mijn baas denkt dan dat ik de klanten weg jaag terwijl ze zelf een sigaret in der mond heeft
ik mag zelfs mijn helix eigenlijk niet in

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:26

juist daarom ik ook :+

Heb toch nooit te behoefte dat mensen tussen mn tieten gaan kijken _O-

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:28

maar ik blijf probere
misschien mag ik die labret zette
misschien....

Yv_

Maar op die plek zie je 'm wel eerder he Bo, bijv bij een laag gesneden truitje, of V-hals? Maar neem aan dat je er op je werk niet als seksbomb bijloopt :D!

dakplaat

Haha waar zou die vent met die tunnels dan werken? :D

Ik moet alles eruit halen op m'n werk trouwens, ook al het valt niet eens zo erg op want normaal heb ik piepkleine diamantjes erin. Maargoed, er was 1 keer een zeikmevroi die me een aso vond, dus nu moet alles eruit onder werktijd.

Zack

Juist jij begrijpt het :D
Wuahaha, dan heb ik toch niet van dat soort kleding aan...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:30

Alles eruit in je oren? Als je ze altijd zo hebt zoals op de foto's, kan ik het me enigszins voorstellen, vooral als je een belangrijke functie hebt of in een net bedrijf werkt.
Maar als je kleine diamantjes hebt, zijn het toch gewoon oorbellen?

Haha, nee weet wel zeker dat hij die plek nooit te zien komt :D! Is alleen voor mij, mn toekomstige vriend en mn scharrels :+.
Oh, en ik moet op de terugweg even langs een exscharrel, want die is benieuwd hoe het eruit komt te zien hahhaha. Hij heeft een vriendin nu, dus komt best uit!

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:33

Dat spinnetje heb ik sowieso heeeel weinig in haha, vind 'm zelf eigenlijk al een beetje te raar :o
Ik werk in een luxe restaurant, een helix en normale oorbellen mag nog, de rest liever niet. Ach, als ik me er druk om ging maken dan zou het wel mogen, maar ik maak me niet zo snel druk en het boeit me ook weinig.

Whoehaha ik zie het voor me; ex-scharrel en nieuwe vriendin keurig op de bank, en jij komt even je nieuwe piercings showen :D

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:34

ik heb een keer leuk gehad
ik had mijn haren geverfd
boven op blond (van mezelf)en er rood onder
en zon omaatje vond dan met mijn helix en onder ringetjes er geweldig uit zien
blauw haar had ze nog mooier gevonden zei ze

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:39

Oudere mensen hebben wel vaker van die verassende uitspraken.. kwam laatst trouwens een oma'tje tegen met fel, maar dan ook echt felpaars haar. :D

Bah, die vent met die gaten in zijn neus.. :r

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 15:46

Ooh vreselijk zulke haarkleuren :o
In Leeuwarden fietst er zo'n rode Lola rond, met heel lang FELrood haar, en elke keer als ik haar zie schrik ik me helemaal de pleuris :')

De oma van m'n vriend dacht trouwens dat ik een gehoorapparaat had, want ze zag wel iets in m'n oor zitten maar ze durfde niet goed te kijken, want het arme meiske moest zoo jong al zo'n ding, zo sielugh :(:)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 19:21

ga ik nou mensen bang maken als ik zeg ik heb blauw+roze+ (mijn eigen) blond haar :+
ik vind het juist leuk om er net wat anders bij te lopen (:
maar de plukjes die nou gekleurd zijn worden straks als mijn potjes kleur op zijn donker bruin/zwart :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 20:18

Ik had zwart met een knal blauwe hanekam van.. eehm 50 cm..
Was best lastig soms haha
Nu is het weer helemaal zwart, ben van mezelf blond.. *helaas*

terug naar de piercings, ik had gister nog een filmpje gekeken hoe een labret gezet werd, toen trok ik wit weg en viel flauw.. Niet zo goed

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 20:20

Labret valt echt dik mee! :) Echt, tziet er enger uit dan het is... Prikje en het is voorbij. :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 20:27

Jah.. prikje..
Brr.. ben als de dood voor prik(jes) en naalden, haha
En dan wil je een piercing.. Nou eehm ja eigenlijk wel :P