[Centraal] Tattoo topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [Centraal] Tattoo topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 16:27

Ach, mijn klaver is ook niet origineel, en heb ik ook, na een paar aanpassingen overgenomen van een foto uit het Grote Tattooboek bij Irish Ink. Maar hé... het is míjn tattoo, en het staat voor iets wat voor míj belangrijk is. Al loopt het NL ermee, dat zal me nog een rotzorg zijn. Het is mijn Ierse klaver, en dat is wat telt :)

Al moet ik zeggen.. als ik mijn paarden op mijn rug had, en ik zag ineens overal bolle Tinkerkoppies op lichamen verschijnen, dat ik dan wel zoiets zou hebben van hm... dat is míjn paard! :')

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 16:47

Berdien schreef:
Al moet ik zeggen.. als ik mijn paarden op mijn rug had, en ik zag ineens overal bolle Tinkerkoppies op lichamen verschijnen, dat ik dan wel zoiets zou hebben van hm... dat is míjn paard! :')

:= :')
ja dan heb je ook wel ff zoiets van.. hmmm >;) :\ -O-

:')

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 16:47

Malkesta schreef:
Vicky_88 schreef:
Beter goed gejat dan slecht bedacht ;)
dat is m

Oh ja :D

;)

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:01

Wauw wat een pagina's weer nadat ik paar dagen weg ben geweest!
Mooi tattoo's en plaatjes bijgekomen, ook veel nieuwe gezichten.

Plut, ben nog steeds benieuwd naar jou tattoo, begrijp dat je hem dus heb laten zetten?

Malkesta, weetje wat het is met een tattoo wat je bij een ander gezien hebt en hem precies het zelfde laat zetten? Dat je altijd ook aan die jongen blijft denken als je naar je polsen kijkt. Zelf zou ik gaan voor iets waar mijn ouders dol op waren en daar een tattoo mee gaan bedenken. Maar als jij het echt echt leuk vind, jij loopt dr mee. ;-)

Verder ben ik benieuwd naar de tattoo van joyce, hoe dat gaat uitpakken.

En de rest zo snel weer ff vergeten.... excuse my...

[edit] Dat scary? is echt ranzig.... vind niet eens zo mooi, wel leuk bedacht maar als het misgaat gaat het dus 3x zo erger als een tattoo.Nee, geef mij het zwarte inkt maar wat zichtbaar is :P

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:01

Plut,jou tattoo is zeer gaaf en mooi! Mooi gezet ook!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 18:03

Danku danku :) Als hij helemaal genezen is zal ik voor de geïnterresseerden nog wat foto's rondsturen, ben zelf vreselijk benieuwd. Het is zo lastig om niet stiekem die velletjes eraf te trekken, maar goed, als ik mijn vingers maar thuis houd :D

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 20:17

Nu ben ik ook wel benieuwd Pluttersput :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:57

ik ook!

krijg de kriebels van jullie om weer verder te gaan met mn arm :D
*nog... 3 weken geloof* :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:59

Ja ik ben eigenlijk ook wel benieuwd Plutter!! Vind dat Scarring gedoe wel ontzettend gaaf om te zien.. Maar om er nou zelf mee rond te lopen gaat me iets te ver..

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:01

Oeh plut, velletjes? dat mag niet over een tattoo. Even goed vet houden, en echt niet trekken haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:01

Berdien schreef:
Ach, mijn klaver is ook niet origineel, en heb ik ook, na een paar aanpassingen overgenomen van een foto uit het Grote Tattooboek bij Irish Ink. Maar hé... het is míjn tattoo, en het staat voor iets wat voor míj belangrijk is. Al loopt het NL ermee, dat zal me nog een rotzorg zijn. Het is mijn Ierse klaver, en dat is wat telt :)

dat is absoluut het belangrijkste berdien :j

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:02

suze,je arm? Foto?

Ik wil me zij ookuitbreiden hoe geen idee, 1 van jullie creatief?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:05

is in progress hoor ;)
gaan nog 16 uren werk ongeveer inzitten :=

binnenkant
Afbeelding

buitenkant
Afbeelding

alles wordt nog verder ingekleurd en gelijnd tot mn schouder. moet december af zijn..

fotos doen het alleen zo geen recht, ik ben erg slecht in mn tats goed op de pic krijgen :o

theelichtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:25

Oeh daar zit idd een werk in. Zit er nou nog lang tussen om alles in te kleuren elke keer. Zoveel weken oid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:26

2 weken ertussen telkens :j
alleen nu hebben we even zomerstopje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:27

Mooi joh!!
Volgens mij zou ik, als ik een sleeve zou hebben, echt de hele dag me dood schrikken met "wauw!" als ik naar mijn arm zou kijken. :=

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:32

Haha, inderdaad Jamie! :)) Lijkt me heel gaaf, vind de jouwe, ondanks dat ie nog niet af is, ook heel mooi Suze! Maar daar heb ik ook het lef al niet voor, haha.
Als ik bedenk hoeveel dingen op tattoogebied ik niet durf, besef ik me meer en meer dat ik echt een anti-held ben, haha! :D

Maar die wordt zéker gaaf, Suze!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:43

dat fixen we dan ook wel ff suus ;)

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:47

Mijn vriend wil trouwens al een tijdje zo'n Maori tattoo op zijn arm. Eerst bovenste stuk van bovenarm, zeg maar, dan later meer bovenop op zijn schouder en daarna door laten lopen over zijn schouderblad. Rrr. :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:48

haha ik sta soms ook wel erg mezelf te bewonderen hoor in spiegels de laatste tijd :oo :') en ben zooo benieuwd hoe het is als alles af is :):)

joyce ik weet niet het voelt niet zo als lef hebben ofzo.. tis eigenlijk meer van dat emo vrouwengewouwel van al best een heftig leven gehad te hebben en mezelf iedere dag met mn arm willen laten zien dat mijn leven mijn sprookje is en dat ik het verhaal maak.. :)

kell! _O- :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:49

joyce dat is zooo mooi! als je in mn profiel kijkt staat foto van mn lief in die heeft er ook zo één op zn rechterarm :9

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:53

Ik zeg: inpakken hoeft niet, ik neem 'm zo wel mee. O:)
Maar volgens mij heb ik dat vaker gezegd over jouw vent, hahaha! Zeker met die tattoo heeft ie net een puntje voor bij m'n eigen.. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:56

hahaha ja dat heb je al eerder gezegd _O-
maar hou hem lekker zelf :9 :D
hij heeft er nog veel meer, ik kan ze niet meer tellen :+
zn andere arm word een sleeve vol superhelden 8-) Wolverine en Spiderman geloof ik :+ *boys* :D

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 23:02

Ik ben toch wel onder de indruk van de tattoo van Swieb, zit nu te denken of ik ipv tussen/op mn schouderblad niet liever eentje wil die vanuit de bil richting heup loopt ofzo.

Maar ja, wil toch graag iets met een vlinder, dan zit je gelijk al aan eentje vast met van die krullen met bladeren eraan vast als verlenging, anders krijg je het niet lang genoeg om zo ver door te lopen denk ik?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 23:03

Komt hier ook binnenvallen.

*compliment, wat een leuk topic*

Ik heb mijn "tattoo-plek" gevonden. :))
Binnenzijde bovenarm, zag laatst een meisje met een onwijs mooie tattoo en die viel niet eens zo héél erg op, precies wat ik wil. :D
Nu nog een mooie tattoo, op pagina 2 stond een mooie link met bloemen zonder "lijnen".
Ga me daar in verdiepen denk ik en dan iets met een roos, die staat voor mijn overleden paard Rosalie.
Iemand tips waar je fijn een tattoo kunt laten zetten in het oosten van NL?