Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:52

Hier is nog geen drup regen gevallen! Slaap lekker iedereen!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:56

Wij hebben hier een lichtshow, het flitst aan alle kanten. Begreep dat er een weeralarm voor deze regio of is gegeven, we wachten het maar rustig af. Volgens het internet krijgen we een ruige nacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 23:48

hoi allemaal.
net thuis van werk.
en ja hoor...

de arboarts kan morgen niet
poedersuiker,
dat wordt pas 9 juni...echt ik ben woest.
er was geen tijd,miscommunicatie.
blegh.
dienst ging overigens best okee vandaag..

angela,ik wil toch even kwijt...dikke knuffel voor je.
wat een scheitbaas heb jij zeg!!!

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:03

morgen !
jeetje wat een weer zeg ! :oo
moet zo lekker door de regen naar schooll
ik ben zo moe ik heb echt heel slecht geslapen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:16

hier ook een lichtshow gehad, maar nu weer een stralend zonnetje! Zo vertrekkken we naar de arbo arts, ben er gewoon s;echt van aan..

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:28

oke gaat die van jou wel door ?

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:39

ik moet naar de les
dooeeeii !

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:11

Goede morgen allemaal,

Even een dikke knuffel voor iedereen.

Angela , echt vind het gewoon belachelijk dat iemand zo met zijn werknemers omgaat, ongeloofelijk.
Dat het nog bestaat, daar zou ik ook niet meer voor werken, je zou er bijna werk van gaan maken, maar dat is denk ik het laatste waar je nu zin in hebt.
Hoop dat het bij de arbo goed gaat, vertel daar ook echt aub het hele verhaal!

PW je klinkt al wat beter dan van de week, goed om te horen.

Civ ik pb je zo.

Hier is het bende, foe spanning boven tussen iedereen is werkelijk ondraaglijk iedereen zit op de dag te wachten , ondertussen is het bekvechten…
Dat soort spanningen zijn voor mij erg vermoeiend, hou me een beetje op de achtergrond.
Ik heb trouwens gisteren met mijn Pony gekroeld mocht op zijn hoofd nek en schoft krabbelen, 2 weken geleden mocht je hem nog niet eens aankijken, dan stond ie al achter in zijn stal.
Ben helemaal happy dat hij langzaam een beetje mak wordt en wat vertrouwen krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:20

daijano wat fijn dat je op die manier(denk ik)een positieve afleiding kan vinden in je pony. en dat je ook merkbare vooruitgang ziet.
goed bezig,goed voor je zelfwaarde ook toch>?

ik heb matig geslapen,werd wakker gehouden door mijn hongerie baby siamees die keihard miauwde.
dadelijk maar even wat opruimen en boodschappen doen.
vanavond ga ik mijn "nieuwe"paard ophalen..

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:30

Morgen meiden. Ik reageer straks even, want ik voel me nu gewoon slecht. Gisteravond belde mijn moeder dat het goed zou kunnen dat opa de nacht niet zou halen. Ik wilde hem toch nog graag zien en ben er weer heen gegaan. En het was zo mooi en hij was zo liefdevol naar iedereen. We konden echt afscheid nemen en daar ben ik dankbaar voor. Mijn moeder en mijn oom zijn bij oma en opa blijven slapen om te waken.
Maar hij is er blijkbaar nog steeds, anders had mijn moeder me zeker gebeld. Hij was gisteravond zo vredig, ik had echt gehoopt en gedacht dat het vannacht over zou zijn.

En nu...durf ik eigenlijk niet te bellen om te vragen hoe het gaat. Waarom duurt het zo lang.. Ik voel me misselijk en ziek. Ik gun het hem zo om nu rustig te kunnen sterven en ik kan het niet loslaten.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:31

Nou het is prachtig om te zien, daijano is ook helemaal happy met zijn maatje,.. daar kan ik echt van genieten indd.
Ik heb wel vorige week ng een goeie schop gehad van die kleine kwam bij zijn achterhand,.. mijn eigen schuld ..
Ik liep met beiden naar de wei op dat moment, daijano heeft hem daarop gelijk afgestraft, duidelijke kudde indeling zou ik zeggen haha
Maar ze doen me allebei goed en dat is top!

Oh en ze kunnen echt miauwen, mijn moeder heeft er ook 1 gehad.. oh heel erg. Hihi
Zo kom je niet aan je nachtrust dat begrijp ik.

Nieuwe paardje ,...? Vertel?

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:34

Sifra jeetje wat erg, wel fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen dat geeft altijd wat meer rust dan,
Snap dat je niet wilt bellen, het zou fijn zijn als je als mens in alle rust en vredig kan gaan.
Weet niet hoe ik het moet zeggen maar hoop dat je opa gewoon op een menselijke manier mag oversteken.

Sterkte meiss en lieve knuff van hier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:36

ik had een halfinger,waar ik in oktober fiks hard vanaf was gedonderd. hersenschudding.
lang geprobeerd,maar angstig gebleven,poown in de pubertijd. had een bijrijdster,die reed er zo mee weg,maar wij klikten totaal niet.
nu kon ik mijn voormalige bijrijdpaard,een arabisch volbloedje waar ik 2 jaar superfijn mee gereden heb,leasen!!
dat dier was echt mijn maatje,zo voelde het,was gek op hem.
en als je dan "mag"kiezen tussen aanmodderen met je eigen,jonge haf,of het leasen van je voormalige vriendje..

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:47

Dan kan je beter daarvoor gaan, klik heb je of heb je niet,
Dan geef ik je helemaal gelijk in je keuze, leuk dan heb je ook weer positieve dingen om naar uit te kijken!
Dat is erg goed nieuws

Heb ik met daijano ook, die sleept me al 13 jaar door alles heen, echt mijn alles.
Heb hem toen ook soort van gered voor de ellende en heb het idee dat hij dat wel begreep, de enige angst die ik iedere dag met me mee draag is dat ooit de dag
Zal komen, probeer het te vergeten en gewoon te genieten , maar ben er bang voor, heb laatst op stal paardje gehad die binnen 16 uur overleden was, de weken daarna
Was ik alleen op mijn hoede en hiel die van mij overdreven in de gaten. Stom maar zonder daijano had ik het denk niet gered allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:50

fijn gevoel is dat he,als je echt een "maatje"vind in je paard?
inmiddels heb ik hem al bijna 1,5 jaar niet meer gezien...
ik ben zo benieuwd,hoe het nu gaat,al verwacht ik weinig problemen. we konden altijd goed samen.

daijano is trouwens een prachtig dier,echt supermooi!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:03

Ja als het goed zit dan zijn 1,5 jaar niet zien geen probleem, ik heb daijano toen 6 maanden niet gezien,
Ik woonde al hie ren moest hem nog halen, maar dat was niet van belang, dus ik zou me geen zorgen maken want klinkt gewoon goed wat je zegt!

Dankje vind hem ook best een knapperd … maar ik wil wel foto van je nieuwe aanwinst!!! :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:08

zal ik zeker posten als hij er is.
het is de arabier van bokker Spookie!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:32

Goedemogen dames, beetje geslapen? Ik wat minder maar dat kwam door de onweer, het was erg slecht hier. Het is hier nogsteeds niet veel, geen zon helaas. Overdag geen plannen, vanavond wel, dan ga ik naar een musical. Hoop dat dat beter gaat als naar de bios.

DC, wat vervelend dat die afspraak nu verplaatst is, kan me voorstellen dat je daar van baalt. Van de andere kant zal de arbo zeggen dat je nog niet instaat bent om te werken dus aan de situatie zal verder denk ik niet veel veranderen. Je werk zal nu ook nog moeten wachten. Wat leuk een baby Siamees, moet je die met de fles groot brengen of is het niet meer zo'n kleine baby? Veel plezier vanavond, dat is leuk. Wat heb je met je haflinger gedaan? Mijn oude bijrijdpaardje komt misschien ook te koop, wil hem wel graag hebben. Toen al maar ik mocht hem niet overkopen. We wachten het af.

Angela, hoe is je gesprek verlopen?

Daijano, wanneer zou de dag zijn? Zal fijn zijn voor iedereen dat er duidelijkheid is. Leuk dat je pony zo lief was.

Sifra, :(:) wie weet sterft hij alsnog rustig? Ze voelen het zelf vaak wel aankomen, dat zag ik tenminste met een oma van mij, die wist dat ze niet meer thuis zou komen en is de volgende morgen overleden. Misschien wacht hij nog op iets/iemand, dat hoor je toch weleens? Sterkte in ieder geval ook voor je familie. Als je wilt mag je me altijd pben, dat weet je. Weet verder niet goed wat ik moet zeggen.

PW, succes vandaag bij de hapto, we horen wel hoe het is gegaan? Hoe voel je je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:36

Mijn haf is verkocht.
Ik zit overigens niet thuis hoor,ik werk gewoon...volle bak.
de siamees is 15 weekjes,dus geen echte beeb meer,maar wel een schatje.

leuk dat je naar een muscial gaat CIV. wat voor iets?

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:46

Ik voel me wel aardig goed.
Ik heb trouwens vaak een hartslagmeter om. Wanneer mijn hartslag te hoog wordt, wordt ik er aan herinnerd om op mijn ademhaling te letten. Vandaar ;) Op de dagen dat ik sport heb ik de hartslagmeter zowieso om, andere dagen soms ook.
Tellen tijdens het mediteren is trouwens ook niet zo handig, ben ik veel te veel afgeleid.

Ik laat uiteraard weten hoe het was bij de hapto ;) Moet er om 13.00 uur heen.
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 26-05-09 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:12

Goedemorgen.
Heb alles bij gelezen, paar leuke dingen gelezen, paar minder leuke dingen.

Voor iedereen een dikke :(:)

Heb even geen energie om te reageren, sorry dames!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:20

Sam voor jou ook een :(:) Hoe is het met jou?

DC, ow oke je werkt en moet toch naar de arbo, die weg kende ik nog niet. Leer veel bij hier, wat moet die vast gaan stellen dan? Leuk zo'n kleine beeb, ik zou er ook wel 1 bijwillen maar 3 is eigenlijk wel voldoende. Wie weet als het ooit op ons pad komt, we hadden er eerst 4. Weet niet wat voor musical, degene waar ik mee ga wilde ze cadeau aan iemand doen maar hadden al iets anders, zo kom ik er terecht. We zullen zien, we zijn er in ieder geval weer een avondje uit, niet dat ik daar nu om sta te springen maar het is misschien wel goed. Heeft je haf een goed plekje gevonden? En nu ga je leasen? Ik heb ook wat problemen met mn huidige paardje maar wegdoen zie ik niet zitten, wil het eerst een jaar ofzo proberen. We zien wel hoe het loopt.

PW succes vanmiddag, ben je zenuwachtig? Hopelijk heb je er iets aan.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:22

Ik wilde net gaat posten dat ik inderdaad wel zenuwachtig aan het worden ben. Weet eigenlijk wel dat het helemaal niet nodig is, maar toch.

Morgen moet ik trouwens voor de laatste keer naar mijn werk. Sleutel enz. inleveren. Zie daar ook wel tegen op.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:29

Dat zijn even spannende dagen, snap dat je zenuwachtig bent. Zeker morgen zal een vervelende dag zijn, vond ik tenminste wel maar het zal lekker zijn als je het achter de rug hebt, dan kun je dat boek afsluiten.

Edit, we zitten alweer op pagina 51, gaat snel.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:32

:(:) Pw, komt allemaal goed. Kan me wel voorstellen, zeker als je je werk graag deed, dat het erg moeilijk is.

Hier gaat het niet zo goed, heb alleen maar gedachten die negatief zijn. En dan vooral over me zelf. -O-