Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wie weet sterft hij alsnog rustig? Ze voelen het zelf vaak wel aankomen, dat zag ik tenminste met een oma van mij, die wist dat ze niet meer thuis zou komen en is de volgende morgen overleden. Misschien wacht hij nog op iets/iemand, dat hoor je toch weleens? Sterkte in ieder geval ook voor je familie. Als je wilt mag je me altijd pben, dat weet je. Weet verder niet goed wat ik moet zeggen.
 wie weet sterft hij alsnog rustig? Ze voelen het zelf vaak wel aankomen, dat zag ik tenminste met een oma van mij, die wist dat ze niet meer thuis zou komen en is de volgende morgen overleden. Misschien wacht hij nog op iets/iemand, dat hoor je toch weleens? Sterkte in ieder geval ook voor je familie. Als je wilt mag je me altijd pben, dat weet je. Weet verder niet goed wat ik moet zeggen.
 Op de dagen dat ik sport heb ik de hartslagmeter zowieso om, andere dagen soms ook.
 Op de dagen dat ik sport heb ik de hartslagmeter zowieso om, andere dagen soms ook.  Moet er om 13.00 uur heen.
 Moet er om 13.00 uur heen.                                                         

Hoe is het met jou?
 Hoe is het met jou?