sorry, kon het even niet laten.... ik word een beetje moe van de oneindige stroom berichten met suffe klachtjes en de vraag of je dan mex.griep hebt...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Musjes schreef:Idd Zwerte, er is ook nog iets als gewone griep. Je kan jezelf natuurlijk ook ziek praten.
ThePast03 schreef:Musjes schreef:Idd Zwerte, er is ook nog iets als gewone griep. Je kan jezelf natuurlijk ook ziek praten.
De Mexicaanse Griep verloopt voor de meeste mensen ook als een gewone griep.
En aangezien er nu niet meer getest wordt zul je nooit weten of je een gewone griep hebt of de Mexicaanse Griep.
Verder is de kans wel erg klein dat je de Mexicaanse Griep hebt als je geen koorts hebt.
Musjes schreef:Ik vind het hele gedoe erom heen heel vermoeiend.
Musjes schreef:@[*olduser*], wat is dat nou weer reactie. Iedereen mag reageren, maar ik mag niet aangeven dat ik het vermoeiend vind? Sorry hoor, wist niet dat alleen een elite hier mocht posten. Ik heb bijna alles gelezen en dacht nu post ik wat. Maar goed is niet gewenst door jou. Is een algemene opmerking niet specifiek over dit topic. Het leven is groter dan bokt
Anoniem schreef:Ik,voor mijzelf sprekend,maak me niet echt druk om de mexicaanse griep.
Maar feit is wel dat ik me niet lekker voel al een tijdje én in contact ben geweest met mensen die wel besmet zijn(in engeland heerst het enorm,precies daar waar ik was.)
Dan ga je toch denken "het zal toch niet...".
Maar vooralsnog zie ik geen reden een dokter te bellen zolang ik geen fikse koorts krijg,krijg ik die wel,doe ik een belletje.
Zit in een risicogroep(astma)en zou ook bellen als ik gewone griep zou hebben die óf lang duurt,óf heftig verloopt.
Anoniem schreef:@[*olduser*]:ik zou dan ook alleen bellen als ik koorts krijg,hoge dan wel, met de reden dat ik in de risico groep zit.
Maar tot op heden heb ik alleen hoofdpijn en druk op mijn oren,slap als een doekje en spierpijn.
Niks ernstigs.
Anoniem schreef:Dankjewel.
Tot nu toe geen luchtwegklachten of hoest...dus ik ga nog gewoon door.
Wandel wel even langs de drogist om extra vitaminepillen of een of andere oppepper te halen.Kan nooit kwaad.
janne schreef:ik dacht ook dat ik het had......door de dokters asistente.
ik ben al vanaf maandag hangerig hoofdpijn buikpijn keelpijn en oorpijn en iets verhoging 39,2 kortom niet lekker mijn vriend is zaterdag dag terug gekomen uit amerika voor ze werk
dus ik bel gister de huisarts op krijg ik de asistente.
ja u kunt de mexicaanse griep best hebben er waren een paar punten waar door het best kon.
ik me moeder gebeld me werk kortom paniek.
me moeder kwam medicijnen brengen die heeft ze voor de deur gezet die durfde niet binnen te komen.
dus ik zit gisterenavond op de laptop de verschijnselen te bekijken.
staat erbij patient hoest erg veel en heeft last van de longen en heeft zeer hoge koorts.
laat ik dat nu niet hebben gehad.
echt paniek om niets.
ga ik vanmorgen naar de huisarts blijk ik dus nog gewoon de oorontsteking te hebben en daar me gewoon ziekjes door voel.
kortom ab kuurtje mee naar huis en uitzieken.
niets geen mg maar gewoon een oerhollandse ooronteking foutje bedankt.